Wszystkim kobietom ktore kochalem

Data: 2010-02-14 23:45:07
Autor: awe
Wszystkim kobietom ktore kochalem
Data: 2010-02-15 00:07:00
Autor: Lorn
Wszystkim kobietom ktore kochalem
awe pisze:
Z okazji Walentynek

Żebyś jeszcze napisał to po Polsku ;-P

Data: 2010-02-15 01:53:28
Autor: awe
Wszystkim kobietom ktore kochalem

Użytkownik "Lorn" <ateagina@poczta.fm> napisał w wiadomości news:hl9u2k$60b$2news.interia.pl...
awe pisze:
Z okazji Walentynek

Żebyś jeszcze napisał to po Polsku ;-P
-- -- -- -- -
no tak ty nie masz takich problemow, wiekszosc twoich kobiet robila muuu, beeee,ya ya:-)
awe

Data: 2010-02-15 01:54:05
Autor: Lorn
awe pisze:
Z okazji Walentynek
Żebyś jeszcze napisał to po Polsku ;-P
-- -- -- -- -
no tak ty nie masz takich problemow, wiekszosc twoich kobiet robila muuu, beeee,ya ya:-)

Ja o twoim nieuctwie ty o kozach, które uważałeś za swoje kochanki... :>

Data: 2010-02-15 04:05:58
Autor: awe

awe pisze:
[...]

-- -- -- -- -- -
ales ty lorn gupi wszyscy wiedza ze te kozy to twoja brocha.
awe

Data: 2010-02-15 00:17:50
Autor: brat_olin
Wszystkim kobietom ktore kochalem

"Lorn" <ateagina@poczta.fm> wrote
awe pisze:

> Z okazji Walentynek

Żebyś jeszcze napisał to po Polsku :P

Winno byc "wszystkim kobietą"?

--
Smart questions to stupid answers

Data: 2010-02-15 00:18:18
Autor: Lorn
awe pisze:

Z okazji Walentynek

Żebyś jeszcze napisał to po Polsku :P

Winno byc "wszystkim kobietą"?

Pasowałoby do debila, ale zainteresuj się resztą zdania... Czekam na głupią odpowiedź. :>

Data: 2010-02-15 00:33:26
Autor: brat_olin

brat_olin pisze:
> "Lorn" <ateagina@poczta.fm> wrote

> Winno byc "wszystkim kobietą"?

Pasowałoby do debila, ale zainteresuj się resztą zdania... Czekam na
głupią odpowiedź. :>

Chodzi o "po Polsku"?

--
Smart questions to stupid answers

Data: 2010-02-15 00:31:03
Autor: Lorn
awe pisze:

[...]

Doczekałem się... :> Dlaczego udajesz przygłupa? Wiem, że nim nie jesteś, ale jaki masz w tym interes? :>

Data: 2010-02-15 01:50:03
Autor: awe
Wszystkim kobietom ktore kochalem
Lorn dla Ciebie pedalku tez cos mam
http://www.youtube.com/watch?v=qA4Pry1n_Lk&feature=related
awe

Data: 2010-02-15 01:56:40
Autor: Lorn
awe pisze:
Lorn dla Ciebie pedalku tez cos mam
http://www.youtube.com/watch?v=qA4Pry1n_Lk&feature=related

Śliczna kółeczkiem kręciła... :> Ty się chyba za bardzo podnieciłeś Elvisem :>

Data: 2010-02-15 02:20:51
Autor: awe

Użytkownik "Lorn" <ateagina@poczta.fm> napisał w wiadomości news:hla4g8$d2e$2news.interia.pl...
awe pisze:
Lorn dla Ciebie pedalku tez cos mam
http://www.youtube.com/watch?v=qA4Pry1n_Lk&feature=related

Śliczna kółeczkiem kręciła... :> Ty się chyba za bardzo podnieciłeś Elvisem :>
-- -- -- -- -- --
wiesz Lorn ja wole kobiety, nie to co ty
awe

Data: 2010-02-15 02:46:39
Autor: Lorn
awe pisze:
[...]

Wiem, że jesteś upośledzony i nie dostrzegasz prześlicznej babeczki za kółkiem... :> Nie staraj się zrzucać na innych swej ułomności... :> Elvis cię podnieca? :>

Data: 2010-02-15 04:00:29
Autor: awe

awe pisze:
[...]

-- -- -- -- -- -- -
dobra dobra, nie ze mna te numery pedrylu, szukasz kochasia idz do cvela
awe

Data: 2010-02-15 07:18:26
Autor: Wiesiaczek
Wszystkim kobietom ktore kochalem

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hl9u47$2tt$1news.onet.pl...
Z okazji Walentynek
http://www.youtube.com/watch?v=q04_ClDxRsk
awe

I Tobie ta hameryka padła na mózg?

--
Pozdrawiam - Wiesiaczek

"Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
Gdy są ogórki i gdy ich nie ma"

Data: 2010-02-15 07:48:52
Autor: awe

Użytkownik "Wiesiaczek" <ciotkazielinska@vp.pl> napisał w wiadomości news:hlaovj$fc3$1news.onet.pl...

[...]

kazda okazja jest dobra aby wyrwac jakas fajna dziewuche na psp:-)
awe

Data: 2010-02-15 09:53:38
Autor: MH
Wszystkim kobietom ktore kochalem
To one zaglądają na psp? Nie ??  To po kiego takie pierdle tu walisz??
Zadzwoń do każdej z osobna i poinformuj o prezencie jaki na dla niej wypierdziałeś na psp. Przy okazji dziewucha poczyta sobie co tu wypisujesz.

MH

Data: 2010-02-15 16:00:48
Autor: awe

Użytkownik "MH" <logiznam@op.pl> napisał w wiadomości news:095f.000005e2.4b790b92newsgate.onet.pl...
[...]

mr LUBIALEM ty sie tak nie podniecaj, bo bez viagry i tak nie dajesz rady
awe

Wszystkim kobietom ktore kochalem