Wszystkim kobietom ktore kochalem

Data: 2010-02-15 00:17:50
Autor: brat_olin
Wszystkim kobietom ktore kochalem

"Lorn" <ateagina@poczta.fm> wrote
awe pisze:

> Z okazji Walentynek

Żebyś jeszcze napisał to po Polsku :P

Winno byc "wszystkim kobietą"?

--
Smart questions to stupid answers

Data: 2010-02-15 00:18:18
Autor: Lorn
Wszystkim kobietom ktore kochalem
brat_olin pisze:
"Lorn" <ateagina@poczta.fm> wrote
awe pisze:

Z okazji Walentynek

Żebyś jeszcze napisał to po Polsku :P

Winno byc "wszystkim kobietą"?

Pasowałoby do debila, ale zainteresuj się resztą zdania... Czekam na głupią odpowiedź. :>

Data: 2010-02-15 00:33:26
Autor: brat_olin

brat_olin pisze:
> "Lorn" <ateagina@poczta.fm> wrote

> Winno byc "wszystkim kobietą"?

Pasowałoby do debila, ale zainteresuj się resztą zdania... Czekam na
głupią odpowiedź. :>

Chodzi o "po Polsku"?

--
Smart questions to stupid answers

Data: 2010-02-15 00:31:03
Autor: Lorn
awe pisze:

[...]

Doczekałem się... :> Dlaczego udajesz przygłupa? Wiem, że nim nie jesteś, ale jaki masz w tym interes? :>

Data: 2010-02-15 01:50:03
Autor: awe
Wszystkim kobietom ktore kochalem
Lorn dla Ciebie pedalku tez cos mam
http://www.youtube.com/watch?v=qA4Pry1n_Lk&feature=related
awe

Data: 2010-02-15 01:56:40
Autor: Lorn
awe pisze:
Lorn dla Ciebie pedalku tez cos mam
http://www.youtube.com/watch?v=qA4Pry1n_Lk&feature=related

Śliczna kółeczkiem kręciła... :> Ty się chyba za bardzo podnieciłeś Elvisem :>

Data: 2010-02-15 02:20:51
Autor: awe

Użytkownik "Lorn" <ateagina@poczta.fm> napisał w wiadomości news:hla4g8$d2e$2news.interia.pl...
awe pisze:
Lorn dla Ciebie pedalku tez cos mam
http://www.youtube.com/watch?v=qA4Pry1n_Lk&feature=related

Śliczna kółeczkiem kręciła... :> Ty się chyba za bardzo podnieciłeś Elvisem :>
-- -- -- -- -- --
wiesz Lorn ja wole kobiety, nie to co ty
awe

Data: 2010-02-15 02:46:39
Autor: Lorn
awe pisze:
[...]

Wiem, że jesteś upośledzony i nie dostrzegasz prześlicznej babeczki za kółkiem... :> Nie staraj się zrzucać na innych swej ułomności... :> Elvis cię podnieca? :>

Data: 2010-02-15 04:00:29
Autor: awe

awe pisze:
[...]

dobra dobra, nie ze mna te numery pedrylu, szukasz kochasia idz do cvela
awe

Wszystkim kobietom ktore kochalem