Wszystkim miłośnikom Żydów polecam.

Data: 2011-09-29 19:44:06
Autor: japawel
Wszystkim miłośnikom Żydów polecam.

Arcyciekawy film, my chyba więcej wiemy o pierwotnych ludach w Amazonii

niż o Żydach, którzy przed wojną stanowili 10% ludności Polski. Ja

oglądałem na Canal +.

stevep

Kogo to interesuje tłumoku ? Byli i ich nie ma, teraz strzelają do
Palestyńczyków i wzorem Hitlera budują getta do nich.
Może książka "Przedsiębiorstwo Holocaust" ?

Data: 2011-09-30 04:38:04
Autor: stevep
Dnia 29-09-2011 o 19:44:06 <japawel@onet.pl> napisał(a):

[...]

To strzelają zza grobu idioto?

--
stevep

Data: 2011-09-30 08:46:04
Autor: Antenka
On 30 Wrz, 04:38, stevep <stevep...@tkdami.net> wrote:

To strzelają zza grobu idioto? <

Imbecyl-pantofelek się odezwał! :-o))

Antenka

Data: 2011-10-01 04:50:06
Autor: stevep
Dnia 30-09-2011 o 17:46:04 Antenka <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał(a):

On 30 Wrz, 04:38, stevep <stevep...@tkdami.net> wrote:

To strzelają zza grobu idioto? <

Imbecyl-pantofelek się odezwał! :-o))

Antenka
Serio, nie sądziłem, że masz aż takie kwalifikacje.

--
stevep

Data: 2011-09-30 08:44:54
Autor: Antenka
On 29 Wrz, 19:44, japa...@onet.pl wrote:
> Arcyciekawy film, my chyba wi cej wiemy o pierwotnych ludach w Amazonii
> ni o ydach, kt rzy przed wojn stanowili 10% ludno ci Polski. Ja
> ogl da em na Canal +.
> stevep

Kogo to interesuje t umoku ? Byli i ich nie ma, teraz strzelaj do
Palesty czyk w i wzorem Hitlera buduj getta do nich.
Mo e ksi ka "Przedsi biorstwo Holocaust" ?

Japa nie certol się z tym czortem burczymuchą. Potraktuj go osinowym
kołkiem. Tylko celnie, proszę! :-o))

Antenka

Data: 2011-10-01 04:50:53
Autor: stevep
Dnia 30-09-2011 o 17:44:54 Antenka <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał(a):

> [...]

Mo e ksi ka "Przedsi biorstwo Holocaust" ?

Japa nie certol się z tym czortem burczymuchą. Potraktuj go osinowym

Uważaj na kij od miotły bo może być osinowy.  ;)

--
stevep

Wszystkim miłośnikom Żydów polecam.