Wszystkim wam życzę takiej rodziny jak moja...

Data: 2009-06-14 15:24:49
Autor: raff
Wszystkim wam życzę takiej rodziny jak moja...
To znaczy co, zeby siostra robila kazdemu loda na przystanku ?

R.

Data: 2009-06-14 06:35:06
Autor: Tzva Adonai
Wszystkim wam życzę takiej rodziny jak moja...
On 14 Cze, 15:24, raff <trytytyt...@autograf.pl> wrote:

To znaczy co, zeby siostra

Siostrzyczka była adoptowana.. Dzieci adoptowane przeważnie sprawiają
więcej kłopotów... Gdybyś się prymitywie znał trochę na psychologii
dziecięcej, to wiedziałbyś o czym mówię..

Data: 2009-06-14 15:40:37
Autor: raff
[...]

Ty tez byles adoptowany tylko ci o tym nie powiedzieli.

I nie tnij cytatow.

R.

Data: 2009-06-14 06:44:13
Autor: Tzva Adonai
Wszystkim wam życzę takiej rodziny jak moja...
On 14 Cze, 15:40, raff <trytytyt...@autograf.pl> wrote:

Ty tez byles adoptowany

Jestem bardzo podobny do mojego ojca, tylko oczy odziedziczyłem po
mamie...

Data: 2009-06-14 17:32:12
Autor: raff
Wszystkim wam życzę takiej rodziny jak moja...
Ty tez byles adoptowany

Jestem bardzo podobny do mojego ojca, tylko oczy odziedziczyłem po
mamie...

To fajnie, to sie ciesze.

To powiesz ile siostra bierze za lodzika ? Moze zdjecie jakies siostry zamiesc, to bym ci powiedzial ile moge dac.

R.

Wszystkim wam życzę takiej rodziny jak moja...