Wszystkim wam życzę takiej rodziny jak moja...

Data: 2009-06-14 15:27:47
Autor: awe
Wszystkim wam życzę takiej rodziny jak moja...
No popatrz a syn tak im sie nie udal
awe.

Data: 2009-06-15 02:58:28
Autor: sofu

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
No popatrz a syn tak im sie nie udal
awe.

========

Ktos tam pisał, aby nie dyskutowac z tym pojebanym smieciem. Po tym co
przeczytałem zaczymam sie zgadzac w 100% z tym zdaniem. Kima ta menda jest
naprawde i co mysli, to ch... jeden wie i niech tak lepiej zostanie.

sofu

Wszystkim wam życzę takiej rodziny jak moja...