Wszystko jedno kto, byle nie PO

Data: 2012-04-25 10:39:29
Autor: pohook
Wszystko jedno kto, byle nie PO
boukun <boukun@neostrada.pl> napisał(a):
Sonda WP: Czy Polacy chc± głosować na dowoln± partię, by odsun±ć PO od władzy?
"Zagłosowałbym na PiS, żeby odsun±ć PO od władzy" - usłyszeli¶my w sondzie wirtualnej Polski. Czy rzeczywi¶cie mogłaby wyst±pić taka tendencja, że Polacy głosowaliby przeciwko Platformie, nieważne, na jak± partię, byleby odsun±ć PO o
d władzy?

Niektóre wypowiedzi naszych rozmówców wskazuj± na prawdopodobieństwo takiego zjawiska. - PiS miał szansę odsun±ć PO od władzy, ale schrzanili to. Teraz to tylko Smoleńsk i Smoleńsk, ale i tak zagłosowałabym na PiS, gdyby mógł odsun±ć PO od władzy, bo jak tak dalej pójdzie, to Polska zniknie z mapy - mówi starsza
 kobieta. - A ja z dwojga złego wolę PO - odzywa się zwolennik Ruchu Palikota. -
 Ja też wolę PO, popełnia błędy, ale przynajmniej jest spokój - dodaje kolejny rozmówca.

http://wiadomosci.wp.pl/kat,124758,title,Sonda-WP-Czy-Polacy-chca-glosowac-na-d
owolna-partie-by-odsunac-PO-od-wladzy,wid,14438206,wiadomosc.html

Tylko przy¶pieszone wybory nas uratuj±, cała nadzieja, że ludzie wyjd± w końcu na ulicę...

boukun

Ciebie durniu już nic nie uratuje!

--

Wszystko jedno kto, byle nie PO