Wszystko jest w FAQ

Data: 2009-03-04 11:28:42
Autor: Budyń
Wszystko jest w FAQ
Użytkownik "grzybek" <grzbkaa@wp.pl> napisał w wiadomości news:golkg6$7gb$1atlantis.news.neostrada.pl...
jest. Odnoszę wrażenie, jak zresztą wielu czytających tą grupę ludzi, że Tak naprawdę ta grupa to towarzystwo wzajemnej adoracji kilkunastu ludzi, którzy przeważnie znają się osobiście z różnych zlotów i innych imprez. Grupa ta służy tylko i wyłącznie wymianie kurtuazyjnych informacji między wtajemniczonymi osobami.

Owszem, dużo ludzi zna sie osobiście - bo ta grupa ma swoja historię. Ale mylisz sie - wiekszosc z nich sie tu nie odzywa. Mimo ze czyta.

Reszta to śmieci. Motłoch, któremu nie warto odpisywać, nie warto się wysilać, bo po co? A jak ktoś jeszcze pisze ze ścigacza to już jest debilem, matołem i niedouczonym frajerem.
itak dalej i tak dalej

To ze nam sie nie chce odpowiadac to fakt. Zwłaszcza komus komu sie nie chcialo najpierw wyguglac odpowiedzi na swe pytanie.
Ale ze traktujemy innych jak śmieci itp to zwykłe pomówienie. Bardzo uproszczone myslenie.

mądrzejszych pytań, nie są nadludźmi, tak jak im się wydaje. Panowie fachowcy z prm! A może założcie sobie jakieś formum płatne, tylko dla wybranych,

sami se załóżcie , abo nam tu źle :-) Poza tym my nie lubimy forumów. Alergia taka....

będziecie mogli się onanizować swoimi strojami, wyłącznie dobrych firm, kaskami kosztującymi od 2 tys w górę, bo reszta to chłam itd itp.

Aleś przywalił , hehehe. Widziales kiedyś wskę zbiga? Albo mój żółto zielony DR? No dobra, wiem, nie widziałeś :)

Pewnie zaraz zacznie się jebanie mnie i wyzywanie tak jak to macie w swoim stylu... Ale nie przejmuję się. Poczytam:-)

Czy ja wyzywam? Odpowiadam uprzejmie.

b.

Data: 2009-03-04 11:37:13
Autor: grzybek
Wszystko jest w FAQ
Użytkownik "Budyń" <budyn@riders.wywalto.pl> napisał w wiadomości
Ale ze traktujemy innych jak śmieci itp to zwykłe pomówienie. Bardzo uproszczone myslenie.

Oczywiście, że uprościłem. Taki ogólnu obraz rysuje sie komuś, kto dopiero zaczyna czytać tą grupę. Tak z grubsza widzą to ludzie. I nie koniecznie ze ścigacza:-) To tylko kwestia refleksji. Każdy nad swoim zachowaniem. Czy rzeczywiście jest tak jak Wy to przedstawiacie? Może chwilka zadumy, nad tym wszystkim:-) Pozdrawiam
--
Grzybek

Data: 2009-03-04 11:46:43
Autor: Kefir
Wszystko jest w FAQ
Elou!
"grzybek" <grzbkaa@wp.pl> wrote in message news:golloh$agh$1atlantis.news.neostrada.pl...
[...]

Fakt. W porownaniu z tym:
http://groups.google.com/group/pl.rec.motocykle/msg/3b6c5369c84ca3bf?
http://groups.google.com/group/pl.rec.motocykle/msg/e612402996ca5371?

Dokonales znakomitego postepu. Dzieki i gratsy! Czas by ruszyl sie takze beton ;)

--
Pozdrawiam, Artu / Kef
STare dobre gacie 955 & Fun Factory XT660X

Data: 2009-03-04 11:51:52
Autor: grzybek
Wszystko jest w FAQ
Użytkownik "Kefir" <kefir_spamfe_@riders.pl> napisał w wiadomości
[...]

Hehe, to akurat zbieżność ksywek:-) Inny mail. To nie ja. Ale jak sądzisz że to ja, to Twoja sprawa.

--
Grzybek

Data: 2009-03-04 12:09:35
Autor: Kefir
Wszystko jest w FAQ
Elou!
"grzybek" <grzbkaa@wp.pl> wrote in message news:goln0t$igc$1nemesis.news.neostrada.pl...
[...]

Maile ludzie zmieniaja jak rekawiczki, zas Netykieta nakazuje przed pisaniem sprawdzic czy aby nick nie byl wczesniej uzywany ;) To, oczywiscie, takze jest olewane. Skutki olewania juz poznales. O ile nie jestes uparciuchem, nastepne lekcje odrob sam ;)
Kazdy z bywalcow kiedys zadal sobie nieco trudu by sie nauczyc, to nie boli ;) Nie sadze jednak by ktokolwiek czul sie wlascicielem, bardziej straznikiem zasad swiadczacych cale lata o wartosci grupy. Moze to przezytek, dla kilku jednak nadal Wartosc. Takze dla Watsa-anarchisty, chocby chwilowo zapieral sie ze jest inaczej ;)

Data: 2009-03-04 12:15:34
Autor: grzybek
Wszystko jest w FAQ
[...]

No nie sprawdziłem, fakt. Może dlatego, że nigdy nie byłem na ścigaczu:-)

oczywiscie, takze  jest olewane. Skutki olewania juz poznales. O ile nie
jestes uparciuchem,  nastepne lekcje odrob sam ;)

Nie mam do nikogo żadnej urazy. Nie jestem też szczególnie nastawiony na agresję, ani na jakieś docinanie komus. Jeśli ktoś się poczuł obrazony to przepraszam. Po prostu napisałem, jakie mozna odnieść wrażenia z lektury szczególnie ostatnich postów na tej grupie. Myślę, że refleksji nigdy dość. Przynajmniej takich, które wpłyną na jakość.

[...]

OK, nie neguję niczyich wartości. No może jedynie te, które kazały dzikim ściąć głowę polskiego inzyniera...
Będę teraz obrzydliwie brzydki GRZYBOL :-) Pozdrawiam
--
Grzybol

Wszystko jest w FAQ