Wszystko jest w FAQ

Data: 2009-03-04 11:33:41
Autor: Watson
Wszystko jest w FAQ
grzybek wrote:
Witam. Czytam od dawna posty na tej grupie. Nie udzielałem się jak
dotąd. (ciach)  Zapytam na koniec,
po co ta grupa? Ma być zero aktywności obcych i tylko przyzwolenie na
posty kilkunastu wybrańców, którzy pili razem browar? Pewnie zaraz
zacznie się jebanie mnie i wyzywanie tak jak to macie w swoim
stylu... Ale nie przejmuję się. Poczytam:-)

Podpisuje sie pod Twoim postem. Sam nie wiem dlaczego kilku kolesi uważa ze to ich "grupa".

Po chwili zastanowienia, tak mi przyszlo do glowy:
Pisza wiecej i od wielu lat?  To niech przestaną!  ;-)

grzybek - pamietaj o roznorodnosci tutaj, kazdy jest inny i nie kazdy gwalci i wyzywa sie na newbie.

Zachecam Cie abys pisal, pisal merytorycznie i dyskutowal. Wtedy realnie wplyniesz na jakosc informacji jakie tu mozna zdobyc.

Pozdro,
Wats.
--
FJR 1300
Wyscigowa licencja A

Data: 2009-03-04 11:38:45
Autor: Kefir
Wszystko jest w FAQ
Elou!
"Watson" <pkrzemin@gmail.com> wrote in message news:golle6$8ge$1inews.gazeta.pl...
grzybek wrote:
[...]

Ciekawe. Dawaj nazwiska tych "cfaniaczkow"! Ja widze kolesi ktorzy probuja czasem egzekwowac przetrzeganie regul. "Wlasciciele" , czy raczej zalozyciele, choc jezdza nadal,  juz tu nie pisuja.

PeeS A co to jest "niubi"? Szukalem w FAQ i w archiwum grupu i nie znalazlem ;)

--
Pozdrawiam, Artu / Kef
STare dobre gacie 955 & Fun Factory XT660X

Data: 2009-03-04 11:42:45
Autor: grzybek
Wszystko jest w FAQ
Uzytkownik "Kefir" <kefir_spamfe_@riders.pl> napisal w wiadomosci
PeeS A co to jest "niubi"? Szukalem w FAQ i w archiwum grupu i nie
znalazlem  ;)

Mysle, ze to samo co Twoje grupu:-)
--
Grzybek

Data: 2009-03-04 11:51:41
Autor: Watson
Wszystko jest w FAQ
Kefir wrote:

[...]

Ja tam nie wiem, nie czytam ich  :D
Ja tu jestem tylko po to aby pisac :D

Jestem w nastroju anarchistycznym.
Foo...ing rules.  :>

Zajzyj do googla ;-)

--
FJR 1300
Wyscigowa licencja A

Data: 2009-03-04 15:02:56
Autor: KJ Siła Słów
Wszystko jest w FAQ
Watson pisze:

Jestem w nastroju anarchistycznym.

Mniejsza o imie, moze byc i Anarchia, byle miala ladny biust.

Ale ja to o tym nastroju chcialem.

Po mojemu to cykl zmian klimatycznych do ktorych czlowiek przystosowywal przez stulecia cykl psychofizyczny sie ostatnio powichrowal wiec ludzie sie od tego gubia i wpadaja w niewlasciwe nastroje w niewlasciwym momencie kalendarza przez co sie jeszcze bardziej gubia.
I to pogubienie z nich emanuje w spolecznosc w najprostszej dostepnej obecnie postaci czyli przez siec.
Internet siecia spolecznej emocji - Web 3.0 ? mniejsza o nazwe.

A przechodzac od ogolnej teorii wszystkiego do p.r.m.

Sezon zaczyna sie za tydzien.

Stewardessa pokladowa FJR0y Watsona prasuje juz plisowana spodniczke.

A ja ? Jak zwykle nie mam pomyslu na zaakcentowanie poczatku.

Umyc motocykl ?
Lancuch nasmarowac ?

Bylo i sie nie sprawdza.

KJ i brak zajawki na lans '09

Data: 2009-03-04 15:24:33
Autor: lesor
Wszystko jest w FAQ
KJ Siła Słów wrote:

[...]

Walnij parkingowke na kupe styropianu, nakarm statystyke.

Albo pierwszego cwieka wbij w owiefke
;-)

--
pozdrawiam, lesor
CB1300 Misiek

Data: 2009-03-04 15:42:33
Autor: Watson
Wszystko jest w FAQ
KJ Siła Słów wrote:

[...]

Moj techniczny od pewnego czasu informuje mnie ze jest kompletny brak zasilania i jak nie naladuje akumulatorów to on ze mna latac nie bedzie ;-)

A moze w ramach akcentowania początku sezonu spróboj na nim pojezdzic?  ;>

Data: 2009-03-04 19:37:21
Autor: Magic
Wszystko jest w FAQ
Watson pisze:
KJ Siła Słów wrote:

[...]

Ale na sezonie czy na technicznym ?

--
Pozdrawiam - Maciek, ely50/srx250/600rr/vfr800.

Data: 2009-03-05 07:38:05
Autor: Pryzmat
Wszystko jest w FAQ
Magic wrote:
[...]

Na stewardesie Watsa

--
Pryzmat (Jacek)
foto i moto

Data: 2009-03-05 09:04:17
Autor: Magic
Wszystko jest w FAQ
Pryzmat pisze:
Magic wrote:
[...]

To "ona" jest, a nie "on".

--
Pozdrawiam - Maciek, ely50/srx250/600rr/vfr800.

Data: 2009-03-05 09:47:43
Autor: Watson
Wszystko jest w FAQ
Magic wrote:
Watson pisze:
KJ Siła Słów wrote:

[...]

To KJ niech sobie wybierze, co wiekszy lans przyniesie. :)

Data: 2009-03-05 07:37:16
Autor: Pryzmat
Wszystko jest w FAQ
Watson wrote:
[...]

Znow mam ci prostownik pozyczyc?
Kiedy ty masz jakies imieniny cycus? Moze zrobie ci prezent?

--
Pryzmat (Jacek)
foto i moto

Data: 2009-03-05 09:45:59
Autor: Watson
Wszystko jest w FAQ
Pryzmat wrote:
Watson wrote:
[...]

:) wiesz, gdybys mogl :)

Imieniny hmm w czerwcu - wtedy to wole flaszke ;-)

Data: 2009-03-05 10:47:05
Autor: KJ Siła Słów
Wszystko jest w FAQ
Watson pisze:

A moze w ramach akcentowania początku sezonu spróboj na nim pojezdzic?  ;>

Ej, no bez jaj, caly obiecujacy sezon niejezdzenia bym se mogl zjebac.

KJ

Data: 2009-03-04 14:51:31
Autor: Jacot
Wszystko jest w FAQ
"Kefir" <kefir_spamfe_@riders.pl> wrote:

Ciekawe. Dawaj nazwiska tych "cfaniaczkow"! Ja widze kolesi ktorzy probuja czasem egzekwowac przetrzeganie regul. "Wlasciciele" , czy raczej zalozyciele, choc jezdza nadal,  juz tu nie pisuja.

E? Dwu widuje wciaz;)

--
Pozdrowionka
Jacot M10