Wszystko jest w FAQ

Data: 2009-03-06 21:28:18
Autor: Laphroaig
Wszystko jest w FAQ
grzybek wrote:
Witam. Czytam od dawna posty na tej grupie. Nie udzielałem się jak dotąd. Napiszę taką swoją refleksję w związku z ostatnimi postami dotyczącymi powtarzania się pytań, głupoty, chmstwa i buractwa:-)
Tak w zasadzie to ta grupa jest nikomu nie potrzebna:-)
Wszystko jest w FAQ.

Witka,
cos jestes przewrazliwiony Grzybek.

Czytam (czasami o cos zapytam) te grupe od kliku lat (odkad jezdze na moto) i uwazam, ze to najlepsza grupa  jaka znam.
I jakos nikt mnie nie "zjebal" jak dotychczas i jakos nigdy nie poczylem sie smieciem, ch..  albo czyms tam.
Moze po prostu stosuje sie do zasad, jakie obowiazuja w usenecie? I sam    tez doceniam, jesli ktos te zasady szanuje. Doceniam tez poczucie humoru ludzi tu piszacych. Czasami czytanie niektorych watkow to czysta przyjemnosc :).
A jesli chodzi o scigacz.pl.  Jakos nie zwracalem na to uwagi , dopiero po kilku aluzjach  kolegow na temat scigacza , zauwazylem, ze rzeczzywiscie cos w tym jest, w poziomie niektorych postow ze scigacza. Oczywiscie nie jest to zasada ale zdarza sie czesto.
Nie zauwazylem tez, zeby ktokolwiek byl potraktowany zle, tylko dlatego, ze nie ma kasku za 2k czy kombinezonu za 5k. Nie zauwazylem podzialu na lepszych i gorszych uzytkownikow , gdzie kryterioum podzialu bylaby kwota wydawana na zabawe w motocykle.

Podejrzewam, ze masz albo jakies kompleksy, albo czytasz bez zrozumienia albo nie rozumiesz czemu sluzy usenet itp.

I to by bylo na tyle, dziekuje za uwage

--
pozdr
Laphroaig

Data: 2009-03-06 22:27:19
Autor: Grzybol
Wszystko jest w FAQ
Użytkownik "Laphroaig" <moj.login@vp.pl> napisał w wiadomości
Witka,
cos jestes przewrazliwiony Grzybek.

Teraz już Grzybol...

Czytam (czasami o cos zapytam) te grupe od kliku lat (odkad jezdze na moto) i uwazam, ze to najlepsza grupa  jaka znam.

Na każdej jest towarzystwo wzajemnej adoracji:-)

I jakos nikt mnie nie "zjebal" jak dotychczas i jakos nigdy nie poczylem sie smieciem, ch..  albo czyms tam.

Mało piszesz.

Moze po prostu stosuje sie do zasad, jakie obowiazuja w usenecie? I sam tez doceniam, jesli ktos te zasady szanuje.

To akurat nie ma nic do rzeczy.

 Doceniam tez poczucie
humoru ludzi tu piszacych. Czasami czytanie niektorych watkow to czysta przyjemnosc :).

Nie powiedziałem, że nie:-)

[...]

Ja zauważyłem.

Podejrzewam, ze masz albo jakies kompleksy, albo czytasz bez zrozumienia albo nie rozumiesz czemu sluzy usenet itp.

Kompleksy ma każdy. Nawet ten który mocno temu zaprzecza. Z czytaniem i rozumieniem na razie nie mam problemu. Pewnie za parę lat się pojawi, mam już ponad 40 wiosen:-) Czemu słuzy usenet?

I to by bylo na tyle, dziekuje za uwage

Ależ pronciem bardzo:-)

--
Grzybol

Data: 2009-03-07 09:44:42
Autor: Jasio
Wszystko jest w FAQ

Użytkownik "Grzybol" napisał w wiadomości news:gos50e$4tg$1nemesis.news.neostrada.pl...
Użytkownik "Laphroaig" napisał w wiadomości

I jakos nikt mnie nie "zjebal" jak dotychczas i jakos nigdy nie poczylem sie smieciem, ch..  albo czyms tam.

Mało piszesz.

Powiedział ten, co nawet nie wiedział, że jego nick był już zajęty.

Moze po prostu stosuje sie do zasad, jakie obowiazuja w usenecie? I sam tez doceniam, jesli ktos te zasady szanuje.

To akurat nie ma nic do rzeczy.

To ma bardzo do rzeczy. Bo wbrew pozorom nikt tutaj nikogo nie "jebie" za zbyt tani kask czy kombinezon. Po prostu niektórzy polecają droższe, bo ich stać, bo spróbowali tańszych i nie byli zadowoleni. A co tam, uzewnętrznie się - żaden z moich kasków nie kosztował więcej niż 400zł

[...]

Kulturalnej wymianie myśli i poglądów. Z założenia.

--
Jasio
vfr vx etz

Data: 2009-03-07 15:43:49
Autor: Grzybol
Wszystko jest w FAQ
Użytkownik "Jasio" <bylystudent@gazeta.pl> napisał w wiadomości
Powiedział ten, co nawet nie wiedział, że jego nick był już zajęty.

A jest? Chyba na ścigaczu, ale to się nie liczy podobno:-)

To ma bardzo do rzeczy. Bo wbrew pozorom nikt tutaj nikogo nie "jebie" za zbyt tani kask czy kombinezon. Po prostu niektórzy polecają droższe, bo
ich  stać, bo spróbowali tańszych i nie byli zadowoleni.

Może nie jebie dosłownie. Natomiast kilka razy odniosłem wrażenie, że ci biedni/tani są gorsi:-) A zjebac to się maja sami po przeczytaniu opini tych lepszych:-)

A co tam,
uzewnętrznie  się - żaden z moich kasków nie kosztował więcej niż 400zł

Ja też nigdy nie wydałem więcej. A miałem ich w życiu kilka - pierwszy to był Bella z przyciemniana szybka. Ciekawe czy kojarzysz sprzęt? :-)

Kulturalnej wymianie myśli i poglądów. Z założenia.

A no niech tam:-)

--
Grzybol

Data: 2009-03-07 16:13:39
Autor: Jacot
Wszystko jest w FAQ
"Grzybol" <grzbkaa@wp.pl> wrote:

Powiedział ten, co nawet nie wiedział, że jego nick był już zajęty.

A jest? Chyba na ścigaczu, ale to się nie liczy podobno:-)

Trafiony, zatopiony;)

Może nie jebie dosłownie. Natomiast kilka razy odniosłem wrażenie, że ci biedni/tani są gorsi:-) A zjebac to się maja sami po przeczytaniu opini tych lepszych:-)

E tam. Jest jakas grupa ludzi wierzacych, ze skladajac sute ofiary na
oltarzach bostw motocyklowych podnosi swoje szanse na przezycie. Oni
potrzebuja stalego umacniania w tej wierze stad duzo i czesto o tym
mowia  ale nie powiedzialbym, ze to grupa szczegolnie reprezentatywna.

Ja też nigdy nie wydałem więcej. A miałem ich w życiu kilka - pierwszy to był Bella z przyciemniana szybka. Ciekawe czy kojarzysz sprzęt? :-)

Chujnia straszna bo wialo. Pozatem kask jak kazdy inny.

--
Pozdrowionka
Jacot M10

Data: 2009-03-07 18:24:45
Autor: Hinek
Wszystko jest w FAQ

Użytkownik "Grzybol" <grzbkaa@wp.pl> napisał

uzewnętrznie  się - żaden z moich kasków nie kosztował więcej niż 400zł

Ja też nigdy nie wydałem więcej. A miałem ich w życiu kilka - pierwszy to był Bella z przyciemniana szybka. Ciekawe czy kojarzysz sprzęt? :-)

Cos krecisz! Moj kask Bella kosztowal 3000 zł. Srednia pensja byla wowczas
niewiele wieksza. Byl to wiec luksusowy sprzet, relatywnie drozszy niz
obecnie Shoei czy inny Schuberth :]
Pozdr

--
Hinek
Deauville i inne..

Data: 2009-03-07 18:46:14
Autor: Grzybol
Wszystko jest w FAQ
Użytkownik "Hinek" <hinek@autograf.pl.invalid> napisał w wiadomości
Cos krecisz! Moj kask Bella kosztowal 3000 zł. Srednia pensja byla wowczas
niewiele wieksza. Byl to wiec luksusowy sprzet, relatywnie drozszy niz
obecnie Shoei czy inny Schuberth :]
Pozdr

A to to się zgadza:-)

--
Grzybol

Data: 2009-03-08 00:34:08
Autor: Jasio
Wszystko jest w FAQ

Użytkownik "Grzybol" napisał w wiadomości news:gou1ns$isu$1nemesis.news.neostrada.pl...
Użytkownik "Jasio" napisał w wiadomości

[...]

Jak ktoś ma kompleksy to może je mieć z różnych powodów.
Niektórzy kupują opony kołkowane, leżaki czy potorówki a inni nówki tylko a czasem zmieniane razem w komplecie. Tutaj spotkasz każdego z tych ludzi.
Kupujesz to na co Cię stać - najmniejsze oszczędności są na hobby.

[...]

Dwa takie miałem, z czego bez szybki to był dla pasażera, bo jemu tak nie wiało (:
Miałem też taki lotowy, DDRowski bodaj, kask z wlotami powietrza jak u Vadera. Rozebrałem go kiedyś do malowania, zobaczyłem z czego on się składał, i już nigdy nie pomalowałem ani nie założyłem.
A mój pierwszy "porządny" kask spełniający standardy bezpieczeństwa był z Lidla. Z jednej ze słynnych gazetek motocyklowych.

Nie czuję się też gorszy, że każdy z moich motocykli jest co najmniej pełnoletni. Nikt mi tego tutaj nie powiedział.

--
Jasio
vfr vx etz

Data: 2009-03-08 10:33:42
Autor: (pj)
Wszystko jest w FAQ
Grzybol pisze:

mam już ponad 40 wiosen:-)

Echhh... Aż się ciśnie na usta: Taki stary, a taki..... :-P

--

pozdr
pj

Data: 2009-03-12 19:01:42
Autor: Magic
Wszystko jest w FAQ
(pj) pisze:
Grzybol pisze:

mam już ponad 40 wiosen:-)

Echhh... Aż się ciśnie na usta: Taki stary, a taki...

... sam jak my :-p

--
Pozdrawiam - Maciek, ely50/srx250/600rr/vfr800.

Data: 2009-03-12 19:25:36
Autor: Sir Piernik
Wszystko jest w FAQ
Grzybol pisze:
....>8
> Z czytaniem i rozumieniem na razie nie mam problemu.
> Pewnie za parę lat się pojawi, mam już ponad 40 wiosen:-)

Ej, nie uwazasz ze przegiales smarkaczu?! ;)
Za pare(dziesiat) lat to bedziesz Sir Grzybol i tyle :)

Pozdrawiam
Sir Piernik
  Betvelwe

Wszystko jest w FAQ