Wszystko na sprzedaż, czyli wybory.

Data: 2009-05-18 14:06:34
Autor: aRzor
Wszystko na sprzedaż, czyli wybory.

      Zbigniew Ziobro postanowił się ożenić.  Ma to mu pomóc w dniu 7 czerwca - radzą spin doktorzy. Ucieszyłem się, że Ziobro bierze ślub nie z konkubiną Kaczyńskiego, czyli posłem Dudzińskim, ale też zmartwiłem, że mając 60-procentowe poparcie w Krakowie oczekuje czegoś więcej. Taki przerost ambicji może być zabójczy w połączeniu z kłopotami z zapamiętaniem nazwiska krakowskiej liderki z PO... Kiedy ambicja i nonszalancja biorą ślub, to w efekcie pożycia na świat przychodzi niewdzięczność tłumu.

      Jarosław Kaczyński już kilka miesięcy temu oświadczył się Rydzykowi i oświadczyny zostały przyjęte. Ten mezalians wydał na świat  inne dziecię: prezesa Farfała i bonus promocyjny w TVP dla partii Libertas, która, wszystko na to wskazuje, odbierze trochę głosów PiS-owi! Nie od dziś wiadomo, że interes nie może być jedynym spoiwem zamążpójścia. Ceną za nadmiar kalkulacji są nieślubne dzieci, zrobione gdzieś na boku przez wyrachowanych małżonków. To lider PiS-u jest przecież ojcem politycznym Piotra Farfała, a więc i po trosze Libertasu. Tak się dzieje wówczas, gdy wszystko podporządkowane jest polityce.

      Starałem się te elementarne zasady przekazać reporterce programu "Teraz My", tłumacząc dlaczego odłożyłem na jesień debatę o eutanazji. Czas politycznej kampanii nie jest godnym momentem do rozstrzygania takich spraw. Podobne życzenie mieli też zaproszeni do debaty goście - prof. Magdalena Środa, prof. ksiądz Szostek,  ksiądz Prusak, prof. Hyrowicz i inni. Nie przekonałem jej, usłyszałem: "Obiecał Pan ustawę za miesiąc, a tu nic! Nie dał pan samolotu, bo się nie nadawał, a z panią Barbarą Jackiewicz, od której zaczęła się dyskusja o eutanazji, rozmawiał pan tylko przez telefon!"

      Tak - mój samolot nie nadawał się do przewozu jej syna, potrzebny był specjalistyczny; tak - nie odwiedziłem osobiście Pani Jackiewicz, bo trudno jest pójść do takiej osoby z pustymi rękami - pójdę z projektem ustawy o eutanazji; tak - nie ma jeszcze tego projektu, bo jego istotą są założenia merytoryczne, a nie szczegóły rozwiązań prawniczych. Proszę mnie za to winić! Chcę złożyć projekt dojrzały, mądry, nie podlegający zawirowaniom czasu kampanii wyborczej i zdania w tej kwestii nie zmienię!  Nie wszystko jest na sprzedaż, nie wszystko jest na darmo! Politycznego ślubu z eutanazją nie będzie.

      Janusz Palikot

      http://palikot.blog.onet.pl/Wszystko-na-sprzedaz-czyli-wyb,2,ID377624236,n

      "ł

--
Brońmy Polskę i Polaków przed picowcami!
To antypolska hołota!GIF89a

Data: 2009-05-18 14:18:29
Autor: Przemek W
Śmieć i podszywaniec
From: "aRzor" <adres@email.pl>
Newsgroups: pl.soc.polityka
Subject: Wszystko na sprzedaż, czyli wybory.
Date: Mon, 18 May 2009 14:06:34 +0200

Przemek
--
"Komitet Wyborczy Prawa i Sprawiedliwości informuje, że w swoim materiale wyborczym w postaci spotu
telewizyjnego pt. +Kolesie+ podał prawdziwe informacje, że rząd PO załatwił firmie senatora

Wszystko na sprzedaż, czyli wybory.