Wszystko przez M. Kaminskiego

Data: 2009-10-30 11:33:55
Autor: poniek
Wszystko przez M. Kaminskiego
Pisiorku wypisuj te swoje "mądrości" w Rzepie albo w Gościu Niedzielnym. Tam
znajdziesz prawdziwych czytelników.

pozdrawiam
Użytkownik "Jerzy Olszewski" <jerzyo@it.com.pl> napisał w wiadomości news:hce9ig$g7f$1nemesis.news.neostrada.pl...
-- -Cytat-- -
Chorzy na AMD, czyli tzw. zwyrodnienie plamki, muszą zostać poddani natychmiastowemu leczeniu. Jeśli będą czekać - w ciągu dwóch tygodni mogą stracić wzrok.

Tymczasem szpital okulistyczny w Witkowiczach nie ma już pieniędzy na ich leczenie. - Alarmowaliśmy wielokrotnie NFZ, ale bez efektu. Co ja mam tym ludziom powiedzieć? Że muszą oślepnąć, bo NFZ ma pilniejsze wydatki!? - dyrektor Ilona Pawlicka jest bliska załamania
-- -Koniec-- -
(PAP)

Wszystko przez tego pisiora M. Kamińskiego, bo , gdyby M. Kamiński nie zrobił z powodów politycznych przedwyborczej kampanii z posłanką Sawicką w roli głównej, to szpital w Witkowicach byłby już po ukręceniu lodów i w ogóle by tych przybłędów bez pieniędzy nie wpuścił do środka - a tak, to tylko kłopot.

Data: 2009-11-01 01:30:25
Autor: Barbara

Użytkownik "poniek" <poniek@onet.eu> napisał w wiadomości news:hcefek$8et$1achot.icm.edu.pl...
| Pisiorku wypisuj te swoje "mądrości" w Rzepie albo w Gościu Niedzielnym. Tam
| znajdziesz prawdziwych czytelników.

zacznij mysleć !
Barbara