Wszystko to jeden wielki dowcip

Data: 2012-07-24 10:38:08
Autor: Bogdan Idzikowski
Wszystko to jeden wielki dowcip
Pewien na pierwszy rzut oka zawsze niedomyty, rozczochrany i rozmemłany gościu, chce stworzyć „listę hańby” na którą trafialiby ci wszyscy, którzy opowiadają dowcipy o katastrofie smoleńskiej. Ów zaniedbany żartowniś nazywa się Krzysztof Czabański i kiedyś szefował Polskiemu Radiu (wiem, brzmi to absurdalnie i trudno w to uwierzyć).

Lista ma być „obywatelska” co oznacza, że każdy będzie mógł zamieścić na niej swojego kandydata, wraz z „dokumentacją uzasadniającą taki wpis”. Na początek Czabański na liście umieścił Krystynę Jandę, ostro ją atakując za udział w kabarecie Tyma, gdzie katastrofalnych podtekstów było sporo.

Oświadczam przeto, ja Revelstein, skromny sługa bezbożny, iż na tę listę hańby prawicy, osobiście i z należnym pietyzmem  wpiszę kolegę Jarosława Kaczyńskiego, za zrobienie wyjątkowo tandetnego, niezwykle nudnego i coraz mniej śmiesznego kabaretu z całej tej katastrofy. Nie omieszkam też umieścić tam w te pędy pana Antoniego Macierewicza, za wyjątkowo niskich lotów (niczym lot tupolewa)  dowcip o zamachu. Umieszczaniem na liście pani Marty Kaczyńskiej, Hofmana, Płaszczaka, Biniendy i całej reszty, niechaj zajmą się inni. Dowodów uzasadniających wpis nie brakuje.
wtorek, 24 lipca 2012, revelstein
http://revelstein.blox.pl/2012/07/2795-wszystko-to-jeden-wielki-dowcip.html

Data: 2012-07-24 03:52:04
Autor: HaMMeR

--

'Koorwow ci u nas dostatek'.., to bydle revelstein, nie jest jeszcze najwieksza!

Data: 2012-07-24 15:21:16
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "HaMMeR" <kd@tranzac.pl> napisał w wiadomości news:70cd57c0-6dd1-452e-8607-30cc70ec735bgooglegroups.com...
[...]

===========================

Uderz w stół...
Cmoknij go tam, gdzie słońce nie dochodzi, o ile ci pozwoli, szalony pisiaczku!

Data: 2012-07-24 11:32:11
Autor: mkarwan

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:500e5ef2$0$1229$65785112news.neostrada.pl...
wtorek, 24 lipca 2012, revelstein
http://revelstein.blox.pl/2012/07/2795-wszystko-to-jeden-wielki-dowcip.html

1. O revelsteinie w facebooku
facebook http://pl-pl.facebook.com/zohan.revelstein
http://pl-pl.facebook.com/public/Zohan-Revelstein
Jest też zdjęcie, na którym jest biały kot z rudą głową.
Kot ma na głowie kipę(myckę) z gwiazdą Dawida.
http://profile.ak.fbcdn.net/hprofile-ak-snc4/173514_100001984580075_7506200_n.jpg
Zdjęcie może sugerować, że revelstein może być bardzo religijnym Żydem,
skoro nawet jego kot nosi kipę z gwiazdą Dawida.

2. Zohan Revelstein Strona internetowa http://revelstein.blox.pl
im. Jana Pawła II - dla nawróconych bluźnierców, sprzedawczyków oraz Żydów z Brooklynu

3. revelstein o sobie
http://deser.pl/deser/u,revelstein.html
Warszawa
Taki sobie sybaryta, sprzedawczyk, zdegenerowany nie-patriota, zawodowy,
narodowości bliżej nie określonej.

4. revelstein o sobie
http://revelstein.blip.pl/
Panbuk mnie nienawidzi, zdaje się że z wzajemnością

Data: 2012-07-24 11:42:21
Autor: Grzegorz Z.
Wszystko to jeden wielki dowcip
mkarwan napisa:

http://profile.ak.fbcdn.net/hprofile-ak-snc4/173514_100001984580075_7506200_n.jpg

Ten link wygenerowae w momencie bycia zalogowanym na Facebooku, klikajc
prawym przyciskiem myszy na obrazku.

Gdyby nie by zalogowany ten sam link miaby nastpujc posta:

http://profile.ak.fbcdn.net/hprofile-ak-snc4/161503_100001984580075_6216538_n.jpg

Dla ciebie moe to za trudne do pojcia, ale kady bardziej rozgarnity od
ciebie grupowicz moe to sam sprawdzi.

Dalej bdziesz si wypiera posiadania konta na FB?

Czyby mia tam co do ukrycia? --
"Nie kradn, nie zabijam, nie wierz"

Data: 2012-07-24 12:10:12
Autor: mkarwan
Wszystko to jeden wielki dowcip

Uytkownik "Grzegorz Z." <pyjamarama@speccy.org> napisa w wiadomoci news:1udyqbqkdwhn9.1u2ygc6cmtlos.dlg40tude.net...
[...]

Konkretnie co sprawdzi?
Podane przeze mnie linki uzyskaem nie posiadajc konta w Facebooku.

Wszystko to jeden wielki dowcip