Wszystko z biedy.

Data: 2010-02-25 09:12:56
Autor: cirrus
Wszystko z biedy.
# Rocznie około 5 tys. ton leków jest wyrzucanych na wysypiska. Wszystko zależy od tego, jak te wysypiska są prowadzone. Jeśli są one dobrze zabezpieczone, tzn. uszczelnione od wód gruntowych, to odpady nie przedostaną się do nich. Natomiast jeśli są to dzikie wysypiska, których w Polsce jest bardzo dużo, to odpady dostaną się do wód gruntowych. 3
Ze strony:
http://www.nazdrowie.pl/artykul/leki-na-wysypiskach

--
stevep

Data: 2010-02-25 13:08:51
Autor: Jadrys
Wszystko z biedy.
W dniu 2010-02-25 09:12, cirrus pisze:
# Rocznie około 5 tys. ton leków jest wyrzucanych na wysypiska.

Czym leki sa droższe i czym mniej ludzi stac na ich kupno, tym ty Stefan piszesz  większe bzdury.  5 tysięcy ton leków , to chyba zużywa cała populacja ziemska przez 10 lat.

Data: 2010-02-25 14:57:21
Autor: sofu
Wszystko z biedy.

Użytkownik "Jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości
> [...]

Czym leki sa droższe i czym mniej ludzi stac na ich kupno, tym ty Stefan
piszesz  większe bzdury.  5 tysięcy ton leków , to chyba zużywa cała

Chyba że lekiem będziemy nazywac gorzałe.
Ale tej raczej sie nie wyrzuca, no chyba że z trzęsących się rączek wyleci

sofu

Data: 2010-02-25 20:59:41
Autor: Jadrys
Wszystko z biedy.
W dniu 2010-02-25 14:57, sofu pisze:
[...]

Zeby ten Stefan chociaż się zastanowił nad prawdopodobieństwem tego co wkleja..

Data: 2010-02-25 16:07:55
Autor: cirrus
Wszystko z biedy.
[...]

Przypominasz mi komunistycznego "speca" z KC Jaszczuka, który kwestionował naukowe ekspertzy licząc na suwaku logarytmicznym.

--
stevep

Data: 2010-02-25 21:00:12
Autor: Jadrys
Wszystko z biedy.
W dniu 2010-02-25 16:07, cirrus pisze:
[...]

A ty mi przypominasz bezmyślny program do wklejania na psp kapitalistycznych bzdetów.

Data: 2010-02-26 11:50:09
Autor: cirrus
Wszystko z biedy.
Użytkownik "Jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:hm6ks8$3hs$4news.onet.pl...
[...]

No to policz na tym suwaku ile tych lekarstw się marnuje.

--
stevep

Data: 2010-02-26 13:54:18
Autor: Jadrys
Wszystko z biedy.
W dniu 2010-02-26 11:50, cirrus pisze:
[...]

Przede wszystkim trzeba pomyśleć o realności tego co się wkleja.

Data: 2010-02-25 20:56:59
Autor: Hans Kloss
Wszystko z biedy.
Jadrys <Che@yahoo.com> napisał(a):
5 tysięcy ton leków , to chyba zużywa cała populacja ziemska przez 10 lat.

Jest bardzo wskazane aby piszący na publicznym forum mieli choćby zielone
pojęcie o temacie na który się wypowiadają. Istny koncert debilizmów i kłamstw
trwa tutaj na temat prylu. Teraz ty zaczynasz o lekach.... więc
dla twojej informacji: roczna światowa produkcja aspiryny wynosi obecnie ok.
40 tysięcy ton, produkcja witaminy C- 50 tysięcy ton. A oprócz tych dwóch
substancji w medycynie znanych jest jeszcze kilka innych leków, sprzedaje się
je w Polsce rocznie za drobnych 20 miliardów złociszy. J-23

Data: 2010-02-25 23:12:19
Autor: Jadrys
Wszystko z biedy.
W dniu 2010-02-25 21:56, Hans Kloss pisze:
[...]

Przede wszystkim napisałem _chyba_.  A te wierzysz Hans w te 5 tys. ton leków które rzekomo wyrzucają Polacy na śmietnik co roku??

Że wydajemy 20 mld. zł. na leki to o niczym nie świadczy, - leki są tak piekielnie drogie że niektórzy zmuszani są je kupować za pożyczone pieniądze.

Data: 2010-02-25 14:26:16
Autor: Hans Kloss
Wszystko z biedy.
On 25 Lut, 23:12, Jadrys <C...@yahoo.com> wrote:

Przede wszystkim napisałem _chyba_.  A te wierzysz Hans w te 5 tys. ton
leków które rzekomo wyrzucają Polacy na śmietnik co roku??

Tu nie ma w co wierzyć tylko się dziwić trzeba ze tak mało, zaledwie
130 gramów rocznie na głowę ludności . To pewnie dlatego że jesteśmy
stosunkowo  niebogatym krajem. Jakbyś widział dziesiątki litrów
"niepewnej" krwi wyrzucanej w stacjach krwiodawstwa albo setki litrów
przeterminowanych kroplówek (to też są leki) wyrzucanych przez
szpitale to byś się chyba przestał dziwić.
J-23

Data: 2010-02-25 23:54:53
Autor: Jadrys
Wszystko z biedy.
W dniu 2010-02-25 23:26, Hans Kloss pisze:
[...]

Bez przesady - to nie czasy pseudokomuny, teraz w szpitalach nie marnuje się praktycznie nic. Oczywiście nie mam tu na myśli krwi, z nią faktycznie wybuchają co jakiś czas afery.

Data: 2010-02-26 11:51:36
Autor: cirrus
Wszystko z biedy.
Użytkownik "Jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:hm6sk7$uhn$1news.onet.pl...
[...]

Jak to o niczym nie świadczy, przecież podobno z biedy nie wykupujemy lekarstw.

--
stevep

Data: 2010-02-26 13:55:13
Autor: Jadrys
Wszystko z biedy.
W dniu 2010-02-26 11:51, cirrus pisze:
[...]

Zastanawiam się czy ty Stefan jesteś rzeczywiście "kopnięty" na punkcie dzisiejszego dobrobytu Polaków i nie chcesz słyszeć o faktycznej zamożności naszych rodaków, czy ktoś ci płaci ze pisanie tych propagandowych bzdur.

Data: 2010-02-26 17:40:28
Autor: cirrus
Wszystko z biedy.
Użytkownik "Jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:hm8gbc$bdm$2news.onet.pl...
[...]

A gdzie ja pisałem o dobrobycie? Między dobrobytem, a nędzą jest spora przestrzeń. Pewnie jeszcze bardziej szokujące dla ciebie by byla ilość żywności jaka codziennie ląduje na śmietniku.

--
stevep

Data: 2010-02-26 22:40:41
Autor: Jadrys
Wszystko z biedy.
W dniu 2010-02-26 17:40, cirrus pisze:
[...]

Wiesz Stefan, nie jestem jakimś biedakiem, stać mnie nawet na kawior. ale jestem nauczony szanowania jedzenia, u mnie w domu nigdy nie była i nie jest wyrzucana żywność.

Natomiast zaszokował mnie styl życia szwedów.. Mieszkałem tam parę razy w wynajętym lokalu z rodzina szwedów, śniadania mieliśmy wspólne. No i na takie śniadanie zastawiony stół - jajecznica, szynka, łosoś wszystko w dużej ilości. Przychodzą domownicy do stołu, jeden bierze kawę inny mleko czy  sok  i do tego jakiś tost. i na tym koniec. - całe te wszystkie pozostałe na stole wędliny  lądują w koszu i na śmietnik... I tak co dzień.

Data: 2010-02-25 13:16:47
Autor: -heÂŽsk-
Wszystko z biedy.
On Thu, 25 Feb 2010 09:12:56 +0100, "cirrus"
<cirrus@tinvalid.kdami.net> wrote:

# Rocznie około 5 tys. ton leków jest wyrzucanych na wysypiska.

 rzecznika prawa zamiast czepias sie kopacz mogl wziac kijaszek
 i sobie wygrzebac cos antygrypowego ;o0)))

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2010-02-26 00:13:24
Autor: MH
Wszystko z biedy.
[...]

======================

Wpastwałeś do wątka jakiś tam sobie artykulik. Własnego komentarza nie raczyłeś
podać.. No więc z kim mam polemizować ?? Z Tobą , z autorem wpastowanego
"artykułu" ....  No dobra , zakładam , że chcesz poczytać sobie opinie
grupowiczów na ten temat.. Jasne , opinie mogą być różne , bluzgi mogą polecieć
na Ciebie ( ot , taki standard niektórych na psp) , ktoś może postrzegać Twj
link pozytywnie , itd., itp.. Zróbmy inaczej , postarajmy się przeanalizować liczby podane w owym eseju w
sposób ścisły :

1. Czy te 5 tysięcy ton dotyczy naszej Ojczyzny , czy jest to skala globalna ??
   - jeżeli dotyczy to populacji naszego Narodu , oznacza to , iż rocznie każdy
     statystyczny Polak wywala na śmieci rocznie 13dkg leków na śmietnik..
     Uwzględniłem tu WSZYSTKICH , noworodki , młodzi zdrowi ludzie ,którzy      śladowe ilości leków połykają ... Najwięcej mogą ich łyknąć ludzie w      podeszłym wieku...

2. Trudne pytanie !! : A w jaki sposób oceniono ilość leków idących w Ziem ??
   No proszę , odpowiedz mi qrva jak ???   Pindolenie z sufitu !!!
   Jeżeli jest to raport przedstawiony przez firmy farmaceutyczna , dotyczący
   zwrotów medykamentów niesprzedanych i przeterminowanych , to dane te mogą    być wiarygodne. I co się nie podoba ??  Zaprzestać ich produkcji ??
   A może niech PE uchwali , że ból zęba jest w Unii zakazany , albo w imę
   ekociulów trza takiego rwać na żywca ??  3. W owym "artykule" podano liczbę 5000 ton w skali roku !! Łożesz qrwa jego    Pani...  Masa Ziemi = 6*10^24kg . Robimy rachunki : 5000 ton / 6*10^24 kg =
   5*10^6 kg / 6*10^24 kg = 8.3*10^(-19). Procentowo , pomnóżmy wynik przez 100.
   Wynik : 8.3*10^(-17) PROCENTA !!!

JASNE ???

MH

Data: 2010-02-26 19:23:08
Autor: the_foe
Wszystko z biedy.
[...]

ponoc:
60% lekow ludzie biora niepotrzebnie
50% lekow ma podobna skutecznosc jak placebo
1/3 lekow ktore ludzie kupuja koncza w smietniku.
80% lekow zawiera 20% uzywanych substancji czynnych
koszt wynalezienia leku jest odwrotnie proporcjonalny do jego skutecznosci (prosac kosztowal majatek a jego skutecznosc jest tylko o 5 pkt% wieksza od placebo)
--
the_foe

Wszystko z biedy.