Wszystko zaczyna się sprawdzać?

Data: 2010-01-02 10:31:07
Autor: mkarwan
Wszystko zaczyna się sprawdzać?
Data: 2010-01-02 10:34:10
Autor: u2
Wszystko zaczyna się sprawdzać?
W dniu 2010-01-02 10:31, mkarwan pisze:
http://grypa666.wordpress.com/2010/01/02/wszystko-zaczyna-sie-sprawdzac/

Spadaj, satanisto !

Data: 2010-01-02 10:44:15
Autor: mkarwan
Wszystko zaczyna się sprawdzać?

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:hhn4je$r97$1nemesis.news.neostrada.pl...
W dniu 2010-01-02 10:31, mkarwan pisze:
http://grypa666.wordpress.com/2010/01/02/wszystko-zaczyna-sie-sprawdzac/

Spadaj, satanisto !

Zanim zaczniesz robić z siebie durnia, przeczytaj.

Data: 2010-01-02 11:07:02
Autor: u2
W dniu 2010-01-02 10:44, mkarwan pisze:

Spadaj, satanisto !

Zanim zaczniesz robić z siebie durnia, przeczytaj.

Spadaj, debilu !

Data: 2010-01-02 11:26:14
Autor: mkarwan
Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:hhn610$583$1atlantis.news.neostrada.pl...
Spadaj, satanisto !
Zanim zaczniesz robić z siebie durnia, przeczytaj.
Spadaj, debilu !

Nie porównuj innych do siebie, nie każdy jest ci podobny!

Data: 2010-01-02 11:27:42
Autor: = heÂŽsk =
Wszystko zaczyna się sprawdzać?
On Sat, 2 Jan 2010 11:26:14 +0100, "mkarwan" <mkarwan@poczta.onet.pl>
wrote:

> Spadaj, debilu !

Nie porównuj innych do siebie, nie każdy jest ci podobny!

 cholera, jak przelazles przez kf ?!!

--

 HeSk

Data: 2010-01-02 14:20:56
Autor: u2
W dniu 2010-01-02 11:26, mkarwan pisze:

Nie porównuj innych do siebie, nie każdy jest ci podobny!

Spadaj  debilu, antypolski spamerze !

Data: 2010-01-02 10:55:53
Autor: Wlodzimierz Zabotynski

"mkarwan" <mkarwan@poczta.onet.pl> schrieb im Newsbeitrag
http://grypa666.wordpress.com/2010/01/02/wszystko-zaczyna-sie-sprawdzac/

tego bidnego lucka wszyscy juz tak sfatygowali ze mu nawet ogon wylinial
a ja wiem ze bogu dzieki nie wszyscy ludzie (nawet urzednicy) sa
kretynami - minister zdrowia austrii publicznie odmowil poddania sie
szczepieniu przeciw wirusowi swinskiej grypy i tu sprawa cala sie zesrala.
w podleglej mu sluzbie zdrowia 85% pracownikow (tej jednej z t.zw.
grup ryzyka) poszlo za jego przykladem.

ar

Wszystko zaczyna się sprawdzać?