Wszystkomający dysk sieciowy (multimedialny)

Data: 2012-11-28 14:53:33
Autor: Marx
Wszystkomający dysk sieciowy (multimedialny)
On 25.11.2012 22:27, Robert wrote:
Jakie polecicie urządzenie, które bez problemów będzie umiało
"odtworzyć" _wszystko_ co mam na komputerze (bezprzewodowo) i w
odpowiedni sposób "wyświetlić" na TV?
Kup TV z WiFi i podepnij do tego komputera - to chyba najtansze rozwiazanie, skoro i tak planujesz kupic TV. Jesli jednak chcesz odtworzyc absolutnie wszystko to co komputer, to potrzebujesz komputer po prostu. Np Celeron G540 + plyta za jakies 200zl + RAM + obudowa z zasilaczem - to pociagnie wszystko, bedzie w miare energooszczedne i nieduze (jak chcesz naprawde male to kupuj ITX). Na tym stawiasz jak wspomniano XBMC albo cokolwiek innego (Media Portal, Windows Media Center itp). Czyli generalnie HTPC.
Marx

Data: 2012-11-28 20:39:15
Autor: Robert
"Marx"  napisał:
Jesli jednak chcesz odtworzyc absolutnie wszystko to co komputer, to potrzebujesz komputer po prostu.

Tak coś 'podświadomie' czułem, że to wyjście jest 'najlepsze'. W sensie niemal nieograniczonych możliwości.

Ale też nie bardzo chce mi się wierzyć, że innych opcji nie ma...

Czy np. takie coś:
http://tnij.org/transmiter
może zdać egzamin?
Niekoniecznie ten model oczywiście, ale ogólnie: urządzenie działające na zasadzie "przesyłania" sygnału z PC na TV lub na odtwarzacz DVD/BD z wi-fi.
Miał ktoś z Was styczność z czymś podobnym?

Wszystkomający dysk sieciowy (multimedialny)