Wtargniecie na jezdnie - pytanie.

Data: 2011-05-29 14:48:40
Autor: kapec
Wtargniecie na jezdnie - pytanie.

> jeszcze w Polszy nie rejestrowalem aczkolwiek tlumaczenia i badania juz > mam od jakiegos czasu zrobione ;)

Czyli OC tez pewnie nie masz. I policja ci nie dojebala wspomozenia funduszu gwarancyjnego?

Data: 2011-05-29 15:22:22
Autor: blur
Użytkownik  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:4dd2.0000000c.4de240a8@newsgate.onet.pl...

> [...]

> mam od jakiegos czasu zrobione ;)

Czyli OC tez pewnie nie masz. I policja ci nie dojebala wspomozenia funduszu

Jasnowidz jesteś ? czy zachodnie tablice są wyznacznikiem braku OC ?
można sobie wykupić ubezpieczenie w pl na tablice z Wietnamu

Data: 2011-05-29 18:30:17
Autor: J_K_K
Użytkownik "blur" <blur0@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:irth9v$sck$1news.onet.pl...
można sobie wykupić ubezpieczenie w pl na tablice z Wietnamu
Ba - można nawet na pojazd bez tablic ;-)

Pzdr

JKK

Wtargniecie na jezdnie - pytanie.