Wtopiłem z autem - potrzebuję pomocy ...

Data: 2010-12-08 22:35:59
Autor: Krzysztof 45
Wtopiłem z autem - potrzebuję pomocy ...
WaskiDiver napisał(a):
Czy jest możliwość zwrotu auta sprzedającemu i wyegzekwowanie zapłaconych pieniędzy?
Chyba nie ma tak dobrze. Prędzej, jeżeli jest uczciwy, może zgodzić
się na partycypowanie w kosztach jej usunięcia, jeżeli sprzedający
wiedział o tej ukrytej wadzie. A jeżeli nie wiedział? To musisz mu to
udowodnić.
Z używanymi autami jest tak, że widziały gały co brały, chyba że umowa
mĂłwi inaczej.
--
Krzysiek

Data: 2010-12-08 14:02:42
Autor: badzio
Wtopiłem z autem - potrzebuję pomocy...
On 8 Gru, 22:35, Krzysztof 45 <mekarWYTNI...@vp.pl> wrote:
WaskiDiver napisał(a):> Czy jest możliwo¶ć zwrotu auta sprzedaj±cemu i wyegzekwowanie
> zapłaconych pieniędzy?

Chyba nie ma tak dobrze. Prędzej, jeżeli jest uczciwy, może zgodzić
się na partycypowanie w kosztach jej usunięcia, jeżeli sprzedaj±cy
wiedział o tej ukrytej wadzie. A jeżeli nie wiedział? To musisz mu to
udowodnić.
Z używanymi autami jest tak, że widziały gały co brały, chyba że umowa
mówi inaczej.

Nie do konca. Dopisek na umowie 'kupujacy zapoznal sie ze stanem
pojazdu' jest wart tyle samo co dawniejsze dopiski na umowach K-S ze
'podatek PCC jest oplacany przez kupujacego' :)
Tyle ze jedynym rozwiazaniem jest sprawa z powodztwa cywilnego,
wynajecie rzeczoznawcy na wlasny koszt i udowadnianie ze wada istniala
w momencie zakupu i ze sprzedajacy o niej nie wiedzial. A to juz
raczej trudne do zrobienia...

Wtopiłem z autem - potrzebuję pomocy ...