Wtopiłem z "Falą Zbrodni"...

Data: 2010-01-29 07:14:36
Autor: Woland
Wtopiłem z "Falą Zbrodni"...
Ten polski serial kryminalny został udostępniony za darmo na
platformie Ipla... Jeden odcinek trwa ok. 44 minut, oglądnąłem ich
103, a tu chujnia zamiast zakończenia... Trzeba czekać na piąty
sezon.. Przerwali w najciekawszym momencie.. Warto oglądnąć choćby dla
kreacji aktorskiej Agnieszki Dygant.. Myślałem, że laska potrafi grać
tylko chichoczące kretynki, a tu proszę jaka rola.. Dygant wcieliła
się w rolę policjantki o pseudo "Czarna"... Dziewczyna w moim typie -
ma większe jaja niż ja..

Data: 2010-01-29 07:17:07
Autor: Woland
Wtopiłem z "Falą Zbrodni"...
Bym zapomniał o najważniejszym.. W ostatnich odcinkach miało się
wyjaśnić, czy ruska firma "Gasfrom", której właścicielem był ruski
gangster Dragonov, zdołała przejąć kontrolę nad polskim rynkiem
paliwowym.. Czwarty sezon serialu zakończył się gdzieś w okolicach
rządów SLD...

Data: 2010-01-29 17:10:20
Autor: awe
Wtopiłem z "Falą Zbrodni"...

Użytkownik "Woland" <tzva.adonai1@lycos.com> napisał w wiadomości news:85016213-4ab9-4e5d-8eff-1c8d0550df54y12g2000yqh.googlegroups.com...
[...]
-- -- -- --
widze ze masz duzo czasu na ogladanie papki
awe

Data: 2010-01-29 18:09:14
Autor: Slawek SWP
Wtopiłem z "Falą Zbrodni".. .
Użytkownik Woland napisał:
> [...]

Na szczęście o gustach się nie dyskutuje :)

--
Sławek SWP
Żądam podwyżki dla służb relatywizacji z Ministerstwa Prawdy!

['] Prawdą po oczach, przez całe życie!
http://blog.rp.pl/rybinski/

Wtopiłem z "Falą Zbrodni"...