Wtrysk vs. gaznik - jakie problemy?

Data: 2012-08-01 22:45:33
Autor: Mikolaj Jopczynski
Wtrysk vs. gaznik - jakie problemy?
Witajcie,

Zastanawiam sie (i licze, ze mi w tym pomozecie) jak wyglada awaryjnosc silnikow (jako ogol) z wtryskiem i bez.

Wiadomo, ze jak jest wtrysk, to jest sterownik, jak jest sterownik, to jest elektronika - a to kolejny element, ktory moze sie zepsuc.
No i wtrysk jest "pozniejszy" wiec .... wszystkie pierdy zwiazane z dopalaniem spalin, ekologia i innymi szitami ;)

Pytanie jak z diagnostyka? Serwisowaniem wtryskow. Bo zakladam, ze nie ma odb2 jak w przypadku puszek?

--
Pozdrawiam,
Mikolaj Jopczynski

tel. 32 7 400 000, faks 32 7 400 004, gg: 311167, www.tychy-online.pl
Znajdz nas na portalu Facebook: www.facebook.com/TychyOnline, Hotspot Tychy: www.hotspot.tychy.pl

Data: 2012-08-02 09:51:13
Autor: Arbiter
Wtrysk vs. gaznik - jakie problemy?

Użytkownik "Mikolaj Jopczynski" <mikolaj.jopczynski@gmail.com> napisał w

Pytanie jak z diagnostyka? Serwisowaniem wtryskow. Bo zakladam, ze nie ma odb2 jak w przypadku puszek?

nie ma OBD2, bo przepisy tego nie nakazały.

Gaźnik to przeżytek - smród spalin. Lepszy wtrysk. Serwisować nie potrzebowalem

Data: 2012-08-02 08:01:04
Autor: AZ
On 2012-08-02, Arbiter <niemam@hotmail.com> wrote:
Pytanie jak z diagnostyka? Serwisowaniem wtryskow. Bo zakladam, ze nie ma odb2 jak w przypadku puszek?

nie ma OBD2, bo przepisy tego nie nakazaÂły.

GaÂźnik to przeÂżytek - smrĂłd spalin. Lepszy wtrysk. SerwisowaĂŚ nie potrzebowalem
Napisz o tym cos wiecej.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2012-08-02 09:56:02
Autor: Kuczu
Wtrysk vs. gaznik - jakie problemy?
W dniu 2012-08-02 09:51, Arbiter pisze:

Ga�nik to prze�ytek - smr�d spalin.

Znaczy spaliny z wtryskowego nie smierdza ?? WOW !

--
Kuczu

LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

Data: 2012-08-02 13:26:18
Autor: Adam Wysocki
Arbiter <niemam@hotmail.com> wrote:

Gaźnik to przeżytek - smród spalin.

Jedni lubią, inni nie, ja lubię.

W gaźniku denerwuje mnie falowanie wolnych obrotów - w motocyklu z 2001 r. nie do wyregulowania. Była robiona synchronizacja przepustnic i to samo.

--
Fiat Siena 1.6 HL 1998 r. & Suzuki GSX 750F 2001 r.
PMS PJ- S+ p++ M- W P++: X++ L+ B M+ Z+++ T w+ CB+++

Data: 2012-08-02 14:06:18
Autor: AZ
On 2012-08-02, Adam Wysocki <gophi.at.chmurka.net@nospam.invalid> wrote:
GaĹşnik to przeĹźytek - smrĂłd spalin.

Jedni lubią, inni nie, ja lubię.

W gaźniku denerwuje mnie falowanie wolnych obrotów - w motocyklu z 2001 r. nie do wyregulowania. Była robiona synchronizacja przepustnic i to samo.

Mam to samo i trzeba sie z tym pogodzic. Gazniki czyste jak lza, ustawione
idealnie, zsynchronizowane tez a faluje, efekt minimalizuja nowe swiece jak
stare sa juz zmeczone ale to na krotko.

A i musze sie pochwalic, moje irydowe Denso maja juz 80k ;-)

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2012-08-02 16:12:11
Autor: Hinek
On Thu, 2 Aug 2012 14:06:18 +0000 (UTC), AZ <artur.zabronski@gmail.com> wrote:

A i musze sie pochwalic, moje irydowe Denso > maja juz 80k ;-)

No to nie ma sie co dziwic ze obroty
faluja ;-)

--
Hinek

Data: 2012-08-02 14:13:39
Autor: AZ
On 2012-08-02, Hinek <fake@fakeemail.com> wrote:

A i musze sie pochwalic, moje irydowe Denso > maja juz 80k ;-)

No to nie ma sie co dziwic ze obroty
faluja ;-)

Faluja tak jak 70kkm temu. TTTM. Grunt ze opdala na dotyk, czy to w lecie
czy zimie :-)

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2012-08-02 10:06:46
Autor: Kamil Nowak 'Amil'
Wtrysk vs. gaznik - jakie problemy?
Mikolaj Jopczynski napisał(a):
Zastanawiam sie

A nie lepiej wreszcie cos kupic i zaczac jezdzic? Po co stwarzasz wyimaginowane problemy? I czemu juz nie masz kolejnej tedeemki? Mam duzo pytan do takich nowych precli, chyba zaloze wam fanpejdza.

--
Kamil Nowak 'Amil'
rocker's not dead

Data: 2012-08-02 13:03:19
Autor: Mikolaj Jopczynski
[...]

Bo kto pyta nie bladzi?
Bo zastanawiam sie pomiedzy 850 a 900?
Bo nie ma sensu wydawac kapuchy po to, by pojezdzic max 2 miesiace?
Bo chce sie "przygotowac" dobrze, to zakupu docelowych 2oo?

Data: 2012-08-02 06:24:45
Autor: mgawronski
W dniu czwartek, 2 sierpnia 2012 13:03:19 UTC+2 użytkownik Mikolaj Jopczynski napisał:

> [...]

> wyimaginowane problemy? I czemu juz nie masz kolejnej tedeemki? Mam duzo

> pytan do takich nowych precli, chyba zaloze wam fanpejdza.

Bralbym 900ke i sie nie zamartwial na zapas.
Wtrysk jest praktycznie bezobslugowy.
Chyba ze w bieliznie.

Gawron
AT

Data: 2012-08-03 15:59:59
Autor: Grzegorz Rogala
W dniu 02-08-2012 15:24, mgawronski@gmail.com pisze:

Wtrysk jest praktycznie bezobslugowy.
Chyba ze w bieliznie.
Rozwin?
wef Tigerze przez 26kkm nie bylo zadnych problemow a zdarzalo mi sie lac w Armenii paliwo hmm moze 80 oktanow :)

--
pozdr
Rogal

Data: 2012-08-04 04:23:27
Autor: mgawronski
W dniu piątek, 3 sierpnia 2012 15:59:59 UTC+2 użytkownik Grzegorz Rogala napisał:
> [...]

wef Tigerze przez 26kkm nie bylo zadnych problemow a zdarzalo mi sie lac w Armenii paliwo hmm moze 80 oktanow :)

Niech bedzie, ze w starszej bieliznie.

Pozdr
Gawron
AT

Data: 2012-08-02 11:23:08
Autor: AZ
On 2012-08-02, Mikolaj Jopczynski <mikolaj.jopczynski@gmail.com> wrote:

Bo kto pyta nie bladzi?
Bo zastanawiam sie pomiedzy 850 a 900?
Bo nie ma sensu wydawac kapuchy po to, by pojezdzic max 2 miesiace?

Jakbys pojezdzil 2 miesiace to by bylo dobrze ;-))

Bo chce sie "przygotowac" dobrze, to zakupu docelowych 2oo?

Na starcie docelowe moto? No way.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2012-08-02 14:27:29
Autor: Mikolaj Jopczynski
On 2012-08-02, Mikolaj Jopczynski <mikolaj.jopczynski@gmail.com> wrote:

Bo kto pyta nie bladzi?
Bo zastanawiam sie pomiedzy 850 a 900?
Bo nie ma sensu wydawac kapuchy po to, by pojezdzic max 2 miesiace?

Jakbys pojezdzil 2 miesiace to by bylo dobrze ;-))

Byloby zajebiscie, ale .... uwazam, ze ekonomicznie to nieoplacalne ladowac grubsza kase w sprzet, ktory reszte roku postoi, a pojezdzi max 2.

Bo chce sie "przygotowac" dobrze, to zakupu docelowych 2oo?

Na starcie docelowe moto? No way.

Docelowych = takich, ktore sie nie spsuja - czyli dolozyc troszke i kupic taki, ktory nie bedzie "wyeksploatowany" :)

Data: 2012-08-02 16:26:01
Autor: Hinek
On Thu, 02 Aug 2012 14:27:29 +0200, Mikolaj Jopczynski <mikolaj.jopczynski@gmail.com> wrote:

Byloby zajebiscie, ale .... uwazam, ze >ekonomicznie to
nieoplacalne
ladowac grubsza kase w sprzet, ktory reszte roku postoi, a pojezdzi max 2.

Te hobby nie lezy ci po prostu. No nie lezy i
juz :-(   Jest taka cienka linia - to granica smiesznosci. Ty jej niestety nie widzisz.

--
Hinek

Data: 2012-08-02 17:55:38
Autor: Mikolaj Jopczynski
W dniu 2012-08-02 16:26, Hinek pisze:
[...]

Zechciej rozwinac, bo zaciekawiles mnie?

Data: 2012-08-10 19:29:06
Autor: Jasio
Użytkownik "Mikolaj Jopczynski" <mikolaj.jopczynski@gmail.com> napisał w wiadomości news:jve7tr$8r0$1inews.gazeta.pl...
[...]

Rozumiem, że liczysz, że zimią się zdezintegruje albo go znowu zgruzujesz, albo go ukradną, tak?

Twierdzisz, że nie opłaca się ładować kasy w sprzęt, który postoi resztę roku, a pojeździ maksymalnie dwa miesiące?
Zmień "hobby". W Twoim przypadku cudzysłów konieczny.

A BTW jeśli nie jesteś bardzo zajętym nauczycielem w podstawówce, który ma czas tylko w wakacje, to czemu motur miałby jeździć maks dwa miesiące w roku?
Według tych kryteriów właściciele bojerów powinni być totalnymi idiotami. A nie są.

--
Jasio
vfr vfr etz

Data: 2012-08-02 10:33:09
Autor: Roman Niewiarowski
Wtrysk vs. gaznik - jakie problemy?
W dniu 2012-08-01 22:45, Mikolaj Jopczynski pisze:
Witajcie,

czesc

Zastanawiam sie (i licze, ze mi w tym pomozecie) jak wyglada awaryjnosc
silnikow (jako ogol) z wtryskiem i bez.

Podzial jest inny, psujace sie kawasaki i cala reszta! ;)

Wiadomo, ze jak jest wtrysk, to jest sterownik, jak jest sterownik, to
jest elektronika - a to kolejny element, ktory moze sie zepsuc.

W gazniku moze Ci sie podziurawic membrana, moze Ci sie wyrobic zaworek/gniazdo itd itp.
Wszystko sie psuje.

No i wtrysk jest "pozniejszy" wiec .... wszystkie pierdy zwiazane z
dopalaniem spalin, ekologia i innymi szitami ;)

No i ze zmniejszonym (czasami sporo) spalaniem oraz lepsza reakcja na gaz.

pozdr
newrom
--
RD07 - http://otomoto.pl/show?id=M3278128
DRZ 400e - http://otomoto.pl/show?id=M3176601

Data: 2012-08-02 08:36:34
Autor: AZ
On 2012-08-02, Roman Niewiarowski <newrom@poczta.onet.pl> wrote:

Podzial jest inny, psujace sie kawasaki i cala reszta! ;)

Zjadlo Ci "nie" przed "psujace".

W gazniku moze Ci sie podziurawic membrana, moze Ci sie wyrobic zaworek/gniazdo itd itp.
Wszystko sie psuje.

Jak sie ma myszy w garazu to moze sie podziurawic.

No i ze zmniejszonym (czasami sporo) spalaniem oraz lepsza reakcja na gaz.

Pokaz mnie >= litra na wtrysku ktory w trasie do 150-160 spali 5,5l w dwie
osoby + bambetle. Ile pali haja w takich warunkach?

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2012-08-02 10:47:06
Autor: Kuczu
W dniu 2012-08-02 10:36, AZ pisze:

Pokaz mnie >= litra na wtrysku ktory w trasie do 150-160 spali 5,5l w dwie
osoby + bambetle.

Buell Ulysses. Solo pali ok 5 litrow, we dwie osoby + pelne kufry 5,5 do 5,7. Predkosci nielegalne.

Data: 2012-08-02 08:52:30
Autor: AZ
On 2012-08-02, Kuczu <qczu666@gmail.com> wrote:
Pokaz mnie >= litra na wtrysku ktory w trasie do 150-160 spali 5,5l w dwie
osoby + bambetle.

Buell Ulysses. Solo pali ok 5 litrow, we dwie osoby + pelne kufry 5,5 do 5,7. Predkosci nielegalne.

No i czego to dowodzi? Ze moto na gaznikach wcale wiecej nie spala od wtryskowych a newrom powtarza miejskie legendy.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2012-08-02 11:00:38
Autor: Kuczu
W dniu 2012-08-02 10:52, AZ pisze:

No i czego to dowodzi? Ze moto na gaznikach wcale wiecej nie spala od
wtryskowych a newrom powtarza miejskie legendy.

Jakby Ci tu.... Buell XB jest na pelnym wtrysku

FXR na gazniku S&S pali od 5,5 do 9 litrow. Przy mocy mniejszej o ok 30-35 KM i podobnej masie.

Data: 2012-08-02 10:52:08
Autor: Roman Niewiarowski
Wtrysk vs. gaznik - jakie problemy?
W dniu 2012-08-02 10:36, AZ pisze:

Zjadlo Ci "nie" przed "psujace".

ha ha ha
Dobry zart, tymfa wart!

Pokaz mnie >= litra na wtrysku ktory w trasie do 150-160 spali 5,5l w dwie
osoby + bambetle.

Ty, a skad ja moge wiedziec ktory plastikowy liter spali 5,5 ?
Z tego co pamietam to st955 palil niewiele jak na predkosci ktorymi sie poruszalem po autobanie, ale nie przypomne se ile to bylo.
Zreszta do takich porownan trzeba brac ten sam model i jeden z gaznikiem, a drugi z wytryskiem.
Zerknij na spalanie wiaderka na gaznikach i na wytrysku. Jest tez pegaso/f650gs ale tu jest jeszcze inna liczba zaworow wiec nie wiem czy bedzie to miarodajne.
Tego bylo wiecej i te ktorymi sie interesowaly mialy nizsze spalanie na wytrysku.

Ile pali haja w takich warunkach?

a one byly robione w wersji gazniki i wtrysk ? Jesli tak to poszukaj danych o spalaniu i sie podziel :))

pozdr
newrom

Data: 2012-08-02 08:58:26
Autor: AZ
On 2012-08-02, Roman Niewiarowski <newrom@poczta.onet.pl> wrote:
Zjadlo Ci "nie" przed "psujace".

ha ha ha
Dobry zart, tymfa wart!

To nie zart. Jestem smiertelnie powazny.

Ty, a skad ja moge wiedziec ktory plastikowy liter spali 5,5 ?

A nie wiem.

Z tego co pamietam to st955 palil niewiele jak na predkosci ktorymi sie poruszalem po autobanie, ale nie przypomne se ile to bylo.

Bo jak zbudowali to zobaczyli, ze im duzo pali to ujeli jeden cylinder.

[...]

No liczba zaworow IMHO ma ogromne znaczenie. Wychodzi roznie, na korzysc
wtryskow i na korzysc gaznikow, wiec nie pisalbym "wtryski pala mniej" bo
nie jest to regula. OIDP iksy palily wiecej jak dolozyli im wtryski.

a one byly robione w wersji gazniki i wtrysk ? Jesli tak to poszukaj danych o spalaniu i sie podziel :))

No nie byli.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2012-08-02 11:02:19
Autor: Kuczu
W dniu 2012-08-02 10:58, AZ pisze:

OIDP iksy palily wiecej jak dolozyli im wtryski.

Bo im obcieli troche mocy i zamulili katalizatorami

Data: 2012-08-02 13:40:37
Autor: Leszek Karlik
Wtrysk vs. gaznik - jakie problemy?
On Thu, 02 Aug 2012 10:36:34 +0200, AZ <artur.zabronski@gmail.com> wrote:

[...]
No i ze zmniejszonym (czasami sporo) spalaniem oraz lepsza reakcja na  gaz.
Pokaz mnie >= litra na wtrysku ktory w trasie do 150-160 spali 5,5l w  dwie osoby + bambetle.

Na przykład mój Sprint, przy jeździe autostradowej 5,5, a jak wracałem
ostatnio drogami krajowymi przez lasy i pola to jakoś circa 5 :-)

(Z pasażerką w mieście albo po Ułężu to i 7 potrafi wciągnąć, no ale
to jakby trochę inna sytuacja)

I tak, wiem, cylinder mu zabrali to moĹźe :-)

--
Leszek 'Leslie' Karlik
ST995i i NTV650

Data: 2012-08-02 11:51:37
Autor: AZ
On 2012-08-02, Leszek Karlik <leslie@hell.pl> wrote:
[...]

No to tak jak u mnie 116ccm wiecej, tylko roznica w mocy troche wieksza.

(Z pasażerką w mieście albo po Ułężu to i 7 potrafi wciągnąć, no ale
to jakby trochę inna sytuacja)

W Ulezu mi rekordowo udalo sie osiagnac cos ok. ~15-16l, lekkiego szoku
doznalem na stacji po dwoch sesjach...

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2012-08-02 12:59:36
Autor: Piotr Klimek
Wtrysk vs. gaznik - jakie problemy?
Dnia (Thu, 2 Aug 2012 11:51:37 +0000 (UTC)) ktos podajacy sie za AZ
wyklawiaturowal co nastepuje:

(Z pasażerką w mieście albo po Ułężu to i 7 potrafi wciągnąć, no ale
to jakby trochę inna sytuacja)

W Ulezu mi rekordowo udalo sie osiagnac cos ok. ~15-16l, lekkiego szoku
doznalem na stacji po dwoch sesjach...

Mi w Ulezu SVka palila ~8L, ale też czasy miałem znacznie gorsze od
Ciebie. Ostatnio jak w Poznaniu zrobiłem 1,59 to w końcu zaczęła palić
powyżej 10L :)

Piotr Klimek
Suzuki SV1000S K3, Yamaha DT125R
http://bikepics.com/members/piko/

Data: 2012-08-02 13:03:18
Autor: AZ
On 2012-08-02, Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl> wrote:
[...]

powyĹźej 10L :)

Li tam, w Ulezu wiecznie trzeba sie napedzac wiec czesto jest do oporu, tzn. bylo. Nie wiem jak teraz w Bialej.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2012-08-02 19:06:53
Autor: Monster
W dniu 2012-08-02 14:59, Piotr Klimek pisze:
[...]

Moja S w Ułężu 7,5l,Tytusowa VTRa jakieś 11:-)

--
Tomek
BMW R1100S

Data: 2012-08-02 20:43:27
Autor: Kuba \(aka cita\)

Użytkownik "AZ" <artur.zabronski@gmail.com> napisał w wiadomości news:jvde6i$c0j$3node2.news.atman.pl...
Pokaz mnie >= litra na wtrysku ktory w trasie do 150-160 spali 5,5l w dwie
osoby + bambetle. Ile pali haja w takich warunkach?

troche inaczej, ale dość obrazowo

VTX1800S
waga >300kg

Na trasie, w 1,5 osoby (ja 90kg, plecak 50kg + średni bagaż) przelotowa 130, czesto więcej.
Srednie spalanie własnie ok. 5,5 litra.

Nigdy nie spalił mi więcej niż 8. Srednia z całości ok 6 litrów.

Kuba (aka cita)
gg 1461968
Dwa ogony - Irma, Myszka.

A4 B5, Megane MK I ph1, FJ1100N
Sprzedam Volvo FL618 z zabudową śmieciarki 18m3

Data: 2012-08-02 20:44:47
Autor: Kuba \(aka cita\)

Użytkownik "Kuba (aka cita)" <yes.or.no@wp.pl> napisał w wiadomości news:jvehoj$9ja$1inews.gazeta.pl...

[...]

acha .. zapomniałem dodać, ze wczesniejszy DS1100 spalał srednio 7-8 litrów, na trasie niecałe 7, a przelotowe nie były większe niż 110

Data: 2012-08-02 10:34:58
Autor: Kuczu
[...]

tak samo. Tyle ze do gaznikow trzeba czesciej zagladac.

Wiadomo, ze jak jest wtrysk, to jest sterownik, jak jest sterownik, to
jest elektronika - a to kolejny element, ktory moze sie zepsuc.

Zdarza sie to bardzo rzadko. Na tyle rzadko ze problem mozna pominac. Problemem bywa intalacja elelektryczna jesli jakis domorosly elektromechanik pchal w nia swoje brudne paluchy.

No i wtrysk jest "pozniejszy" wiec .... wszystkie pierdy zwiazane z
dopalaniem spalin, ekologia i innymi szitami ;)

Nie ma dopalania. Jest sonda (sondy) lambda i, coraz czesciej, katalizator. Sprawia to czesto problem przy wymianie kompletnego wydechu. Ale od czego o2-eliminator...

Pytanie jak z diagnostyka? Serwisowaniem wtryskow. Bo zakladam, ze nie
ma odb2 jak w przypadku puszek?

Nie ma odb ale w przypadku wielocylidrowych wtryskowcow trzeba od czasu do czasu synchronizowac przepustnice. Najslabszym elementem ukladu bywaja sondy lambda i wysokocisnieniowe pompy paliwa. No i mnie osobiscie wkurwia ciagle bzyczenie pompy paliwa. I te beznadziejnie wysokie wolne obroty.

Data: 2012-08-02 11:14:30
Autor: de Fresz
On 2012-08-02 10:34:58 +0200, Kuczu <qczu666@gmail.com> said:

[...]

Ale jak się coś jebie, to trza to nierzadko diagnozować (i kasować później błędy) poprzez kompjuter serwisowy, a to już nawet nie każdy serwis ma.

de Fresz

Data: 2012-08-02 09:19:35
Autor: AZ
On 2012-08-02, de Fresz <defresz@NOSPAMo2.pl> wrote:

[...]

No i wytryski wiaza sie z calym okolowytryskowym stuffem ktory tez tani
nie jest, a jest to: sonda(y) lambada, silniczek krokowy, przeplywomierz.
Kumpel chcial w Triumphie Tigerze zsynchronizowac przepustnice to pozniej
nie dalo sie ustawic wolnych obrotow i trzeba bylo jezdzic po ASO, a w gazniku dokrecasz srupke gotowe.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2012-08-02 11:25:55
Autor: Kuczu
W dniu 2012-08-02 11:19, AZ pisze:

[...]

A Buell ma srupke !

Data: 2012-08-02 09:34:52
Autor: AZ
On 2012-08-02, Kuczu <qczu666@gmail.com> wrote:
[...]

No my juz tu wszyscy wiemy, ze ten Buell to zajebiste moto jest, prawie jak
moje KHI. --
Artur
ZZR 1200

Data: 2012-08-02 12:27:12
Autor: Kuczu
W dniu 2012-08-02 11:34, AZ pisze:
On 2012-08-02, Kuczu <qczu666@gmail.com> wrote:
[...]

Nie, nie jest tak zajebisty jak Twoj ZZR. Ot po prostu zwykly motocykl do jezdzenia ktory, wbrew opiniom teoretykow z internetu, nie chce sie popsuc i bardzo sprawnie sie porusza, skreca i hamuje. Jedyne co mi w nim nie pasuje to przelaczniki rodem z jakiegos japonczyka. Ma za to fajna galke pozwalajaca zmieniac napiecie wstepne tylnego amortyzatora w czasie jazdy.

Data: 2012-08-02 10:34:18
Autor: AZ
On 2012-08-02, Kuczu <qczu666@gmail.com> wrote:

No my juz tu wszyscy wiemy, ze ten Buell to zajebiste moto jest, prawie jak
moje KHI.

Nie, nie jest tak zajebisty jak Twoj ZZR.
Czytaj. Napisalem "prawie jak".

Ot po prostu zwykly motocykl do jezdzenia ktory, wbrew opiniom teoretykow z internetu, nie chce sie popsuc i bardzo sprawnie sie porusza, skreca i hamuje.
O to to to, ladnie opisales mi motocykl, moze teraz do teorytyka internetu
newroma to dotrze.

Ma za to fajna galke pozwalajaca zmieniac napiecie wstepne tylnego amortyzatora w czasie jazdy.

Prawie jak BMW ;-) Z ciekawosci - jak to wyglada i gdzie jest mocowane? U mnie fsumie tez jest ale na secie pasazera wiec jedynie pasazer moze pokrecic galka...

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2012-08-02 12:50:07
Autor: Kuczu
W dniu 2012-08-02 12:34, AZ pisze:

Prawie jak BMW ;-) Z ciekawosci - jak to wyglada i gdzie jest mocowane?
U mnie fsumie tez jest ale na secie pasazera wiec jedynie pasazer moze
pokrecic galka...

Polewo, kilkanascie centrymetrow ponizej dupy kierownika jest taka spore czarne pokretlo. Przy napisie Ulysses.

http://www.bikewalls.com/pictures/Buell_Ulysses_XB12X_2009__03_1024x768.jpg

Data: 2012-08-02 13:14:18
Autor: Roman Niewiarowski
Wtrysk vs. gaznik - jakie problemy?
W dniu 2012-08-02 12:34, AZ pisze:

O to to to, ladnie opisales mi motocykl, moze teraz do teorytyka internetu
newroma to dotrze.

A gdzie ja przedstawialem opinie jak wyzej opisal Kuczu na temat jego motocykla? Pokaz cycata.

pozdr
newrom
PS. i nie zapomnij ze pare razy napisalem ze kawasaki jest najzajebistsze na swiecie!

Data: 2012-08-02 11:23:59
Autor: AZ
On 2012-08-02, Roman Niewiarowski <newrom@poczta.onet.pl> wrote:
O to to to, ladnie opisales mi motocykl, moze teraz do teorytyka internetu
newroma to dotrze.

A gdzie ja przedstawialem opinie jak wyzej opisal Kuczu na temat jego motocykla? Pokaz cycata.

Kuczu opisywal KHI.

PS. i nie zapomnij ze pare razy napisalem ze kawasaki jest najzajebistsze na swiecie!

Pamietam ale to nadal za malo.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2012-08-02 13:43:33
Autor: Leszek Karlik
Wtrysk vs. gaznik - jakie problemy?
On Thu, 02 Aug 2012 11:19:35 +0200, AZ <artur.zabronski@gmail.com> wrote:

[...]
[...]

Ale to można ściągnąć darmowy program z internetu i kupić kabelek OBD2 na
Allegro za 30 zł i już nie trzeba jeździć do ASO.

Mi tam się podoba że podpinam laptopa do wtyczki pod siedzeniem i nie muszę
grzebać w śrupkach w gaźniku. 21 wiek, panie.

--
Leszek 'Leslie' Karlik
ST995i i NTV650

Data: 2012-08-02 11:48:19
Autor: AZ
On 2012-08-02, Leszek Karlik <leslie@hell.pl> wrote:
[...]

W jakich srupkach w gazniku? Kolo lewej nogi krece, nad zebatka zdawcza.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2012-08-02 11:24:56
Autor: Kuczu
W dniu 2012-08-02 11:14, de Fresz pisze:
On 2012-08-02 10:34:58 +0200, Kuczu <qczu666@gmail.com> said:

[...]

Tak, masz racje. Dlatego nie jestem zwolennikiem wtrysku i traktuje go jako zlo konieczne.

BTW. Do Buella wystarczy kabelek i darmowy soft sciagniety z netu. Schemat kabelka tez znaleziony w necie. Mozna tym nawet grzebac w mapach i testowac poszczegolne skladniki ukladu.

Data: 2012-08-02 15:22:18
Autor: maverik

Użytkownik "Mikolaj Jopczynski" <mikolaj.jopczynski@gmail.com> napisał w wiadomości news:jvc4hd$r90

Zastanawiam sie (i licze, ze mi w tym pomozecie) jak wyglada awaryjnosc silnikow (jako ogol) z wtryskiem i bez.

jadąc do kraju trzeciego świata w razie awarii masz 2 opcje, dobrą mastercard i wtrysk, albo znasz się (bądź przydrożny mechanik) i masz parę śrubokrętów i gaźnik, ale ja się mogę nie znać

Data: 2012-08-02 16:35:33
Autor: Hinek
On Thu, 2 Aug 2012 15:22:18 +0200, "maverik" <biuro_aerograf@o2.pl> wrote:

[...]

Hmm, a jak czesto jezdzisz motocyklem do
tych krajow :]

--
Hinek

Data: 2012-08-02 16:54:55
Autor: maverik
[...]

codziennie, nie wyjeżdżam za granicę ;-)

Data: 2012-08-03 07:32:27
Autor: Roman Niewiarowski
W dniu 2012-08-02 15:22, maverik pisze:

jadąc do kraju trzeciego świata w razie awarii masz 2 opcje, dobrą
mastercard i wtrysk

Napisz o tem cos wiecej :)

pozdr
newrom

Data: 2012-08-03 13:28:07
Autor: maverik
Wtrysk vs. gaznik - jakie problemy?
Napisz o tem cos wiecej :)

Piszą o tym w każdym motocyklowym opowiadaniu gdzie zj.. l sie gaznik ;-)

Wtrysk vs. gaznik - jakie problemy?