Wtrysk vs. gaznik - jakie problemy?

Data: 2012-08-02 10:06:46
Autor: Kamil Nowak 'Amil'
Wtrysk vs. gaznik - jakie problemy?
Mikolaj Jopczynski napisał(a):
Zastanawiam sie

A nie lepiej wreszcie cos kupic i zaczac jezdzic? Po co stwarzasz wyimaginowane problemy? I czemu juz nie masz kolejnej tedeemki? Mam duzo pytan do takich nowych precli, chyba zaloze wam fanpejdza.

--
Kamil Nowak 'Amil'
rocker's not dead

Data: 2012-08-02 13:03:19
Autor: Mikolaj Jopczynski
[...]

Bo kto pyta nie bladzi?
Bo zastanawiam sie pomiedzy 850 a 900?
Bo nie ma sensu wydawac kapuchy po to, by pojezdzic max 2 miesiace?
Bo chce sie "przygotowac" dobrze, to zakupu docelowych 2oo?

--
Pozdrawiam,
Mikolaj Jopczynski

tel. 32 7 400 000, faks 32 7 400 004, gg: 311167, www.tychy-online.pl
Znajdz nas na portalu Facebook: www.facebook.com/TychyOnline, Hotspot Tychy: www.hotspot.tychy.pl

Data: 2012-08-02 06:24:45
Autor: mgawronski
W dniu czwartek, 2 sierpnia 2012 13:03:19 UTC+2 użytkownik Mikolaj Jopczynski napisał:

> [...]

> wyimaginowane problemy? I czemu juz nie masz kolejnej tedeemki? Mam duzo

> pytan do takich nowych precli, chyba zaloze wam fanpejdza.

Bralbym 900ke i sie nie zamartwial na zapas.
Wtrysk jest praktycznie bezobslugowy.
Chyba ze w bieliznie.

Gawron
AT

Data: 2012-08-03 15:59:59
Autor: Grzegorz Rogala
W dniu 02-08-2012 15:24, mgawronski@gmail.com pisze:

Wtrysk jest praktycznie bezobslugowy.
Chyba ze w bieliznie.
Rozwin?
wef Tigerze przez 26kkm nie bylo zadnych problemow a zdarzalo mi sie lac w Armenii paliwo hmm moze 80 oktanow :)

--
pozdr
Rogal

Data: 2012-08-04 04:23:27
Autor: mgawronski
W dniu piątek, 3 sierpnia 2012 15:59:59 UTC+2 użytkownik Grzegorz Rogala napisał:
> [...]

wef Tigerze przez 26kkm nie bylo zadnych problemow a zdarzalo mi sie lac w Armenii paliwo hmm moze 80 oktanow :)

Niech bedzie, ze w starszej bieliznie.

Pozdr
Gawron
AT

Data: 2012-08-02 11:23:08
Autor: AZ
On 2012-08-02, Mikolaj Jopczynski <mikolaj.jopczynski@gmail.com> wrote:

Bo kto pyta nie bladzi?
Bo zastanawiam sie pomiedzy 850 a 900?
Bo nie ma sensu wydawac kapuchy po to, by pojezdzic max 2 miesiace?

Jakbys pojezdzil 2 miesiace to by bylo dobrze ;-))

Bo chce sie "przygotowac" dobrze, to zakupu docelowych 2oo?

Na starcie docelowe moto? No way.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2012-08-02 14:27:29
Autor: Mikolaj Jopczynski
On 2012-08-02, Mikolaj Jopczynski <mikolaj.jopczynski@gmail.com> wrote:

Bo kto pyta nie bladzi?
Bo zastanawiam sie pomiedzy 850 a 900?
Bo nie ma sensu wydawac kapuchy po to, by pojezdzic max 2 miesiace?

Jakbys pojezdzil 2 miesiace to by bylo dobrze ;-))

Byloby zajebiscie, ale .... uwazam, ze ekonomicznie to nieoplacalne ladowac grubsza kase w sprzet, ktory reszte roku postoi, a pojezdzi max 2.

Bo chce sie "przygotowac" dobrze, to zakupu docelowych 2oo?

Na starcie docelowe moto? No way.

Docelowych = takich, ktore sie nie spsuja - czyli dolozyc troszke i kupic taki, ktory nie bedzie "wyeksploatowany" :)

Data: 2012-08-02 16:26:01
Autor: Hinek
On Thu, 02 Aug 2012 14:27:29 +0200, Mikolaj Jopczynski <mikolaj.jopczynski@gmail.com> wrote:

Byloby zajebiscie, ale .... uwazam, ze >ekonomicznie to
nieoplacalne
ladowac grubsza kase w sprzet, ktory reszte roku postoi, a pojezdzi max 2.

Te hobby nie lezy ci po prostu. No nie lezy i
juz :-(   Jest taka cienka linia - to granica smiesznosci. Ty jej niestety nie widzisz.

--
Hinek

Data: 2012-08-02 17:55:38
Autor: Mikolaj Jopczynski
W dniu 2012-08-02 16:26, Hinek pisze:
[...]

Zechciej rozwinac, bo zaciekawiles mnie?

Data: 2012-08-10 19:29:06
Autor: Jasio
Użytkownik "Mikolaj Jopczynski" <mikolaj.jopczynski@gmail.com> napisał w wiadomości news:jve7tr$8r0$1inews.gazeta.pl...
[...]

Rozumiem, że liczysz, że zimią się zdezintegruje albo go znowu zgruzujesz, albo go ukradną, tak?

Twierdzisz, że nie opłaca się ładować kasy w sprzęt, który postoi resztę roku, a pojeździ maksymalnie dwa miesiące?
Zmień "hobby". W Twoim przypadku cudzysłów konieczny.

A BTW jeśli nie jesteś bardzo zajętym nauczycielem w podstawówce, który ma czas tylko w wakacje, to czemu motur miałby jeździć maks dwa miesiące w roku?
Według tych kryteriów właściciele bojerów powinni być totalnymi idiotami. A nie są.

--
Jasio
vfr vfr etz

Wtrysk vs. gaznik - jakie problemy?