Wtyczka Schuko (bez bolca) -> "C/E/F" (z bolcem)

Data: 2009-10-04 11:01:08
Autor: Qwerty
Wtyczka Schuko (bez bolca) -> "C/E/F" (z bolcem)
rth pisze:
Hej,

 mam urządzenie (miernik poboru energii) wyposażone w zintegrowaną
wtyczkę Schuko, czyli z uziemieniem w postaci dwóch sprężynek po
bokach gniazdka, bez dziury na bolec uziemiający:

Kup sobie "niemiecki" przedłużacz i wymień wtyczkę na "polską".

Data: 2009-10-04 10:00:31
Autor: rth
On 4 Paź, 11:01, Qwerty <kojle...@jadamspam.pl> wrote:
rth pisze:
> [...]
> bokach gniazdka, bez dziury na bolec uziemiający:

Kup sobie "niemiecki" przedłużacz i wymień wtyczkę na "polską".

Idea słuszna, gdybym miał pod ręką jakikolwiek niemiecki Baumarkt, z
którego mógłbym pozyskać ichniejszą wtyczkę + gniazdko to tak bym
właśnie zrobił :)

Data: 2009-10-05 09:22:54
Autor: Qwerty
rth pisze:

Idea słuszna, gdybym miał pod ręką jakikolwiek niemiecki Baumarkt, z
którego mógłbym pozyskać ichniejszą wtyczkę + gniazdko to tak bym
właśnie zrobił :)

Bywają w polskich, ostatnio widziałem Leroy Merlin.

Data: 2009-10-05 09:28:53
Autor: Prawusek

"Qwerty" <kojletjo@jadamspam.pl> wrote in message
rth pisze:

> [...]
> właśnie zrobił :)

Bywają w polskich, ostatnio widziałem Leroy Merlin.

Podałem linki - do gniazd przelotowych (na kabel) z uziemienim typu Schuko i
przedłużaczy typu Schuko - uniwersalny (wtyk wchodzi do polskich gniazd z
kołkiem).

Wtyczka Schuko (bez bolca) -> "C/E/F" (z bolcem)