Wtyczka do dynamopiasty.

Data: 2010-10-07 17:25:22
Autor: Ryszard Mikke
Wtyczka do dynamopiasty.
Albo mi Niemcy dynamopiastę sprzedali bez wtyczki, albo mi ją Marceli zgubił.

W każdym razie - nie mam, a bardzo chcę, bo tym rowerem chcę zimę przejeździć,
a obecne rozwiązanie (druciki lampy wetknięte za blaszki dyanmo) absolutnie
nie powinno mieć kontaktu z solą z ulicy.

Nowowiejską już obszedłem, Arek nawet szuflady przekopał - nie ma.

Gdzie w Warszawie (bądź wysyłkowo) taka wtyczke dostanę?

A, ważne pewnie: Dynamopiasta jest od Shimano.

rmikke

Data: 2010-10-07 19:29:27
Autor: Michał Pysz
Wtyczka do dynamopiasty.
http://www.cyklotur.com/x_C_I__Tp%B1__P_53027291-53010001__PZTA_8__PD_53010804.html

mp.

Data: 2010-10-07 23:15:13
Autor: Ryszard Mikke
Wtyczka do dynamopiasty.
Michał Pysz <pysz.michal@wp.pl> napisał(a):
http://www.cyklotur.com/x_C_I__Tp%B1__P_53027291-53010001__PZTA_8__PD_53010804.
html

mp.

Dzięki. Tak to jest, jak ktoś się zaprze szukać wtyczki do dynamo,
względnie do dynamopiasty, kiedy Shimano produkuje wyłącznie wtyczki
do prądnic ;)

Mam nadzieję, że pasuje do każdej piasty Shimano, a nie tylko do dwóch modeli,
które wymienił Cyklotur.

rmikke

Data: 2010-10-08 07:30:24
Autor: MadMan
Wtyczka do dynamopiasty.
Dnia Thu, 7 Oct 2010 23:15:13 +0000 (UTC), Ryszard Mikke napisał(a):

Mam nadzieję, że pasuje do każdej piasty Shimano, a nie tylko do dwóch modeli,
które wymienił Cyklotur.

Na pewno pasuje do DH-2N30 i podobnych. --
Pozdrawiam,
Tlen: madman1985, GG: 2283138

Data: 2010-10-10 21:56:18
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Wtyczka do dynamopiasty.
Ryszard Mikke bredzi/łże/gada/bełkocze/zeznaje/kwiczy (niepotrzebne
skreślić):
Mam nadzieję, że pasuje do każdej piasty Shimano, a nie tylko do dwóch modeli,
które wymienił Cyklotur.

Na oko (ze zdjęć w katalogu) mogę stwierdzić, że wszystkie współcześnie
produkowane dynamopiasty mają takie same wtyczki. Ale głowy nie dam.

Tuwima c(z)ytuję z przyjemnością         | Bo to mezalians byłby dla psa.

Data: 2010-10-07 23:13:54
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Wtyczka do dynamopiasty.
Ryszard Mikke bredzi/łże/gada/bełkocze/zeznaje/kwiczy (niepotrzebne
skreślić):
Gdzie w Warszawie (bądź wysyłkowo) taka wtyczke dostanę?

Cyklotur miał, czy dalej ma to nie wiem. Akcesoria do piast chyba. Albo
części.

Tuwima c(z)ytuję z przyjemnością         | Bo to mezalians byłby dla psa.

Data: 2010-10-08 12:56:46
Autor: Wojtek Sobociński
Wtyczka do dynamopiasty.
[...]

Sprawdz w Airbike na KEN 49.