Wtyczka kabla S-video

Data: 2016-10-22 23:30:31
Autor: Ewa
Wtyczka kabla S-video
Podczas próby umieszczenia wtyczki kabla S-video
w gnieździe karty w komputerze odłamał się we wtyczce
taki plastikowy mały poprzeczny bolec. Oczywiście kupno
takiego kabla to nie problem, ale nasunęło mi się przy tej
okazji pytanie o jego rolę.
Czy ma on tylko pomóc w umieszczeniu wtyczki w gnieździe,
czy ma ważniejszą rolę polegającą na tym, że jego obecność
w gnieździe jest rozpoznawana przez kartę, że kabel jest
podłączony?

Pozdrawiam
Ewa

Data: 2016-10-23 00:02:41
Autor: PiteR
Wtyczka kabla S-video
Ewa pisze tak:

[...]

To tylko plastik. Karta mierzy sobie zamkniecie kabla telewizorem.

http://electronics.stackexchange.com/questions/146188/detecting-tvs-with-pcs-graphics-card

--
Piter

http://piterpro.private.pl/xnews/

Data: 2016-10-23 08:21:07
Autor: Ewa
Wtyczka kabla S-video
Użytkownik "PiteR" <email@fauszywy.pl> napisał w wiadomości news:XnsA6AA749BF9APanElektroniklocalhost.net...
[...]

Cieszy mnie to, o ile jest to zasada i nie opierasz tego tylko na poniższej
stronie, bo tam jest odniesienie do S-Video 7-pinowego, a ja mam
4-pinowe. Przepraszam, że od razu o tym nie napisałam.
http://electronics.stackexchange.com/questions/146188/detecting-tvs-with-pcs-graphics-card

Dziękuję i pozdrawiam
Ewa

Wtyczka kabla S-video