Wtyk speakera lub podobny

Data: 2012-12-10 19:20:06
Autor: R.e.m.e.K
Wtyk speakera lub podobny
Witam

Jak sie po polsku nazywa wtyczka 4-pinowa typu takiego jak od speakera do
obudowy, cos takiego:

http://www.moddiy.com/products/Dupont-4%252dPin-Female-Motherboard-Speaker-Connector-%252d-Black.html

Lub tez jak nazywane sa w handlu pojedyncze piny, ktore sa stosowane w
pinach laczacych obudowe z mobo (reset, power, hdd, etc.)?

Probuje takie cos wygooglowac, zeby kupic i za cholere nie znajduje.

--
pozdro
R.e.m.e.K

Data: 2012-12-10 20:10:23
Autor: JoteR
Wtyk speakera lub podobny
"R.e.m.e.K" napisal:

Jak sie po polsku nazywa wtyczka 4-pinowa typu takiego jak od speakera do
obudowy, cos takiego:

http://www.moddiy.com/products/Dupont-4%252dPin-Female-Motherboard-Speaker-Connector-%252d-Black.html

The page you were looking for appears to have been moved, deleted or does not exist

Lub tez jak nazywane sa w handlu pojedyncze piny, ktore sa stosowane w
pinach laczacych obudowe z mobo (reset, power, hdd, etc.)?

Piny stosowane w pinach?
Chyba chodzi ci o te zaciskane koncówki na kabelki?
Poszukaj pod "zlacza he14".

JoteR

Data: 2012-12-10 20:28:20
Autor: JoteR
Wtyk speakera lub podobny
"JoteR" napisał:

Poszukaj pod "zlacza he14".

Lub pod "złącza kk"
http://www.tme.eu/pl/katalog/zlacza-he14-raster-254mm_100529/#id_category=112944&page=1&s_field=artykul&s_order=ASC
I PLONK warning za wymuszanie "us-ascii". Doprawdy w XXI wieku uprawianie takiej linuksiady już nie uchodzi.

JoteR

Data: 2012-12-10 16:28:31
Autor: Szymon von Ulezalka
Wtyk speakera lub podobny
Lub pod "z³±cza kk"http://www.tme.eu/pl/katalog/zlacza-he14-raster-254mm_100529/#id_cate...
I PLONK warning za wymuszanie "us-ascii". Doprawdy w XXI wieku uprawianie
takiej linuksiady ju¿ nie uchodzi.

.... o ile nie stosuje sie plznaczkow, to us-ascii jest ok.
(chociaz i tak utf-8 lepszy jest).

Data: 2012-12-10 20:52:28
Autor: R.e.m.e.K
Wtyk speakera lub podobny
Dnia Mon, 10 Dec 2012 20:10:23 +0100, JoteR napisał(a):

http://www.moddiy.com/products/Dupont-4%252dPin-Female-Motherboard-Speaker-Connector-%252d-Black.html

The page you were looking for appears to have been moved, deleted or does not exist

U mnie strona normalnie dziala, ale to fotka z niej, moze sama Ci zadziala:

http://www.moddiy.com/product_images/h/541/view_image__25733_zoom.jpg

Lub tez jak nazywane sa w handlu pojedyncze piny, ktore sa stosowane w
pinach laczacych obudowe z mobo (reset, power, hdd, etc.)?

Piny stosowane w pinach?

Trudno mi to opisac, stad klopot ze znalezieniem. Jeszcze jeden obrazek:

http://pctechguide.com/images/tutorials/mboard/power.jpg

Takie jak na obrazku, szukam jeden wtyk na 4 piny lub 4 wtyki na pojedyncze
piny.

Chyba chodzi ci o te zaciskane koncówki na kabelki?
Poszukaj pod "zlacza he14".

To wyglada jak wtyki od np. zasilania coolera. Ale to nie to.

--
pozdro
R.e.m.e.K

Data: 2012-12-10 21:05:11
Autor: JoteR
Wtyk speakera lub podobny
"R.e.m.e.K" napisał:

Chyba chodzi ci o te zaciskane koncówki na kabelki?
Poszukaj pod "zlacza he14".

To wyglada jak wtyki od np. zasilania coolera. Ale to nie to.

IMHO to te lub ewentualnie "kk" (piszę o samych końcówkach), sam je kiedyś zaciskałem na kabelkach i wciskałem do różnych oprawek, w tym również do tych płaskich. Pogrzeb głębiej na tym TME, bo AFAIK to wszystko nazywa się potocznie MOLEX-Mini, więc szukanie po nazwie to jak igły w stogu.

JoteR

Data: 2012-12-10 22:59:20
Autor: JDX
Wtyk speakera lub podobny
To pewnie będzie to:
http://www.tme.eu/pl/details/mx-90123-0104/listwy-i-gniazda-kolkowe/molex/0901230104/#
i to:
http://www.tme.eu/pl/details/mx-90123-0102/listwy-i-gniazda-kolkowe/molex/0901230102/#
.. Tylko pamiętaj, że styki do nich (czy te blaszki które zaciska się na
kablu) kupuje się oddzielnie. Do w/w Molex-ów to powinno być np. to:
http://www.tme.eu/pl/details/mx-90119-0109/listwy-i-gniazda-kolkowe/molex/0901190109/#
..

Data: 2012-12-11 09:57:04
Autor: R.e.m.e.K
Wtyk speakera lub podobny
Dnia Mon, 10 Dec 2012 22:59:20 +0100, JDX napisał(a):

[...]

Dzieki, nie moglem sie przez godzine do tego dokopac, tam maja tysiace
drobiazgow w ofercie :-)

[...]

Akurat te styki mozna zamowic w ilosci minimalnej: 20 000 szt :)
Ale sa inne po 10-20 szt. Tylko rozmiary musze dopasowac. --
pozdro
R.e.m.e.K

Data: 2012-12-11 09:28:02
Autor: omega_fan
Wtyk speakera lub podobny
On 12/10/2012 07:20 PM, R.e.m.e.K wrote:
Witam

Jak sie po polsku nazywa wtyczka 4-pinowa typu takiego jak od speakera do
obudowy, cos takiego:

Złącze żeńskie listwy kołkowej, gniazdo kołkowe.

[...]

Nazywają się "listwy kołkowe" albo "goldpiny".

Probuje takie cos wygooglowac, zeby kupic i za cholere nie znajduje.

No, nie jest to oczywiste.

Data: 2012-12-11 10:28:26
Autor: Yakhub
Wtyk speakera lub podobny
W liœcie datowanym 10 grudnia 2012 (19:20:06) napisano:
[...]

"Wtyczka na goldpiny" :). Wystêpuje w ró¿nych szerokoœciach.
Jak  siê nie ma wprawy, to dosyæ upierdliwe w monta¿u, najlepiej kupiæ
ju¿ za³o¿one na przewody:

http://allegro.pl/przewody-polaczeniowe-kable-bls-evb-goldpin-2-54-i2858476385.html
http://allegro.pl/przewody-polaczeniowe-kable-2xbls-evb-goldpin-2-54-i2852201476.html
http://allegro.pl/przewody-polaczeniowe-kable-3xbls-evb-goldpin-2-54-i2852201515.html
http://allegro.pl/przewody-polaczeniowe-kable-4xbls-evb-goldpin-2-54-i2852201443.html

Nie  biorê  odpowiedzialnoœci  za  tego konkretnego sprzedaj¹cego - po
prostu pierwszy mi siê nawin¹³ pod rêkê.

--
Pozdrowienia,
 Yakhub

Data: 2012-12-11 11:07:05
Autor: R.e.m.e.K
Wtyk speakera lub podobny
Dnia Tue, 11 Dec 2012 10:28:26 +0100, Yakhub napisał(a):

"Wtyczka na goldpiny" :). Występuje w różnych szerokościach.
Jak  siÄ™ nie ma wprawy, to dosyć upierdliwe w montażu, najlepiej kupić
już założone na przewody:

[...]

Nie  biorÄ™  odpowiedzialnoÅ›ci  za  tego konkretnego sprzedajÄ…cego - po
prostu pierwszy mi się nawinął pod rękę.

O, tego slowa mi bylo trzeba, goldpin! :-)
Dzieki. W sklepie polecanym przez kolegow wyzej/nizej bylo wszystko ok, ale
po podsumowaniu calego zamowienia w minimalnych liczbach sztuk + koszty
transportu zamowienie robilo mi sie na 40 PLN, a to lekka jednak przesada za
kilka wtyczuszek tego typu.

--
pozdro
R.e.m.e.K