Wtyka u 1-wszego narciarza?

Data: 2017-04-04 12:08:01
Autor: Ciemny Lud
Wtyka u 1-wszego narciarza?
http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/7,114871,21588795,krzysztof-szczerski-nowym-szefem-gabinetu-prezydenta-posade.html#BoxNewsImgZ32&a=66&c=61

"Krzysztof Szczerski nowym szefem gabinetu prezydenta. Posadę traci człowiek Lecha Kaczyńskiego."

Szczerski to doktor politologii UJ, redaktor naczelny prawicowego dwumiesięcznika "Arcana", były wiceminister spraw zagranicznych w rządzie Jarosława Kaczyńskiego w czasach, gdy resortowi szefowała Anna Fotyga. W poprzedniej kadencji Sejmu Szczerski był posłem PiS. Jest twórcą krakowskiej fundacji Dyplomacja i Polityka, której po drodze jest m.in. z posłem Antonim Macierewiczem, ks. Dariuszem Oko czy doktorem Bogdanem Chazanem."

Proste?

CL

Wtyka u 1-wszego narciarza?