Wulkan kontratakuje: Irlandia zamyka przestrzeń powiet rzną

Data: 2010-05-04 07:28:08
Autor: Janina Kolina
Wulkan kontratakuje: Irlandia zamyka przestrzeń powiet rzną
Data: 2010-05-04 14:00:11
Autor: Robert_SPRTM
Wulkan kontratakuje: Irlandia zamyka przestrzeń powietrzną
dobrze że zdąrzyłem się przebazować......

Cześć,

Gdzie bazujesz w IR? Daj kontakt na priva bo ja swoją czesią też między PL a IR latam.

Robert

Data: 2010-05-08 03:38:03
Autor: Torbut

Użytkownik "Robert_SPRTM" <karmmnieWYTNIJTO@vp.pl> napisał w wiadomości news:3461.00002241.4be00c4bnewsgate.onet.pl...
dobrze że zdąrzyłem się przebazować......

Cześć,

Gdzie bazujesz w IR? Daj kontakt na priva bo ja swoją czesią też między PL a
IR latam.

Na to pytanie niedostaniesz odowiedzi bo kolina bazuje swoim chorym umysle.

Data: 2010-05-08 08:51:46
Autor: Janina Kolina
Wulkan kontratakuje: Irlandia zamyka przestrzeń powi etrzną
Gdzie bazujesz w IR? Daj kontakt na priva bo ja swoją czesią też między PL

ja używam z partnerem http://www.kerryairport.ie/ i jesteśmy zadowoleni

jk

Data: 2010-05-04 16:26:44
Autor: edgr
Wulkan kontratakuje: Irlandia zamyka przestrzeń powietrzną
Data: 2010-05-06 17:29:49
Autor: Diabełson
Janina Kolina pisze:
dobrze że zdąrzyłem się przebazować......

jednak nie zdążyłaś

Wulkan kontratakuje: Irlandia zamyka przestrzeń powiet rzną