[SPAM] Wulkanizacja w 3mieście

Data: 2009-04-10 23:10:14
Autor: Sybi
[SPAM] Wulkanizacja w 3mieście
Czesc!
Informuje, ze nudzilo mi sie strasznie zima wiec zorganizowałem
u siebie w garazu pelnowymiarowa wulkanizacje dla motocykli!
Mam sprzet marki Boxer, montazownice, wywazarke, rozne szpeje do naprawy
ogumienia i podnosniki do wszelkiej masci motocykli; kurna nawet skonczylem
kurs dla wulkanizatorow i dyplom mam.;))
Jak ktos potrzebuje gumy w 3miescie wymienic/naprawic to zapraszam!
Na razie traktuje to hobbystycznie tzn. nie jest to moje zrodlo utrzymania
dlatego czynne tylko na telefon: 604/27-17-00.

A tymczasem Wesolych Swiat
smacznego jajka, mokrego dyngusa
i suchego betonu pod kolami na caly sezon!
--
Pozdr
Sybi

Data: 2009-04-11 16:32:24
Autor: zonda

Użytkownik "Sybi" <sybi@go2.pl> napisał w wiadomości news:grocjq$jqi$1inews.gazeta.pl...
[...]

Gdynia, Sopot, czy Gdansk ?

z.

Data: 2009-04-11 21:58:24
Autor: Sybi
[SPAM] Wulkanizacja w 3mieście
Użytkownik "zonda" napisał:
Gdynia, Sopot, czy Gdansk ?

Straszyn, przy samiuskiej obwodowce
ul. Rubinowa 14 (naprzeciw wjazdu do RABEN),
ale w razie co dzwonic bo nie siedze caly czas
na miescu;)
--
Pozdr
Sybi