Wungiel

Data: 2018-10-05 00:24:52
Autor: Bruno Brunowski
Wungiel
Po wpakowaniu miliardów w "ratowanie górnictwa", okazuje się że trzeba kontynuować plan PO. Jedyna różnica, że zamiast zamykać, kopalnie się "wygasza" i "restrukturyzuje". Oczywiście za szmal z UE.
https://www.tvn24.pl/czarno-na-bialym,42,m/czarno-na-bialym-gleboki-problem,873577.html

Za to szerokim strumieniem płynie z Rosji. Podobno nagle jakość węgla z Rosji się poprawiła. Teraz, to dobry wugiel jest..
https://www.tvn24.pl/czarno-na-bialym,42,m/czarno-na-bialym-weglowy-rekord,873576.html

Dla zakłamania pisiorów domyślnie.

--
Bruno

Data: 2018-10-25 09:28:22
Autor: Gondolier Kuśka
Wungiel
W dniu piątek, 5 października 2018 13:52:42 UTC+2 użytkownik Jakub A. Krzewicki napisał:
> [...]
> Po wpakowaniu miliardów w "ratowanie górnictwa", okazuje się że trzeba kontynuować plan PO. Jedyna różnica, że zamiast zamykać, kopalnie się "wygasza" i "restrukturyzuje". Oczywiście za szmal z UE.

Jest zmiana Krzewciu, przedtem szedł do PL gorszy wyngiel z nasypką dobrego,
a teraz idzie dobry:)

Data: 2018-10-05 05:02:18
Autor: japanizer
Wungiel
On Friday, October 5, 2018 at 9:24:53 AM UTC+2, Bruno Brunowski wrote:
[...]

Dobry wungiel, dobry komuch, dobry pedofil... lista się rozrasta.

Data: 2018-10-25 01:35:43
Autor: Bruno Brunowski
Wungiel
[...]

"Od początku roku do Polski trafiło niemal 9 mln ton rosyjskiego węgla. Rok temu import z Rosji wyniósł (od stycznia do sierpnia) 4,6 mln ton. Jeszcze szybciej w tym okresie rósł import USA, skąd sprowadzono 1,1 mln ton węgla (rok wcześniej 0,45 mln ton), a niemal równie szybko import z dalekiej i kojarzonej głównie z kawą Kolumbii, z której importowano 0,85 mln ton (w tym samym okresie 2017 roku było to 0,49 mln ton). Tym razem poza podium znalazła się Australia, z której przywieziono 0,69 mln ton (rok wcześniej 1,2 mln ton).

W 2018 roku, jak zauważa "Rzeczpospolita",  może zostać pobity rekord importu węgla. Jeżeli tempo importu się utrzyma, to osiągnie on rekordowy poziom ponad 17 mln ton. W całym 2017 roku sprowadzono 13,4 mln ton."

Więcej: http://next.gazeta.pl/next/7,151003,24087822,rekordowy-import-wegla-do-polski-duzo-sprowadzamy-go-z-rosji.html

--
Bruno

Data: 2018-10-25 04:54:31
Autor: Zenek Kapelinder
Wungiel
Przypomnisz ile wegla niemcy kupuja? Mozesz przeliczyc i napisac ile wegla na glowe w obydwu panstwach wychodzi?

Data: 2018-10-25 05:03:58
Autor: Bruno Brunowski
Wungiel
Zenuś, przypomnisz może co PiS mówił o węglu z za wschodniej granicy i energetycznym uzależnieniu od Rosji w jakie nas PO wpędza?

--
Bruno

Data: 2018-10-25 09:36:23
Autor: Zenek Kapelinder
Wungiel
Ale nie napiszesz ile kupuja niemcy tylko bedziesz szybciutko zmienial temat.

Data: 2018-10-25 10:30:39
Autor: Bruno Brunowski
Wungiel
W dniu czwartek, 25 października 2018 18:36:25 UTC+2 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
Ale nie napiszesz ile kupuja niemcy tylko bedziesz szybciutko zmienial temat.
A co, nie potrafisz znaleźć odpowiednich danych?

"Including coke and coking coal, total coal imports were likely to come to 45m tonnes this year, down from 51.2m in 2017, it said in Düsseldorf on Thursday."
https://www.montelnews.com/en/story/germany-to-import-20-less-steam-coal-this-year-/919227

Czyli szacuje się, że w tym roku zaimportują 45mln ton (0,54 t/os.)

To teraz porównaj to z naszym planowanym importem 17mln ton (0,44 t/os..). Pewnie za rok Niemców przebijemy.

To teraz twoja kolej: przypomnisz co PiS mówił o węglu z za wschodniej granicy i energetycznym uzależnieniu od Rosji w jakie nas PO wpędza? --
Bruno

Data: 2018-10-25 11:15:51
Autor: Zenek Kapelinder
Wungiel
To co sie przypierdalasz jak szwaby importuja wiecej?

Data: 2018-10-25 11:42:49
Autor: Bruno Brunowski
Wungiel
100kg więcej na mieszkańca to pod światłym przewodnictwem Partii w rok odrobimy. Niemcy ściągają z Rosji jakieś 30% importu, my 60%.

--
Bruno

Data: 2018-10-25 13:45:00
Autor: Zenek Kapelinder
Wungiel
No i co z tego?.

Data: 2018-10-25 13:51:27
Autor: Bruno Brunowski
Wungiel
W dniu czwartek, 25 października 2018 22:45:01 UTC+2 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
No i co z tego?.

Widzę że nie chcesz się wywiązać. Pozwól, że pomogę: https://youtu.be/_21e4-Gs9UI

--
Bruno

Data: 2018-10-25 14:22:04
Autor: Zenek Kapelinder
Wungiel
Z czego mam sie wywiazywac?

Data: 2018-10-25 21:18:05
Autor: japanizer
Wungiel
On Thursday, October 25, 2018 at 11:22:05 PM UTC+2, Zenek Kapelinder wrote:
Z czego mam sie wywiazywac?

Obejrzyj video. Błaszczak wyłożył prosto, jak budowę cepa. Nawet ty powinieneś zrozumieć:

https://youtu.be/_21e4-Gs9UI

Sęk w tym, że PiS robi dokładnie odwrotnie.

Data: 2018-10-26 00:31:22
Autor: Bruno Brunowski
Wungiel
W dniu czwartek, 25 października 2018 23:22:05 UTC+2 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
Z czego mam sie wywiazywac?

Z odpowiedzi na pytanie. Niestety najwyraźniej nie spodobały ci się dane o niemieckim eksporcie i chcesz się szybko wymiksować z dyskusji. Dla przypomnienia: Niemcy w tym roku zaimportują 45mln ton (0,54 t/os.) My planujemy zaimportować 17mln ton (0,44 t/os.). Od stycznia do sierpnia Polski wjechało 12mln ton, z czego 9 mln ton z Rosji.

Pytanie brzmi co PiS mówił o węglu z za wschodniej granicy i energetycznym uzależnieniu od Rosji w jakie nas PO wpędza? --
Bruno

Data: 2018-10-26 04:41:41
Autor: Zenek Kapelinder
Wungiel
Na szczescie PO jak piszesz zostalo wyjebane na zbity pysk i rzadzic juz nie bedzie. W zwiazku z czym problem uzaleznienia od ruskiego gazu czy wegla nie istnieje. Uzaleznieni sa niemcy bo nie maja juz kilograma wlasnego wegla. Chcieli za pomoca PO ukrasc nasz wegiel ale dzieki PIS sie nie udalo. A my mamy wegla do oporu, mamy wlasnego gazu tyle ze na produkcje nawozow sztucznych wystarczy i jeszcze ciut zostanie. Mamy tyle odpadow z produkcji mebli itp ze do grzania dla indywidualnych odbiorcow wystarczy jak przejda na biomase ciemna maso.

Data: 2018-10-26 06:03:08
Autor: Bruno Brunowski
Wungiel
W dniu piątek, 26 października 2018 13:41:42 UTC+2 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
[...]

LOL Energetyka oparta na węglu kamiennym i "problem uzależnienia" nie istnieje. Wyngla sobie ukopiemy, gazu i ropy też i będzie git.
Ciężko takie bzdety komentować. --
Bruno

Data: 2018-10-26 14:16:44
Autor: Pajdak
Wungiel

Użytkownik "Zenek Kapelinder" <4kogutek44@gmail.com> napisał w wiadomości news:8a4c96b7-15ec-4b10-942d-ea0394caedd0googlegroups.com...
Na szczescie PO jak piszesz zostalo wyjebane na zbity pysk i rzadzic juz nie bedzie.

Zwłaszcza w Łodzi i w miastach wojewódzkich ;-)))

Co z reparacjami? Bedą czy nie? Obiecałeś, że będą!

Rozpracowaleś już pojęcie inflacji i jej dobroczynny wpływ na dobrobyt polskich emerytów płci obojga?

--
Pajdak

Data: 2018-10-25 20:36:58
Autor: Pajdak
Wungiel od sowieta jest ok!
kundel "Zenek Kapelinder" <4kogutek44@gmail.com> napisał w wiadomości
To co sie przypierdalasz jak szwaby importuja wiecej?

Galo, estás nevando cunha cenoria no culo! Mentres vivía nunha sala de
calderas violada por abalorios, xa ten un ano que a botella de Pepsi cae! Os
cans lánzanlle o culo e vólvense como un porco. Estás a facer porque tes
unha porra que poderás executar a túa propia mierda ata a parte
inferior.Necesitas utilizar como non asuste o aire! Terminarás os hijoputas
baixo a cerca e os cans estarán felices contigo.

70 por cento saúdos de Glasgow. ;-))))

--
Pajdak

Data: 2018-10-26 10:32:17
Autor: Gondolier Kuśka
Wungiel
użytkownik Bruno Brunowski napisał:

To teraz twoja kolej: przypomnisz co PiS mówił o węglu z za wschodniej granicy i energetycznym uzależnieniu od Rosji w jakie nas PO wpędza?

Pis chlastał, a fumfle peło znaczy żydoubeki tefauenoskie usprawiedliwiali
import.

Data: 2018-10-26 11:35:05
Autor: Bruno Brunowski
Wungiel
W dniu piątek, 26 października 2018 19:32:19 UTC+2 użytkownik Gondolier Kuśka napisał:
użytkownik Bruno Brunowski napisał:

> To teraz twoja kolej: przypomnisz co PiS mówił o węglu z za wschodniej granicy i energetycznym uzależnieniu od Rosji w jakie nas PO wpędza? > Pis chlastał, a fumfle peło znaczy żydoubeki tefauenoskie usprawiedliwiali
import.

Nocnik, teraz u żłoba jest PiS i usprawiedliwia import na potęgę. O tym jest ten wątek, a w opozycji był strasznie przeciw. To dobry ten import, czy nie dobry?

--
Bruno

Data: 2018-10-26 16:12:50
Autor: Zenek Kapelinder
Wungiel
To glupi chuju maja huty stanac bo nie bedzie dla nich wegla o jakosci jak dla hut a nie jak dla elektrowni? Skad brac wegiel o malej zawartosci siarki do elektrocieplowni w miastach? Skad brac wegiel do piecow kaflowych? W szwabii 1/3 importowanego wegla idzie do hut. Za zlodziejskiej placformy mialo byc wygaszanie gornictwa zeby szwaby za damski chuj kupili kopalnie, zaplacili jakies drobne za licencje na wydobywanie i kradli nam wegiel bo swojego juz nie maja. Jak sie im zesralo to na gwalt buduja gazociagi bo za kilka lat gazociagi z Rosji do nich idace przez Polske zostana wylaczone po rosyjskiej stronie bo bedziemy chcieli kase za tranzyt. Oczywiscie tylko wtedy bedziemy chcieli jak zlodziejskie pelo w selmie bedzie mialo tyle co mniejszosc niemiecka a nie jak by rzadzilo. Szwaby przekalkulowali i wyszlo im ze w dlugim czasie rurociogi w Baltyku beda tansze. Pierwszy budowali dla siebie ale wykombinowali z ruskimi ze buduja drugi i beda sprzedawali ich gaz rowniez nam, oczywiscie sporo drozej bo jakis Pawlak, oby zgnil w pierdlu, podpisze znowu niekorzystny dla nas kontrakt na gaz z niemiec. W sytuacji w ktorej nie mamy wlasnych kopan i ruskiego gazu bysmy bylinich niewolnikami. Caly siwy dym w chujni idzie o to ze jeden kaczor ktorego nie odstrzelili w tupolewie zrobil ich w chuja.

Data: 2018-10-26 16:40:31
Autor: japanizer
Wungiel
On Saturday, October 27, 2018 at 1:12:52 AM UTC+2, Zenek Kapelinder wrote:
Za zlodziejskiej placformy mialo byc wygaszanie gornictwa zeby szwaby za damski chuj kupili kopalnie, zaplacili jakies drobne za licencje na wydobywanie i kradli nam wegiel bo swojego juz nie maja.

Dziesięć kłamstw w jednym zdaniu i ani jednej prawdy. No no, chyba rekord jak na pisiora, tak kłamać to nawet Kaczyński nie potrafi. Naprawdę wierzysz, w to co piszesz, czy w to, że ktoś twoje łgarstwa na serio traktuje?

[ciach reszta kłamstw i zapowietrzania się pisiorka, gdy mu braknie argumentów]

A tu jeszcze artykuł sprzed dwóch dni:

https://www.rp.pl/Wegiel/181029586-Zalewa-nas-rosyjski-wegiel.html

  Jeśli to tempo napływu zagranicznego surowca utrzyma się w kolejnych   miesiącach, to w całym 2018 r. możemy mieć do czynienia z importem węgla na   rekordowym poziomie przekraczającym 17 mln ton. W całym 2017 r. import   czarnego paliwa do Polski wyniósł 13,4 mln ton.

Data: 2018-10-26 18:36:05
Autor: Zenek Kapelinder
Wungiel
Sadzisz ze ci co cie jeszcze nie zapakowali do kf jesli nie wiedza ze niemcy nie maja wegla kamiennego z ciekawosci nie sprawdza czy to prawda. A jak sprawdza to beda wiedzieli kto lze jak pies i bedziesz to ty.

Data: 2018-10-27 15:38:06
Autor: Pisiorowy Escobar
Wungiel
japanizer@japanizer.org napisał(-a):

On Saturday, October 27, 2018 at 1:12:52 AM UTC+2, Zenek Kapelinder wrote:
> Za zlodziejskiej placformy mialo byc wygaszanie gornictwa zeby szwaby za damski chuj kupili kopalnie, zaplacili jakies drobne za licencje na wydobywanie i kradli nam wegiel bo swojego juz nie maja. Dziesięć kłamstw w jednym zdaniu i ani jednej prawdy. No no, chyba rekord jak na pisiora, tak kłamać to nawet Kaczyński nie potrafi. Naprawdę wierzysz, w to co piszesz, czy w to, że ktoś twoje łgarstwa na serio traktuje?

wierzy, wierzy
od 3 lata jest tak ładowany od tyłu
że syndrom sztokholmski u niego to zaawansowane stadium
biedak już pieprzy trzy po trzy
ale skoro pozwala mu to nie zbzikować do reszty to niech dalej stosuje to
wyparcie

wspierajmy go :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2018-10-27 00:55:57
Autor: Bruno Brunowski
Wungiel
W dniu sobota, 27 października 2018 01:12:52 UTC+2 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
To glupi chuju maja huty stanac bo nie bedzie dla nich wegla o jakosci jak dla hut a nie jak dla elektrowni?
O i wyszło bucostwo z pisiora. Drogi debilku, węgiel koksowy nie daje się do pieca. I nie chodzi

Skad brac wegiel o malej zawartosci siarki do elektrocieplowni w miastach?
A to polski sie nie nadaje? Pisiory kłamały?

Skad brac wegiel do piecow kaflowych?
Przede wszystkim to trzeba się pozbyć piecy kaflowych na rzecz czegoś bardziej ekologicznego. Pisiory coś z tym robią? Ustawy już pouchwalane?

W szwabii 1/3 importowanego wegla idzie do hut.
Łżesz. 80% to węgiel energetyczny.

Reszta bełkotu nadaje się tylko do wycięcia.

BTW jak tam Baltic Pipe? Podobno są jakieś opóźnienia?
A trzeci zbiornik w Świnoujściu i rozbudowa instalacji regazyfikacji już skończone?
A nowe połączenia na Litwę i Słowację?

Tak pytam, gdyż w przyszłym roku musimy siadać z Ruskimi do negocjacji w sprawie gazu.

--
Bruno

Data: 2018-10-27 00:57:07
Autor: Bruno Brunowski
Wungiel
W dniu sobota, 27 października 2018 01:12:52 UTC+2 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
To glupi chuju maja huty stanac bo nie bedzie dla nich wegla o jakosci jak dla hut a nie jak dla elektrowni?
O i wyszło bucostwo z pisiora. Drogi debilku, węgiel koksowy nie daje się do pieca. I nie chodzi o jakość.

Data: 2018-10-27 11:00:10
Autor: Pajdak
Wungiel
kundel  "Zenek Kapelinder" <4kogutek44@gmail.com> napisał w wiadomości news:d1aaceb1-6534-4d21-b8e8-fd4001fc12a0googlegroups.com...
To glupi chuju

Pieknie kogucie, pięknie! ;-)))

maja huty stanac bo nie bedzie dla nich wegla o jakosci jak dla hut a nie jak dla elektrowni?

Kombinuj dalej znawco tematu ;-))))

Eles van escribir na súa lápida:"De liegt der Hund begraben".

To w POdzięce za załatwienie reparacji od "nazistów z burdelu" ;-))))

--
Pajdak

Data: 2018-10-27 15:47:02
Autor: Pisiorowy Escobar
Wungiel
Zenek Kapelinder <4kogutek44@gmail.com> napisał(-a):

zenuś ty już nie pisz nic o węglu
bo zostajesz kretynem do potęgi

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2018-10-27 03:22:40
Autor: Gondolier Kuśka
Wungiel
użytkownik Bruno Brunowski napisał:

Nocnik, teraz u żłoba jest PiS i usprawiedliwia import na potęgę. O tym jest ten wątek, a w opozycji był strasznie przeciw. To dobry ten import, czy nie dobry?

Bez zmian, tylko zamienili się miejscami.

Data: 2018-10-27 10:57:53
Autor: Pajdak
Wungiel
pies sąsiada "Gondolier Kuśka" <bytomir.kwasigrochvelkarbonylek@gmail.com> napisał w wiadomości news:4f742d0b-f0c2-4904-a4d8-ba2840e49072googlegroups.com...
[...]

Masz coś do POwiedzenia w temacie czy tylko jakieś ambaje?

--
Pajdak

Wungiel