Wwa 2020

Data: 2010-08-26 08:44:30
Autor: Miglanc
Wwa 2020
Warszawa, rok 2020. Wycieczka szkolna uczniów szkoły podstawowej zwiedza stolicę.

- Uwaga, dzieci, dochodzimy do ulicy Lecha Kaczyńskiego, która przez wiele
lat była nazywana Krakowskim Przedmieściem - mówi pani nauczycielka.

- Jak to? Przecież przed chwilą byliśmy na ulicy Lecha Kaczyńskiego!
- Oj, Piotrusiu, znowu nie uważałeś. To nie była ulica, tylko aleja, i nie
Lecha Kaczyńskiego, tylko Prezydenta Kaczyńskiego.

- Psze pani, a co to za budynek?
- To Sanktuarium Lecha Kaczyńskiego Jedynego Prezydenta IV RP, dawniej był
to Pałac Prezydencki. Chciałabym wam zwrócić uwagę na stojące przy bramie
krzyże. Wiecie skąd się wzięły?
- Kogoś tu ukrzyżowali?
- Nie, Wojtusiu. No jak to? Nie wiecie?
- Nie wiemy, psze pani.
- No przecież macie w tygodniu po 5 lekcji z historii życia Lecha Kaczyńskiego.
- No tak, ale w podstawówce przerabia się tylko młodzieńcze lata
Kaczyńskiego, ostatnio mieliśmy lekcje o Pierwszej Komunii pana prezydenta.
- Jak to młodzieńcze lata? A reszta?
- Resztę żywota Lecha Kaczyńskiego przerabia się dopiero w gimnazjum i liceum, psze pani.
- Aaaa, chyba, że tak. No więc słuchajcie, drogie dzieci. Ten wielki krzyż
postawiono tu po śmierci pana prezydenta, aby oddać cześć jego pamięci i
przez długie lata toczono walki, aby mógł tu pozostać. Na szczęście teraz
może tu stać i nikt go nie zabierze.

- Psze pani, a można sobie przy nim zrobić zdjęcie?
- Można Martynko, ale uważaj, aby go nie dotknąć, bo jest na nim metalowa
siatka, która jest pod wysokim napięciem. To takie zabezpieczenie, gdyby
ktoś próbował zabrać stąd krzyż.
- A ten mniejszy krzyż to skąd?
- Ten mniejszy postawiono, aby uczcić pamięć tych, którzy bronili tego dużego krzyża.
- Psze pani, a wejdziemy do środka pałacu?
- Niestety, nie możemy, bo właśnie jest w nim remont. Włoscy malarze malują olbrzymi fresk na suficie.
- Psze pani, a co to jest fresk?
- Takie malowidło na suficie, widzieliście przecież fresk w Kaplicy Sykstyńskiej.
- Ja nie widziałem.
- Jak to, Wojtusiu? Nie byłeś z nami rok temu na wycieczce Śladami Wielkiego
Męża Stanu - misje zagraniczne Lecha Kaczyńskiego?
- Nie, bo byłem wtedy chory.
- A, psze pani, a co będzie na tym fresku namalowane?
- Arcydzieło, moje drogie dzieci. Będzie na nim przedstawione jak Bóg
przekazuje Lechowi Kaczyńskiemu berło i koronę, aby zaprowadził porządek na Ziemi.
- Oj, to szkoda, że nie można wejść do środka i zobaczyć.
- Mówi się trudno, ale możemy obejrzeć pałac, to znaczy sanktuarium z
zewnątrz, też jest co oglądać.

- Ooo, a co to są za tablice?
- To 14 stacji przedstawiających mękę Lecha Kaczyńskiego, jaką przeszedł w czasie swojego życia.
- "Stacja 7 - Lech Kaczyński kłóci się z Donaldem Tuskiem o krzesło w Brukseli po raz drugi" - fajne!
- A patrzcie tu: "Lech Kaczyński przez Niemców kartoflem nazwany"!
- No już starczy, musimy iść dalej - mamy jeszcze tyle do zobaczenie w Warszawie.

- O kurcze! Patrzcie to! Co to za wielkie bryły, psze pani?
- Oj, Piotrusiu, przecież widać, że to buty.
- A po co ktoś postawił taki wielki pomnik butom?
- To nie jest pomnik butów, tylko pierwszy element budowanego pomnika Lecha
Kaczyńskiego. Na razie zrobili mu tylko buty, ale cały czas budują resztę postaci.
- Ale psze pani, ten pomnik będzie tak wielki, że jego głowy w ogóle nie będzie widać z ziemi!
- No, w Warszawie na pewno nie da się zobaczyć twarzy pana prezydenta, ale
za to z Moskwy jego srogie spojrzenie będzie widoczne doskonale...

--

Zahir

Data: 2010-08-26 02:45:45
Autor: D.J.MC Donald Musk
Wwa 2020
On Aug 26, 8:44 am, "Miglanc" <sahibza...@gmail.com> wrote:
[...]

jak widac wysmiewnie sie z niezyjacych jest "wlasciwe" "kulturze"
levakow z PO za to nasmiewanie sie z zony prezydenta jest czyms
niewlasciwym...
Komunistyczna logika

Data: 2010-08-26 11:57:08
Autor: Miglanc
Wwa 2020

Użytkownik "D.J.MC Donald Musk" <rymplum@gmail.com> napisał w wiadomości news:456befbb-74e4-4923-a0a8-1683bb312e95t20g2000yqa.googlegroups.com...
[...]

Widzicie do czego doprowadziliście swoimi durnotami? A tak przy okazji, to nie jest mój paszkwil. Znalazłem go w internecie.

--

Zahir

Data: 2010-08-26 12:21:00
Autor: Bogdan Idzikowski
Wwa 2020

Użytkownik "Miglanc" <sahibzahir@gmail.com> napisał w wiadomości news:4c763a72$0$27030$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Przecież to jest naśmiewanie się z megalomani żyjących!

Data: 2010-08-26 12:22:50
Autor: raff
Wwa 2020
W dniu 2010-08-26 11:45, D.J.MC Donald Musk pisze:
[...]

- No przecieĹź macie w tygodniu po 5 lekcji z historii Ĺźycia Lecha
[...]

duĹźego krzyĹźa.
[...]

czasie swojego Ĺźycia.
[...]

- To nie jest pomnik butĂłw, tylko pierwszy element budowanego pomnika Lecha
[...]

Ale tak obiektywnie patrzac, marny ma dowcip to lewactwo...

R.

--
                Save The Whale!
http://fusyfusyfusy.blox.pl/resource/wieloryb.jpg

Data: 2010-08-26 03:27:20
Autor: D.J.MC Donald Musk
Wwa 2020
On Aug 26, 12:22 pm, raff <patagonia2...@onet.pl> wrote:

> [...]
> niewlasciwym...
> Komunistyczna logika

Ale tak obiektywnie patrzac, marny ma dowcip to lewactwo...

Dowcip jest oznaka inteligencji wiec nie wymagajmy od nich zbyt
wiele...

Data: 2010-08-26 12:51:18
Autor: awe
Wwa 2020

Użytkownik "D.J.MC Donald Musk" <rymplum@gmail.com> napisał w wiadomości news:cbcbb540-f016-4b2f-8599-a0bece2e84fex21g2000yqa.googlegroups.com...
> [...]

Save The Whale!http://fusyfusyfusy.blox.pl/resource/wieloryb.jpg

Dowcip jest oznaka inteligencji wiec nie wymagajmy od nich zbyt
-- -- -- -- -- -- -
nie mozesz wymagac od zahira zbyt wiele - jest uposledzony
awe

Data: 2010-08-26 09:04:16
Autor: awe
Wwa 2020
To jest przyklad jak Polska mlodziez "udziela sie intelektualnie" - no bo niby co jej pozostalo...40% absolwentow na bezrobociu i nie kazdy z nich zostanie poslem PO. Nie kazdy z nich zostanie samorzadowcem PO i absolutnie nawet nie ulamek promila bedzie bral udzial w rozwoju najwyzszych technologii za to moze napisac sobie tekscik ktory ma robic za smieszny i odkrywczy. Wiesz zahir - lepiej juz sie zabrandzluj na smierc
awe

Data: 2010-08-26 09:12:20
Autor: Miglanc
Wwa 2020

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:i553b4$d73$1news.onet.pl...
[...]

Macie już cement na buty?! Hihihihihiiiiiiihahahahahahaa!

--

Zahir

Data: 2010-08-26 09:37:07
Autor: awe
Wwa 2020

Użytkownik "Miglanc" <sahibzahir@gmail.com> napisał w wiadomości news:4c7613d2$0$20987$65785112news.neostrada.pl...

[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
jesli chodzi ci czy chce z toba chodzic to niestety musze cie zmartwic - jestem heteroseksualny
awe

Data: 2010-08-26 11:55:39
Autor: Miglanc
Wwa 2020

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:i5558b$ht5$1news.onet.pl...

[...]

Macie już cement na buty? Hihihihihihihiihhhiiiiihhahahahahaa!

--
Zahir

Data: 2010-08-26 12:06:36
Autor: awe
Wwa 2020

Użytkownik "Miglanc" <sahibzahir@gmail.com> napisał w wiadomości news:4c763a19$0$22805$65785112news.neostrada.pl...

[...]

-- -- -- --
jestem heteroseksualny wiec nie zawracaj mi dupy - moze cvel doceni twoje zaloty
awe

Data: 2010-08-26 12:14:53
Autor: Miglanc
Wwa 2020

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:i55e0v$aco$1news.onet.pl...

[...]

Nawet o tym nie marz! To twój tyłek więc go sobie sam pilnuj! u2 już przebiera nóżkami by się do ciebie dobrać tato! Hihihihihihihhahahhahaaaa!

--

Zahir
zaloty

Data: 2010-08-26 12:48:51
Autor: awe
Wwa 2020

Użytkownik "Miglanc" <sahibzahir@gmail.com> napisał w wiadomości news:4c763e9b$0$22796$65785112news.neostrada.pl...

[...]

-- -- -- -- -- -- -- --
jezu to mialo byc zabawne?
awe

Data: 2010-08-26 12:26:53
Autor: raff
Wwa 2020

UĹźytkownik "awe"<fakej2345@poczta.onet.pl>  napisał w wiadomości

[...]

Macie juĹź cement na buty?! Hihihihihiiiiiiihahahahahahaa!

--

Zahir
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
jesli chodzi ci czy chce z toba chodzic to niestety musze cie zmartwic -
jestem heteroseksualny
awe

Macie juĹź cement na buty? Hihihihihihihiihhhiiiiihhahahahahaa!

--
Zahir

-- -- -- --
jestem heteroseksualny wiec nie zawracaj mi dupy - moze cvel doceni twoje
zaloty
awe

Spytaj sie go czy poprzez walenie kaszaloty grubna czy chudna ?

R.

Data: 2010-08-26 10:02:33
Autor: Tomek
Wwa 2020

Użytkownik "Miglanc" <sahibzahir@gmail.com> napisał w wiadomości news:4c760d4c$0$20987$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Zapomniałeś o kilku sprawach:
1. Być może w 2020 r. językiem obowiązującym w Polsce będzie rosyjski,
2. W szkole nie będzie lekcji historii - tylko umieć podpisać się i liczyć do 500 - bedą same przedmioty zawodowe typu obsługa łopaty, miotły, itp...
3. Powoli będą znikały wszelkie ślady polskości.
4. Żadnego pomnika ani tym bardziej samktuarium Lecha nie bedzie - o to zadba PO wraz z Komorowskim - pozostanie niewielki pomniczek na Powązkach ufundowany przez grupę oszołomów.
Tomek

Data: 2010-08-26 11:28:39
Autor: Canucki
Wwa 2020
Miglanc <sahibzahir@gmail.com> napisał(a):
[...]

(...)
[...]

Dzieci informuja nauczycielke o programie nauczania w szkole a takze
w szkolach, do ktorych beda dopiero uczeszczac w przyszlosci.
Reszta tego pseudo-dowcipu na takim samym poziomie

Krzysztof Canucki

Data: 2010-08-26 17:53:46
Autor: =heÂŽsk=
Wwa 2020
On Thu, 26 Aug 2010 08:44:30 +0200, "Miglanc" <sahibzahir@gmail.com>
wrote:

Warszawa, rok 2020. Wycieczka szkolna uczniów szkoły podstawowej zwiedza stolicę.

 [...]

- No, w Warszawie na pewno nie da się zobaczyć twarzy pana prezydenta, ale
za to z Moskwy jego srogie spojrzenie będzie widoczne doskonale...

  mury kremla runa od tego spojrzenia ;o)))

http://miniurl.pl/glosludu
http://miniurl.pl/glosludu2

Wwa 2020