Wwa 2020

Data: 2010-08-26 09:04:16
Autor: awe
Wwa 2020
To jest przyklad jak Polska mlodziez "udziela sie intelektualnie" - no bo niby co jej pozostalo...40% absolwentow na bezrobociu i nie kazdy z nich zostanie poslem PO. Nie kazdy z nich zostanie samorzadowcem PO i absolutnie nawet nie ulamek promila bedzie bral udzial w rozwoju najwyzszych technologii za to moze napisac sobie tekscik ktory ma robic za smieszny i odkrywczy. Wiesz zahir - lepiej juz sie zabrandzluj na smierc
awe

Data: 2010-08-26 09:12:20
Autor: Miglanc
Wwa 2020

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:i553b4$d73$1news.onet.pl...
[...]

Macie już cement na buty?! Hihihihihiiiiiiihahahahahahaa!

--

Zahir

Data: 2010-08-26 09:37:07
Autor: awe
Wwa 2020

Użytkownik "Miglanc" <sahibzahir@gmail.com> napisał w wiadomości news:4c7613d2$0$20987$65785112news.neostrada.pl...

[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
jesli chodzi ci czy chce z toba chodzic to niestety musze cie zmartwic - jestem heteroseksualny
awe

Data: 2010-08-26 11:55:39
Autor: Miglanc
Wwa 2020

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:i5558b$ht5$1news.onet.pl...

[...]

Macie już cement na buty? Hihihihihihihiihhhiiiiihhahahahahaa!

--
Zahir

Data: 2010-08-26 12:06:36
Autor: awe
Wwa 2020

Użytkownik "Miglanc" <sahibzahir@gmail.com> napisał w wiadomości news:4c763a19$0$22805$65785112news.neostrada.pl...

[...]

-- -- -- --
jestem heteroseksualny wiec nie zawracaj mi dupy - moze cvel doceni twoje zaloty
awe

Data: 2010-08-26 12:14:53
Autor: Miglanc
Wwa 2020

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:i55e0v$aco$1news.onet.pl...

[...]

Nawet o tym nie marz! To twój tyłek więc go sobie sam pilnuj! u2 już przebiera nóżkami by się do ciebie dobrać tato! Hihihihihihihhahahhahaaaa!

--

Zahir
zaloty

Data: 2010-08-26 12:48:51
Autor: awe
Wwa 2020

Użytkownik "Miglanc" <sahibzahir@gmail.com> napisał w wiadomości news:4c763e9b$0$22796$65785112news.neostrada.pl...

[...]

-- -- -- -- -- -- -- --
jezu to mialo byc zabawne?
awe

Data: 2010-08-26 12:26:53
Autor: raff
Wwa 2020

UĹźytkownik "awe"<fakej2345@poczta.onet.pl>  napisał w wiadomości

[...]

Macie juĹź cement na buty?! Hihihihihiiiiiiihahahahahahaa!

--

Zahir
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
jesli chodzi ci czy chce z toba chodzic to niestety musze cie zmartwic -
jestem heteroseksualny
awe

Macie juĹź cement na buty? Hihihihihihihiihhhiiiiihhahahahahaa!

--
Zahir

jestem heteroseksualny wiec nie zawracaj mi dupy - moze cvel doceni twoje
zaloty
awe

Spytaj sie go czy poprzez walenie kaszaloty grubna czy chudna ?

R.
--
                Save The Whale!
http://fusyfusyfusy.blox.pl/resource/wieloryb.jpg