Wwa-Lodz lotnisko

Data: 2009-10-07 07:03:41
Autor: badzio
Wwa-Lodz lotnisko
On 7 Paź, 15:31, "Axel" <al...@polbox.BEZSPAMU.com> wrote:
Ktoredy jechac w sobote rano z Wwy na lotnisko w Lodzi i ile czasu na to
przeznaczyc?
Kolezanka z biura mnie pyta, a ja o statnio w Lodzi bylem jakies 10 lat
temu...

Proponuje pociag do Lodzi i pozniej taxi  (albo autobus, jak ktos
bardzo chce) :)

Data: 2009-10-08 22:40:20
Autor: kogutek
Wwa-Lodz lotnisko
> [...]
> temu...

Proponuje pociag do Lodzi i pozniej taxi  (albo autobus, jak ktos
Pociąg lepszy bo pewniejszy niż autobus. Z dworca PKP jeździ na lotnisko
autobus. Zatrzymuje się pod drzwiami hali odpraw.  http://www.mpk.lodz.pl/rozklady/start.jsp

Data: 2009-10-09 01:00:01
Autor: badzio
Wwa-Lodz lotnisko
On 8 Paź, 22:40, "kogutek" <kogute...@op.pl> wrote:

> [...]
> bardzo chce) :)

Pociąg lepszy bo pewniejszy niż autobus. Z dworca PKP jeździ na lotnisko

Moze nieprecyzyjnie sie wyrazilem ale mialem na mysli pociag do lodzi
a pozniej z dworca albo taxi albo autobus.

Wwa-Lodz lotnisko