"Wy" panie Sikorski możecie chcieć.

Data: 2011-11-30 09:47:23
Autor: WW
"Wy" panie Sikorski możecie chcieć.
Witam

Jak stwierdził p. Sikorski, "my chcemy dobra UE".
Oni, z Sikorskim na czele, mog± chcieć dobra UE, ale my chcemy naszego dobra.
P. Sikorski powiedział dokładnie to co eurourzędasy, nie poczuwaj±ce się w najmniejszym stopniu odpowiedzialnymi za powstały kryzys, chcieli usłyszeć.
Chyba nie trudno się domy¶lić, że po takim lizaniu tyłka, p. Radek w razie czego ma zapewniona ciepł± posadkę w UE.

Rzad się przecież sam wyżywi - prawda panie Sikorski ?.

  Pozdrawiam
   WW
"Ein UE, ein Volk, ein EURuro, ein Führer"
"Kiedy Niemcy uznaj± się za ofiary II Wojny ¦wiatowej, ich s±siedzi powinni zacz±ć się bać. "

Data: 2011-11-30 00:58:36
Autor: Antenka
On 30 Lis, 09:47, WW <wu...@vp.pl> wrote:
[...]

A jakże! Zapomniałe¶, że zawsze może być na garnuszku żydowskiej żony
p. Jabłonki. :-o)

Antenka

Data: 2011-12-01 00:56:51
Autor: robertbig
W dniu ¶roda, 30 listopada 2011, 09:58:36 UTC+1 użytkownik Antenka napisał:

A jakże! Zapomniałe¶, że zawsze może być na garnuszku żydowskiej żony
p. Jabłonki. :-o)

Antenka

A ty co, panna amnezja ?
Zapomiałas osla ł±ko ,ze Sikorski to swieta krowa .
Która chodzi na amerykańsko zydowskiej smyczy.
Może figuranci sie zmieniaja -Lesio ,jarcio , Donaldzik , Fotyga.
Ale nadzorca , prawdziwy namistnik zydowsko amerykański zawsze jest zainstalowany w kazdym z tych rz±dów .
Czy chcesz nam wmawiac ,ze Sikorski "wypłynał" jedynie u Dolanda Tu ???
A z Kaczkami to on nic wspolnego ...

Data: 2011-12-01 15:14:57
Autor: Antenka
On 1 Gru, 09:56, robertbig <robert...@wp.pl> wrote:
> [...]

Czy chcesz nam wmawiac ,ze Sikorski "wypłynał" jedynie u Dolanda Tu ???

Dla mnie jest on człowiekiem "znik±d". Wypierdzielony z Oxfordu za
¶ci±ganie, wżenił się w żydowski klan i tyle. :-o))

Antenka

Data: 2011-12-02 05:16:53
Autor: stevep
Dnia 02-12-2011 o 00:14:57 Antenka <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał(a):

> [...]

Dla mnie jest on człowiekiem "znik±d". Wypierdzielony z Oxfordu za
¶ci±ganie, wżenił się w żydowski klan i tyle. :-o))

To nie na twój rozum matołko.
--
stevep

Data: 2011-11-30 09:59:54
Autor: abc
"Wy" panie Sikorski możecie chcieć.
Oni, z Sikorskim na czele, mog± chcieć dobra UE, ale my chcemy naszego
dobra.

Za póĽno.  Na obecnym etapie budowy socjalizmu zadaniem tubylczej
administracji jest stopniowe oswajanie ludno¶ci z przykr± dla niej sytuacj±.

katolika od obywatela. Rozdział państwa od Ko¶cioła jest sztuczny.

Data: 2011-11-30 10:22:12
Autor: Pan hrabia Bobrowski
"Wy" panie Sikorski możecie chcieć.

Użytkownik "WW" <wuwu0@vp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:jb4qj1$58v$1node2.news.atman.pl...
[...]

Bez UE się nie wyżywi. Nie będzie kasy na drogi, skończy się dotacja dla chłopów małorolnych, inwestorzy zagraniczni wycofaj± się z naszego rynku. Wrócimy do furmanki, pługa i cepa. Chcesz czy nie dobro UE to równiez dobro Polski. Rosja i PiS tylko czekaj± by działo się gorzej.

BBR

Data: 2011-11-30 10:56:52
Autor: boukun
"Wy" panie Sikorski możecie chcieć.

Użytkownik "Pan hrabia Bobrowski" <hrabia@zascianek.eu> napisał w wiadomo¶ci news:4ed5f5bb$0$5807$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Unia, to olbrzymi aparat darmozjadów i krwiopijców!

boukun

Data: 2011-11-30 11:36:48
Autor: WW
"Wy" panie Sikorski możecie chcieć.
W dniu 2011-11-30 10:22, Pan hrabia Bobrowski pisze:

Bez UE siÄ™ nie wyĹĽywi.

Masz jakieĹ› dane, czy to tylko Twoje przypuszczenia ?

Nie będzie kasy na drogi, skończy się dotacja dla
chłopów małorolnych, inwestorzy zagraniczni wycofają się z naszego
rynku. Wrócimy do furmanki, pługa i cepa. Chcesz czy nie dobro UE to
równiez dobro Polski. Rosja i PiS tylko czekają by działo się gorzej.

T co proponuje Radek, to rezygnacja z suwerenności i oddanie się pod opiekę Niemiec.
Jeszcze nigdy w historii nie wyszliśmy dobrze na "Niemieckiej opiece".

"Ci co rezygnują z wolności w imię bezpieczeństwa, tracą wkrótce i jedno i drugie".
T.J.

  Pozdrawiam
  WW
„Tylko pod tym krzyżem, tylko pod tym znakiem
  Polska bÄ™dzie wiochÄ… a Polak burakiem”.

Data: 2011-11-30 12:48:49
Autor: Pan hrabia Bobrowski

Użytkownik "WW" <wuwu0@vp.pl> napisał w wiadomości news:jb5107$bni$1node2.news.atman.pl...
[...]

Nigdy też nie wyszlismy dobrze na rosyjskiej "opiece", do której jak zauważam masz pewną słabość.

BBR

Data: 2011-11-30 13:03:54
Autor: WW
W dniu 2011-11-30 12:48, Pan hrabia Bobrowski pisze:

Nigdy też nie wyszlismy dobrze na rosyjskiej "opiece", do której jak
zauważam masz pewn± słabo¶ć.

BBR

Więc może najwyższy czas aby¶my sami się porz±dzili.
A Radek wła¶nie prosi Niemców o now± Generaln± Gubernię.

Data: 2011-11-30 13:22:36
Autor: Pan hrabia Bobrowski
"Wy" panie Sikorski możecie chcieć.

Użytkownik "WW" <wuwu0@vp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:jb563g$gq1$1node2.news.atman.pl...
[...]

Uważam cię za rozs±dnego i dziwi mnie twoje przył±czenie się do chóru PiS-SP. Mamy XXI wiek, my ludzie młodzi mam w nosie koszmary które przywołuj±  faceci o socjalistycznej przeszło¶ci.

BBR

Data: 2011-11-30 13:43:00
Autor: WW
W dniu 2011-11-30 13:22, Pan hrabia Bobrowski pisze:

Uważam cię za rozs±dnego i dziwi mnie twoje przył±czenie się do chóru
PiS-SP.

To, że pan prezes ma podobne zdanie jak ja w konkretnej kwestii nie wynika, że go popieram.
Jednak w wielu wypadkach, zwłaszcza wiernopoddańczych zachowań "naszych polityków" wobec Niemiec,  ma niestety rację.

Mamy XXI wiek, my ludzie młodzi mam w nosie koszmary które
przywołuj± faceci o socjalistycznej przeszło¶ci.

Bo jeszcze groby traw± nie porosły.
"Naród który zapomina własn± historię, jest skazany na jaj powtórzenie".

Data: 2011-11-30 13:54:22
Autor: Pan hrabia Bobrowski
"Wy" panie Sikorski możecie chcieć.

Użytkownik "WW" <wuwu0@vp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:jb58cq$jes$1node2.news.atman.pl...
[...]

Z całym szacunkiem, nie mieszajmy historii i ko¶ci naszych przodków do tego co obecnie dzieje się na ¶wiecie. Nie te czasy, nie ci ludzie. Lepiej było, wszystko było lepsze, siano było lepsze, rowery były lepsze tyle, że były. Nie interesuje mnie wczoraj i jako¶ nie czuję się bym jęczał pod niemieckim butem bo to nie Niemcy, a Rosjanie strasz± nas rakietami.

BBR

Data: 2011-11-30 14:32:35
Autor: WW
W dniu 2011-11-30 13:54, Pan hrabia Bobrowski pisze:

Z całym szacunkiem, nie mieszajmy historii i ko¶ci naszych przodków do
tego co obecnie dzieje się na ¶wiecie.

Dokładnie tak wła¶nie mówi± Niemcy.

Data: 2011-11-30 17:25:05
Autor: Buba
Dnia Wed, 30 Nov 2011 14:32:35 +0100, WW napisał(a):

[...]

Nie przesadzacie z tym samonakręcaniem się kluczykiem trzymanym w ręku
przez J.Kaczyńskiego?

Buba

Data: 2011-12-01 08:40:32
Autor: WW
"Wy" panie Sikorski możecie chcieć.

Nie przesadzacie z tym samonakręcaniem się kluczykiem trzymanym w ręku
przez J.Kaczyńskiego?

Buba

Tak też mówili, jeszcze latem 1939r.

Możesz pokazać wojnę w europie, w którym nie było by Niemców po "złej" stronie?
Dowolny przedział czasowy.

Data: 2011-12-01 04:21:24
Autor: Ikselka
On 30 Lis, 14:32, WW <wu...@vp.pl> wrote:
W dniu 2011-11-30 13:54, Pan hrabia Bobrowski pisze:

> Z całym szacunkiem, nie mieszajmy historii i ko¶ci naszych przodków do
> tego co obecnie dzieje się na ¶wiecie.

Dokładnie tak wła¶nie mówi± Niemcy.

A naiwni polaczkowie grzecznie powtarzaj±. Na swój pohybel. Sikorski
dowodem...

"Kiedy Niemcy uznaj± się za ofiary II Wojny ¦wiatowej, ich s±siedzi
powinni zacz±ć się bać. "

Dokładnie tak.
Z chęci wynagrodzenia sobie strat wojennych Niemcy wywołaj± Trzeci±....

Data: 2011-12-02 04:55:58
Autor: stevep
Dnia 01-12-2011 o 13:21:24 Ikselka <ikselk@gazeta.pl> napisał(a):

> [...]

powinni zacz±ć się bać. "

Dokładnie tak.
Z chęci wynagrodzenia sobie strat wojennych Niemcy wywołaj± Trzeci±...

Na pohybel oszolomom.

--
stevep

Data: 2011-12-01 04:18:32
Autor: Ikselka
On 30 Lis, 13:54, "Pan hrabia Bobrowski" <hra...@zascianek.eu> wrote:

Z całym szacunkiem, nie mieszajmy historii i ko¶ci naszych przodków do tego
co obecnie dzieje się na ¶wiecie. Nie te czasy, nie ci ludzie.

Ależ jak najbardziej należy  mieszać!
Czas zdać sobie sprawę, że zawsze, a w szczególno¶ci przed wielkimi
kryzysami istniej± i będ± istnieć ludzie tacy jak Ty, którzy
powtarzaj± sobie "To się nie może stać, nie te czasy, nie ci ludzie.."
Pisz±c to sam jeste¶ smutnym na to dowodem.

Historia powtarza się. I to nie z powodu fenomenalnej własno¶ci na
któr± nie mamy wpływu, ale jest ¶ci¶le uwarunkowana odrzuceniem i
nieznajomo¶ci±... historii. Bo gdyby¶ j± znał, poznałby¶ szybko, że
LUDZIE się nie zmieniaj± - jedni powtarzaj± te same błędy, a drudzy w
ten sam sposób je wykorzystuj±. Od tysi±cleci. I nie łudĽ się, że
teraz JUŻ jest inaczej. Nasze czasy niczym się nie różni± od
poprzednich, ludzie też nie. Będzie zatem co ma być, a nie będzie to
nic dobrego, bo wci±ż o naszym losie decyduj± ludzie Ľle nam życz±cy w
sposób jawny lub zakamuflowany, niekompetentni, nie znaj±cy historii
albo tacy jak Ty - naiwni.  W swojej ł±cznej masie jeste¶cie
większo¶ci± - i to jest waszym atutem, a nasz± wspóln± zgub±.

Polecam najnowszy numer 42 "Uważam Rze" - "Jak po cichu zamordować
historię", str. 34
http://uwazamrze.pl/spis-tresci/najnowszy-numer-uwazam-rze-nr-42-21-11-2011/
Tu wersja elektroniczna artykułu:
http://uwazamrze.pl/2011/11/18847/jak-po-cichu-zamordowac-historie/

Data: 2011-11-30 13:55:16
Autor: Bogdan Idzikowski
"Wy" panie Sikorski możecie chcieć.

Użytkownik "Pan hrabia Bobrowski" <hrabia@zascianek.eu> napisał w wiadomo¶ci news:4ed62003$0$1447$65785112news.neostrada.pl...

[...]

A ja jestem stary (65) i mimo tego, podzielam twoje zdanie.

--
Jarosław-Zbawiciel Kaczyński - "musimy uzyskać wła¶ciw± odpowiedĽ"

Data: 2011-11-30 14:12:40
Autor: Pan hrabia Bobrowski
"Wy" panie Sikorski możecie chcieć.

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomo¶ci news:4ed627b6$0$1445$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Nie jeste¶ stary. Masz tylko 65 lat. Wiek to też stan umysłu. Smiesz± mnie te rozpamiętywania, tego co było i że wtedy wszystko było lepsze. Że krowa s±siada wlazła komu¶ w szkodę i do dzi¶ mimo, że minęło 40 czy 50 lat wci±ż rozpamiętuj± to wydarzenie zamknięci w swoich wspomnieniach. Straszenie Niemcem było dobre w czasach Gomułki. Straszono tylko dlatego by był większy wróg niż przyłatany sowiecki "przyjaciel". Tak jak pisałem, to nie Niemcy instaluj± rakiety przy naszej granicy i to do nich jeĽdzimy nie zauważaj±c, że istnieje jakia¶ granica czy inne przej¶cie. Dziwi mnie skłonno¶ć niektórych do chęci przytulenia "słowiańskiego brata" z siedzib± w Moskwie czy to Mińsku. Litwa, Łotwa i Estonia jako¶ nie boj± się niemieckiego najazdu na ich żyzne ziemie. Polacy bez przeszkód kupuj± mieszkania w Niemczech. Do kogo więc jest adresowanie to straszeniem Niemcem?

BBR

Data: 2011-12-01 00:48:30
Autor: robertbig
W dniu ¶roda, 30 listopada 2011, 14:12:40 UTC+1 użytkownik Pan hrabia Bobrowski napisał:
. Tak jak pisałem, to nie Niemcy instaluj± rakiety przy naszej granicy

Gdybys ty jeszcze czytac potrafił bidiaku !? Ehhh..
To może wisz  ,ze juz dawno zostało przesadzone zainstalowinie amerykańskich rakiet pod ruska graniaca na naszym terenie.
Przeciez odwrotnie nie jest.

Czy ty wisz na co nas narazono ????
Wiesz jakie sa szanse na nawet niesłuszny przypadkowy konflikt.
To my dostaniemy wpierdol . W zamian za młodszego brata łobuza.
To nie sa przelewki.
To ameryka w zmowie z GB zerwała z Rosja traktat CFE.
Wiesz co to znaczy miec dla rosji wycelowany karabin w okno karabin nowoczesny karabin maszynowy.
Słyszałes o słowie wyscig zbrojeń.

Data: 2011-12-01 11:34:16
Autor: Pan hrabia Bobrowski
"Wy" panie Sikorski możecie chcieć.

Użytkownik "robertbig" <robertbig@wp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:10771593.687.1322729310426.JavaMail.geo-discussion-forumsyqi26...
[...]

Postaraj się rozumieć tekst pisany. Napisałem: to nie Niemcy. Ty piszesz o Amerykanach.

BBR

Data: 2011-12-01 01:05:30
Autor: robertbig
"Wy" panie Sikorski możecie chcieć.
W dniu ¶roda, 30 listopada 2011, 14:12:40 UTC+1 użytkownik Pan hrabia Bobrowski napisał:

Tak jak pisałem, to nie Niemcy instaluj± rakiety przy naszej granicy

Gdybys ty jeszcze czytac potrafił bidiaku !? Ehhh.. To może wisz  ,ze juz dawno zostało przesadzone zainstalowinie amerykańskich rakiet pod ruska graniaca na naszym terenie. Przeciez odwrotnie nie jest. Czy ty wisz na co nas narazono ???? Wiesz jakie sa szanse na nawet niesłuszny przypadkowy konflikt. To my dostaniemy wpierdol . W zamian za młodszego brata łobuza. To nie sa przelewki. To ameryka w zmowie z GB zerwała z Rosja traktat CFE. Wiesz co to znaczy miec dla rosji wycelowany  w okno  nowoczesny karabin maszynowy. Słyszałes o słowie wyscig zbrojeń. Nawet w znaczeniu lokalny.
Słyszałes słowo eskalacja , nacisk , napiecie ,zagrożenie...?
Jesli niebo nagle rozbłysnie ,to nad nami własnie.

Data: 2011-12-01 09:40:19
Autor: jadrys
"Wy" panie Sikorski możecie chcieć.
W dniu 2011-11-30 14:12, Pan hrabia Bobrowski pisze:

  Do kogo wiÄ™c jest adresowanie to straszeniem Niemcem?

BBR

Nic cię nie nauczyło tysiące lat historii w stosunkach polsko-niemieckich? Właśnie teraz ten naród niby się zmienił i jest przyjacielem?

Data: 2011-12-01 04:32:20
Autor: Ikselka
On 1 Gru, 09:40, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:
W dniu 2011-11-30 14:12, Pan hrabia Bobrowski pisze:

>   Do kogo więc jest adresowanie to straszeniem Niemcem?

> BBR

Nic cię nie nauczyło tysi±ce lat historii w stosunkach
polsko-niemieckich? Wła¶nie teraz ten naród niby się zmienił i jest
przyjacielem?

Nasz± historię kształtuj± od zawsze ludzie Ľle nam życz±cy lub
niekompetentni albo naiwni - ł±cznie niestety stanowi± większo¶ć,
dlatego wszelkie próby przełamania tego zawsze były zrywami
mniejszo¶ci. Taka ta nasza historia wła¶nie jest... I wła¶nie znowu
sie powtarza. Sikorski dowodem. Co dalej - łatwo przewidz± ci, co
historię znaj±.

PS. Polecam prenumeratę (papierow± lub elektroniczn± ew. subskrypcję
czasow± - dostępne na stronie) lub choćby kupienie czasem jakiego¶
numeru "Uważam Rze". ¦wietna gazeta, tygodnik -  za jedyne 2,90 zł.
Najnowszy numer w kioskach:
http://uwazamrze.pl/spis-tresci/najnowszy-numer-uwazam-rze-nr-42-21-11-2011/
//polecam cały numer od deski do deski, a szczególnie poz. 8,14,22
W¶ród autorów Wildstein i Ziemkiewicz - mówi samo za siebie. Inni
równie ¶wietni.
Po zakupie kilku numerów - zaprenumerowałam na cały 2012 rok.
Obecnie nie znam lepszej tekstowo i merytorycznie gazety.

Data: 2011-12-01 22:49:45
Autor: jadrys
W dniu 2011-12-01 13:32, Ikselka pisze:
[...]

Naszą historię kształtują od zawsze ludzie źle nam życzący lub
niekompetentni albo naiwni - łącznie niestety stanowią większość,
dlatego wszelkie próby przełamania tego zawsze były zrywami
mniejszości. Taka ta nasza historia właśnie jest... I właśnie znowu
sie powtarza. Sikorski dowodem. Co dalej - Ĺ‚atwo przewidzÄ… ci, co
historiÄ™ znajÄ….

PS. Polecam prenumeratÄ™ (papierowÄ… lub elektronicznÄ… ew. subskrypcjÄ™
czasową - dostępne na stronie) lub choćby kupienie czasem jakiegoś
numeru "UwaĹĽam Rze". Ĺšwietna gazeta, tygodnik -  za jedyne 2,90 zĹ‚.
Najnowszy numer w kioskach:
http://uwazamrze.pl/spis-tresci/najnowszy-numer-uwazam-rze-nr-42-21-11-2011/
//polecam cały numer od deski do deski, a szczególnie poz. 8,14,22
Wśród autorów Wildstein i Ziemkiewicz - mówi samo za siebie. Inni
równie świetni.
Po zakupie kilku numerów - zaprenumerowałam na cały 2012 rok.
Obecnie nie znam lepszej tekstowo i merytorycznie gazety.

Nie sposób tego nie zauważyć że nigdy nie mieliśmy szczęścia do porządnych i uczciwych ludzi przy władzy. I to tylko dzięki nim Polska zawsze była i jest "gorszym" krajem.

Nie, dziękuję.. Ostatecznie zniechęcili mnie ci wymienieni przez Ciebie autorzy.. A tego Wildsteina to uważam wręcz za propagandzistę.

Data: 2011-12-01 10:34:18
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:jb7ehc$qdc$2node2.news.atman.pl...
[...]

A może by tak odwrócić pytanie.
Czy kiedykolwiek Polacy byli przyjaĹşni w stosunkach polsko-niemieckich?

Data: 2011-12-01 04:33:57
Autor: Ikselka
On 1 Gru, 10:34, "Bogdan Idzikowski" <bogda...@neostrada.pl> wrote:

A może by tak odwrócić pytanie.
Czy kiedykolwiek Polacy byli przyjaĽni w stosunkach polsko-niemieckich?

Tak - na przykladzie Konrada Mazowieckiego naiwniaków nigdy nie
brakło. Dzi¶ mamy Sikorskiego :->

Data: 2011-12-01 14:23:35
Autor: stevep
Dnia 01-12-2011 o 13:33:57 Ikselka <ikselk@gazeta.pl> napisał(a):

[...]

Na szczę¶cie zawsze mieli¶my "prawdziwych" patriotów np Wandę co nie  chciała Niemca.

--
stevep

Data: 2011-12-01 15:13:07
Autor: XL
Dnia Thu, 01 Dec 2011 14:23:35 +0100, stevep napisał(a):

[...]

Wła¶nie pokazałe¶, jak ciemny plebs miesza historię z legendami...

--
XL

Z kobietami-gwiazdami filmowymi nigdy mi się nie układało. Nienawidz± mnie
za sam wygl±d, a więc dałam za wygran± i nie staram się, aby mnie polubiły.
M. Monroe

Data: 2011-12-02 04:53:09
Autor: stevep
Dnia 01-12-2011 o 15:13:07 XL <ikselk@gazeta.pl> napisał(a):

[...]

Hmmm, niektórzy żyj± wył±cznie w ¶wiecie legend.

--
stevep

Data: 2011-12-01 18:20:38
Autor: Buba
Dnia Thu, 1 Dec 2011 04:33:57 -0800 (PST), Ikselka napisał(a):

[...]

Byli ale przysłaniała j± przyjaĽń radziecko-polska. Była tak wielka, że
kazała nam kochać Niemców z NRD.

--
Wysłany 2011-12-01 18:19:52.

Data: 2011-12-01 19:15:44
Autor: XL
Dnia Thu, 1 Dec 2011 18:20:38 +0100, Buba napisał(a):

[...]

Ależ niczego nie kazała. Tak jak dzi¶ nikt nie każe - a kochamy już
wszystkich Niemców :-/

Data: 2011-12-01 11:32:57
Autor: Pan hrabia Bobrowski
[...]

Nie powołuj się na historię. Ona niczego i nikogo nie nauczyła. Jakoś tak jest, że historia o złym Niemcu i ciemiężonym Polaku jest tym co my tak uwielbiamy. Lubimy być narodem cierpiącym, bitym, krzywdzonym, poniżanym. Przez wszystkich. Winnych szukamy wokół siebie ale nie w sobie.

BBR

Data: 2011-12-01 22:51:32
Autor: jadrys
W dniu 2011-12-01 11:32, Pan hrabia Bobrowski pisze:

[...]

Bo ja wiem czy my Polacy lubimy być narodem krzywdzonym, pytaĹ‚ siÄ™ nas kiedy ktoĹ› o zdanie? Nasi kolejni uzurpatorzy przy korycie uwazajÄ… ĹĽe nie stać nas na samodzielnÄ… egzystencjÄ™, jednak nigdy nie dawali i nie dajÄ… wypowiedzieć siÄ™ na ten temat zwykĹ‚emu kowalskiemu, Sami podejmujÄ… decyzjÄ™ komu mamy  podlegać i czyĹ›cić buty.

Data: 2011-12-01 12:58:00
Autor: A. Filip
"Pan hrabia Bobrowski" <hrabia@zascianek.eu> pisze:
Użytkownik "WW" <wuwu0@vp.pl> napisał w wiadomości
Jak stwierdził p. Sikorski, "my chcemy dobra UE".
Oni, z Sikorskim na czele, mogą chcieć dobra UE, ale my chcemy
naszego dobra.
P. Sikorski powiedział dokładnie to co eurourzędasy, nie poczuwające
się w najmniejszym stopniu odpowiedzialnymi za powstały kryzys,
chcieli usłyszeć.
Chyba nie trudno się domyślić, że po takim lizaniu tyłka, p. Radek w
razie czego ma zapewniona ciepłą posadkę w UE.

Rzad siÄ™ przecieĹĽ sam wyĹĽywi - prawda panie Sikorski ?.

Bez UE się nie wyżywi. Nie będzie kasy na drogi, skończy się dotacja
dla chłopów małorolnych, inwestorzy zagraniczni wycofają się z naszego
rynku. Wrócimy do furmanki, pługa i cepa. Chcesz czy nie dobro UE to
równiez dobro Polski. Rosja i PiS tylko czekają by działo się gorzej.

BBR

Czyż za PRL komuchy nie twierdziły że tylko oni z bratnią pomocą ZSRR
wyrwali PolskÄ™ z okowĂłw sanacyjnej biedy?  Jak to miĹ‚o patrzeć jak
stary propagandowy wzorzec trwa wypełniony tylko wymienioną treścią :-)

--
A. Filip : Ĺšwiat jaki jest kaĹĽdy widzi (inaczej).
Sami nakładamy sobie na głowę turban z węża.

Data: 2011-12-01 22:51:00
Autor: jadrys
W dniu 2011-12-01 12:58, A. Filip pisze:

Czyż za PRL komuchy nie twierdziły że tylko oni z bratnią pomocą ZSRR
wyrwali PolskÄ™ z okowĂłw sanacyjnej biedy?  Jak to miĹ‚o patrzeć jak
stary propagandowy wzorzec trwa wypełniony tylko wymienioną treścią :-)

No bo wyrwały.. Tu nie ma żadnego zakłamania.

Data: 2011-12-02 00:34:38
Autor: A. Filip
jadrys <Che@yahoo.com> pisze:
[...]

A uważasz że "dyżurni nawiedzeni kapitaliści" zgodzą się z twoim
twierdzeniem "gloryfikującym PRL"? Nie zadziała to na nich niczym
czerwona płachta na byka? :-)

--
A. Filip : Ĺšwiat jaki jest kaĹĽdy widzi (inaczej).
A jak się nie wie, co się buduje, to nawet szałasu nie można

Data: 2011-12-02 17:26:22
Autor: jadrys
W dniu 2011-12-02 00:34, A. Filip pisze:
jadrys<Che@yahoo.com>  pisze:
[...]

Nie ma mowy o żadnej gloryfikacji. Mowa jest tylko o dużym kroku do przodu względem przedwojennej, sanacyjnej Polski.

"Wy" panie Sikorski możecie chcieć.