"Wy" panie Sikorski możecie chcieć.

Data: 2011-11-30 00:58:36
Autor: Antenka
"Wy" panie Sikorski możecie chcieć.
On 30 Lis, 09:47, WW <wu...@vp.pl> wrote:
Witam

Jak stwierdził p. Sikorski, "my chcemy dobra UE".
Oni, z Sikorskim na czele, mogą chcieć dobra UE, ale my chcemy naszego
dobra.
P. Sikorski powiedział dokładnie to co eurourzędasy, nie poczuwające się
w najmniejszym stopniu odpowiedzialnymi za powstały kryzys, chcieli
usłyszeć.
Chyba nie trudno się domyślić, że po takim lizaniu tyłka, p. Radek w
razie czego ma zapewniona ciepłą posadkę w UE.

Rzad się przecież sam wyżywi - prawda panie Sikorski ?.

  Pozdrawiam
   WW
"Ein UE, ein Volk, ein EURuro, ein Führer"
"Kiedy Niemcy uznają się za ofiary II Wojny Światowej, ich sąsiedzi
powinni zacząć się bać. "

A jakże! Zapomniałeś, że zawsze może być na garnuszku żydowskiej żony
p. Jabłonki. :-o)

Antenka

Data: 2011-12-01 00:56:51
Autor: robertbig
W dniu środa, 30 listopada 2011, 09:58:36 UTC+1 użytkownik Antenka napisał:

A jakże! Zapomniałeś, że zawsze może być na garnuszku żydowskiej żony
p. Jabłonki. :-o)

Antenka

A ty co, panna amnezja ?
Zapomiałas osla łąko ,ze Sikorski to swieta krowa .
Która chodzi na amerykańsko zydowskiej smyczy.
Może figuranci sie zmieniaja -Lesio ,jarcio , Donaldzik , Fotyga.
Ale nadzorca , prawdziwy namistnik zydowsko amerykański zawsze jest zainstalowany w kazdym z tych rządów .
Czy chcesz nam wmawiac ,ze Sikorski "wypłynał" jedynie u Dolanda Tu ???
A z Kaczkami to on nic wspolnego ...

Data: 2011-12-01 15:14:57
Autor: Antenka
On 1 Gru, 09:56, robertbig <robert...@wp.pl> wrote:
> [...]

Czy chcesz nam wmawiac ,ze Sikorski "wypłynał" jedynie u Dolanda Tu ???

Dla mnie jest on człowiekiem "znikąd". Wypierdzielony z Oxfordu za
ściąganie, wżenił się w żydowski klan i tyle. :-o))

Antenka

Data: 2011-12-02 05:16:53
Autor: stevep
Dnia 02-12-2011 o 00:14:57 Antenka <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał(a):

> [...]

Dla mnie jest on człowiekiem "znikąd". Wypierdzielony z Oxfordu za
ściąganie, wżenił się w żydowski klan i tyle. :-o))

To nie na twój rozum matołko.
--
stevep

"Wy" panie Sikorski możecie chcieć.