"Wy się wstydźcie, za pieniądze Sorosa wszystko"

Data: 2019-02-04 13:59:42
Autor: boukun
"Wy się wstydźcie, za pieniądze Sorosa wszystko"
Mężczyzna łapie go za megafon. "Atakują niewinnego człowieka. Złodzieje i oszuści." - krzyczy Janusz. "Byś się wstydził" - krzyczą demonstranci. "Wy się wstydźcie, za pieniądze Sorosa wszystko" - odpowiada Janusz.

Nagle mówi spokojnie: "Właśnie zostałem uderzony". Ktoś po chwili odpowiada: "A ja ogłuszony". Po demonstracji w TVP Info mówił, że został zaatakowany. Sprawy nigdzie nie zgłosił, mimo że obok niego w czasie demonstracji szedł policjant. Funkcjonariusza widać nie na filmie Janusza. Nagranie pokazali uczestnicy demonstracji. - Na obdukcję powinno się iść jak się ma jakieś obrażenia złamania. Ale skoro zarzucają mi, że to nieprawda, to może będę musiał. Musze się skontaktować w tej sprawie z moim naczelnym. Zaraz będę to ustalał - mówi a w internecie publikuje zdjęcia zadrapań i skaleczenia.

Janusz nie widzi w swoim zachowaniu wobec demonstrantów przed TVP niczego złego. W komentarzach widzowie zarzucają mu, że przeszedł na stronę PiS. - W każdej pracy spotykam się z zarzutami, że się sprzedałem, a przecież cały czas robię to, co potrafię. Jeśli będzie jakiś marsz w obronie TV Trwam to na pewno pójdę i zrobię taki materiał, jakie zawsze robiłem - zapewnia dziennikarz TVP.

"Jaok" zasłynął satyrycznymi nagraniami z protestów m.in. w obronie TV Trwam czy feministek. W swoich materiałach wyśmiewał wszystkie strony sporu politycznego. Kilka miesięcy temu zaczął pracę jako reporter programu "W tyle wizji". Nie jest zatrudniony na etat. Wcześniej pracował m.in. w mediach Agory. Zasłynął telefonem do Jerzego Zelnika. Przedstawił się jako pracownik Kancelarii Prezydenta i poprosił aktora o nazwiska aktorów, których należy wysłać na wcześniejszą emeryturę za krytykowanie Andrzeja Dudy. Materiał był szeroko krytykowany w mediach.

https://wiadomosci.wp.pl/dziennikarz-tvp-slynie-z-prowokowania-nic-nie-mowilem-a-rzucili-sie-na-mnie-6345824568047233a

woodka59
7 min. temu

jad platfusów od przegranych wyborów coraz większy

"Wy się wstydźcie, za pieniądze Sorosa wszystko"