Wy tani mru mru a Marcinkiewicz podal wam kolo..

Data: 2009-10-16 23:32:13
Autor: awe
Wy tani mru mru a Marcinkiewicz podal wam kolo..
Stwierdzil ze te afery - to jakie tam afery i ze byznesmeni zapytali go co i jak i uslyszal ze e tam takei afery - to dobrze bo jak rzad zajmuje sie takimi aferami to nie bedzie sie do nich przyczepial...

Ma sie mloda zone, za cos trzeba zyc, a jak rzadzi PO to posada pewna, prawda Marcinkiewicz? Wiec jakie afery.:-)

http://www.tvn24.pl/-1,1624348,0,1,marcinkiewicz-wczesniejsze-wybory-tak-- komisja-sledcza-nie,wiadomosc.html

Data: 2009-10-17 00:02:19
Autor: Lorn
awe pisze:
[...]

Tvn już Ci oczu nie wypala? :> Afery godne PiS`owców... W stylu wiem, ale nie powiem  :)

Data: 2009-10-17 01:04:04
Autor: awe

Użytkownik "Lorn" <ateagina@poczta.fm> napisał w wiadomości news:hbap7f$4o2$3news.interia.pl...
awe pisze:
[...]

no to kiedy w koncu prokuratura pozwoli opublikowac reszte tekstow? ja tam powiem szczerze ze nawet ciekawy nie jestem bo wiem jakie intencje mial rysiu, grzesio i mirek.
nawiasem mowiac - niezle mendawesze na publicznych pieniadzach utrzymujemy...to tak jakby rzad nad Polska oddac pijanym kierowcom. Nieszczescie pewne
awe

Wy tani mru mru a Marcinkiewicz podal wam kolo..