Wy też tak macie czy to tylko mi odje%$^o ?

Data: 2010-09-25 12:09:32
Autor: Krzysztof Rudnik
Wy też tak macie czy to tylko mi odje%$^o ?
Norbert wrote:

Rowerek mam od miesiąca. > Otóż jak często czyścicie swoje rowery? Pytam bo dziś moja lepsza połowa

Mycie roweru źle wpływa na pogodę.

Data: 2010-09-25 22:44:31
Autor: Norbert
Wy też tak macie czy to tylko mi odje% $^o ?
Krzysztof Rudnik napisał(a):
Norbert wrote:

Rowerek mam od miesiÄ…ca.
Otóż jak często czyścicie swoje rowery? Pytam bo dziś moja lepsza połowa

Mycie roweru źle wpływa na pogodę.

Oj tam, szczegół. Ja jak myje auto to sasiedzi z okien juz gmerają że jutro bedzie deszcz , i sie sprawdza hehe. Ostatnio doszedlem do perfekcji bo jak umyje rano to juz wieczorem pada :-)

Data: 2010-09-26 09:21:31
Autor: Piotr M
Wy te¿ tak macie czy to tylko mi odje%$^o ?
Dnia 25-09-2010 o 22:44:31 Norbert <norkomp@malpagmail.com> napisa³(a):

Krzysztof Rudnik napisa³(a):
Norbert wrote:

Rowerek mam od miesi±ca.
Otó¿ jak czêsto czy¶cicie swoje rowery? Pytam bo dzi¶ moja lepsza  po³owa
 Mycie roweru ¼le wp³ywa na pogodê.

Oj tam, szczegó³. Ja jak myje auto to sasiedzi z okien juz gmeraj± ¿e  jutro bedzie deszcz , i sie sprawdza hehe. Ostatnio doszedlem do  perfekcji bo jak umyje rano to juz wieczorem pada :-)

A musia³e¶ to teraz udowadniaæ? Bo w³a¶nie niedziela deszczowo  przechlapana :/

--
pzdr, Piotr M

"Najczêstsze k³amstwo w Internecie?
    - Szuka³em, ale nie znalaz³em."

Wy też tak macie czy to tylko mi odje%$^o ?