Wy też tak macie czy to tylko mi odje%$^o ?

Data: 2010-09-22 07:29:25
Autor: Korban
Wy też tak macie czy to tylko mi odje%$^o ?
Dnia Wed, 22 Sep 2010 01:14:31 +0200, Norbert napisał(a):

Rowerek mam od miesiąca. Ale dopiero dziś zaczeła mnie zastanawiać rzecz która nie wiem czy jest normalna czy to u mnie w szarych coś się poprzestawiało...
Otóż jak często czyścicie swoje rowery? Pytam bo dziś moja lepsza połowa stwierdziła pełna politowania że coś ze mną nie tak. A objawia się to tym, że po każdym użyciu roweru zamiast wstawić do garażu i zgasić światło ja siedzę przy nim jeszcze 15-30 minut i po prostu czyszczę z piachu, błotka, wody, przecieram szmatką i potem do sucha. Tak że owszem , rowerek cały czas wygląda i sprawuje się jak prosto ze sklepu... tylko czy to przyjąć za zachowanie nie odbiegające od normy czy już szukać psychologa? :-)
Czy Wy też macie podobne zachowania?
Pozdrawiam

Za parę miesięcy Ci przejdzie. Do tego dochodzi, w początkowym okresie
posiadania nowego roweru, syndrom pierwszej rysy. Na początku miałem
podobnie. Teraz czyszczę, gdy już jest porządnie upaćkany :)

pozdrawiam
Mirek

Wy też tak macie czy to tylko mi odje%$^o ?