Wy też tak macie czy to tylko mi odje%$^o ?

Data: 2010-09-22 08:20:18
Autor: Menel
Wy też tak macie czy to tylko mi odje%$^o ?
Norbert <norkomp@MALPAgmail.com> napisał(a):
dziś moja lepsza połowa stwierdziła pełna politowania że coś ze mną nie tak.
Lepsza połowa ma rację. To ona powinna myć rower.

Data: 2010-09-22 02:07:57
Autor: kantele
Wy też tak macie czy to tylko mi odje%$^o ?
Swój pierwszy porządny rower z początku myłam raz na 2-3 dni, potem
raz w tygodniu, potem raz na dwa tygodnie. Drugi rower myłam z
początku raz na tydzień, potem raz na dwa tygodnie, potem raz na
miesiąc. Trzeci rower zdążyłam umyć raz bo po miesiącu mi go buchnęli.
Czwarty rower mam rok i myłam go może z 5-6 razy (oczywiście napęd
czyszczę częściej, ale tylko w razie potrzeby - czytaj: jak chrzęści).
Nie przejmuj się, to samo przechodzi :)

Data: 2010-09-22 06:44:11
Autor: Rowerex
On 22 Wrz, 09:20, "Menel " <menel13.WYT...@gazeta.pl> wrote:
Norbert <nork...@MALPAgmail.com> napisał(a):

> dziś moja lepsza połowa
> stwierdziła pełna politowania że coś ze mną nie tak.

Lepsza połowa ma rację. To ona powinna myć rower.

O! I to jest rozwiązanie! :-)))

Pozdr-
-Rowerex

Wy też tak macie czy to tylko mi odje%$^o ?