Wyłączanie kompa po uruchomieniu win xp

Data: 2011-10-26 23:38:00
Autor: G.K.
Wyłączanie kompa po uruchomieniu win xp
Witam,
Dziwna sprawa, od kilku dni po uruchomieniu win xp (zalogowaniu) komputer sam mi się wyłącza. Potem nie da sie go włączyć od razu, przycisk nie reaguje, skróty klawiszowe z klawiatury również, trzeba chwilę odczekać kilka minut i sam startuje i potem już chodzi dobrze, chociaż dzisiaj np. stracił ustawienia karty sieciowej i musiał doinstalować driver. Mam na drugim dysku drugiego xp i tam problem nie występuje (chyba), bo rzadko używam. Ostatnio co robiłem to zainstalowałem dongla bluetooth. Komputer: płyta asus p5k-e wifi, Intel E8400, 3x hdd, 2x dvd, ram 4GB, grafika Pallit geforce 8600 bodajże.
W czym może być problem?
Pozdrawiam,
Grzegorz

ps.
Aha, przy drugim uruchomieniu nie wyświetla żadnych błędów źle zamkniętego windowsa lub innych komunikatów.

Data: 2011-10-27 00:01:06
Autor: Nex@pl
Wyłączanie kompa po uruchomieniu win xp
Wyłącza się z przegrzania? Sprawdź czy wentylatory działają.

Data: 2011-10-28 18:35:10
Autor: G.K.
W dniu 2011-10-27 00:01, Nex@pl pisze:
Wyłącza się z przegrzania? Sprawdź czy wentylatory działają.

Hmm, czasami pojawia mi się komunikat aby sprawdzić wentylator i nacisnąć F1, bo niby nie działa. Ale wentylator działa. Może coś słabe jest połączenie między prockiem a radiatorem? Albo może coś z połączeniem wentylatora do płyty i płyta nie dostaje info o obrotach?
Będę musiał sprawdzić.
Dzięki!

Data: 2011-10-28 19:12:25
Autor: qwerty
Wyłączanie kompa po uruchomieniu win xp
Użytkownik "G.K."  napisaÅ‚ w wiadomoÅ›ci grup dyskusyjnych:j8eljp$ht1$1@inews.gazeta.pl...
[...]

U mnie taka informacja się pojawiała, jak wentylator miał < 1 k obr./min. Musiałem wyłączyć alarm.

Będę musiał sprawdzić.

To sprawdź. ;)

Data: 2011-10-28 20:25:10
Autor: Nex@pl
W dniu 2011-10-28 18:35, G.K. pisze:
[...]

Lepiej sprawdź i zdejmij wentylator, pewnie pod nim masz ładny dywanik kurzu.

w biosie też zwykle możesz podejrzeć temp. procesora i chipsetu.

Data: 2011-10-29 20:51:41
Autor: G.K.
W dniu 2011-10-28 20:25, Nex@pl pisze:

w biosie też zwykle możesz podejrzeć temp. procesora i chipsetu.

No ale czy to nie dziwne, że po drugim uruchomieniu już sprzęt działa? Dlaczego za pierwszym nie?

Data: 2011-10-29 22:18:10
Autor: Nex@pl
W dniu 2011-10-29 20:51, G.K. pisze:
W dniu 2011-10-28 20:25, Nex@pl pisze:

w biosie też zwykle możesz podejrzeć temp. procesora i chipsetu.

No ale czy to nie dziwne, że po drugim uruchomieniu już sprzęt działa?
Dlaczego za pierwszym nie?

Hm, jezeli za drugim juz działa normalnie i długo to może kondensatory szlag trafił?

Data: 2011-10-27 01:32:26
Autor: Feromon

Użytkownik "G.K." <"tertb69[rot13]"@tnmrgn.cy> napisał w wiadomości news:j89ujn$fnv$1inews.gazeta.pl...
[...]

Przywróć system sprzed kilku dni.
Jeli nie pomoże,  obwÄ…chaj zailacz i spuchniÄ™te kondensatory pÅ‚yty głównej.
COMBOFIX i ewentualnie reinstalacja pomogÄ…...

Feromon

Data: 2011-11-19 11:15:38
Autor: G.K.
W dniu 2011-10-26 23:38, G.K. pisze:
[...]

Sprawa się wyjaśniła. Po zakupie zasilacza na nowy problem zniknął.

Wyłączanie kompa po uruchomieniu win xp