Wy艂膮czanie kompa po uruchomieniu win xp

Data: 2011-10-27 01:32:26
Autor: Feromon
Wy艂膮czanie kompa po uruchomieniu win xp

U偶ytkownik "G.K." <"tertb69[rot13]"@tnmrgn.cy> napisa艂 w wiadomo艣ci news:j89ujn$fnv$1inews.gazeta.pl...
Witam,
Dziwna sprawa, od kilku dni po uruchomieniu win xp (zalogowaniu) komputer sam mi si臋 wy艂膮cza. Potem nie da sie go w艂膮czy膰 od razu, przycisk nie reaguje, skr贸ty klawiszowe z klawiatury r贸wnie偶, trzeba chwil臋 odczeka膰 kilka minut i sam startuje i potem ju偶 chodzi dobrze, chocia偶 dzisiaj np. straci艂 ustawienia karty sieciowej i musia艂 doinstalowa膰 driver. Mam na drugim dysku drugiego xp i tam problem nie wyst臋puje (chyba), bo rzadko u偶ywam. Ostatnio co robi艂em to zainstalowa艂em dongla bluetooth. Komputer: p艂yta asus p5k-e wifi, Intel E8400, 3x hdd, 2x dvd, ram 4GB, grafika Pallit geforce 8600 bodaj偶e.
W czym mo偶e by膰 problem?
Pozdrawiam,
Grzegorz

ps.
Aha, przy drugim uruchomieniu nie wy艣wietla 偶adnych b艂臋d贸w 藕le zamkni臋tego windowsa lub innych komunikat贸w.

Przywr贸膰 system sprzed kilku dni.
Jeli nie pomo偶e,  obw膮chaj zailacz i spuchni臋te kondensatory p艂yty g艂贸wnej.
COMBOFIX i ewentualnie reinstalacja pomog膮...

Feromon

Wy艂膮czanie kompa po uruchomieniu win xp