Wyłączenie poboru aktualizacji Androida w HTC Wildfire

Data: 2013-02-24 18:30:18
Autor: dcim24
Wyłączenie poboru aktualizacji Androida w HTC Wildfire
Witam,
Zetknąłem się kiedyś w Samsungu Galaxy (prepaid) z takim problemem, że Android samodzielnie się aktualizował się łącząc się z internetem przez komórkę i koszty tego były spore (całkowicie czyścił konto).
Obecnie mam HTC Wildfire i nie wiem jak zablokować połączenia, by android aktualizował się wyłącznie przez wi-fi, nie przez 3G.
Jestem świeżym posiadaczem tego telefonu, stąd pytanie o konfigurację HTC (problem z Samsungiem rozwiązał pracownik obsługi klienta, teraz wolałbym zrobić to samodzielnie.
Z góry dzięki za pomoc.
pozdrawiam
kb

Data: 2013-02-24 21:02:25
Autor: Rabbit McCroolick
Wył±czenie poboru aktualizacji Androida w HTC Wildfire

Bez obaw, o Wildfire HTC już dawno zapomniał, tak jak i o nowszym WFS, więc ryzyko jakiejkolwiek aktualizacji jest zerowe (ostatnia aktualizacja do WFS była rok temu). A jak chciałby ¶ci±gn±ć aktualizację, to zawsze zapyta o to z jakiego poł±czenia skorzystać.

Wyłączenie poboru aktualizacji Androida w HTC Wildfire