Wyścig dookoła Polski

Data: 2010-08-03 18:35:49
Autor: Bydlę
Wyścig dookoła Polski
Czyli kurdepoloń2010.
A właściwie nie wyścieg, a jego transmisję - nareszcie sobie człowiek na spokojnie w telewizorze obejrzał z lotu praptaka miejsca, gdzie za bajtla łokna żech ze szlojdra trzaskoł, kaj farorz pędzioł mie do kościoła, kaj trzimom pieniondze, kaj mieszkom...

I to na trzech różnych kanałach na raz.
:-)

Wazelina!
--
Bydlę

Data: 2010-08-03 18:38:07
Autor: Bydlę
Wyścig dookoła Polski OPS!
Coś mi program źle adres wybrał, a ja nie sprawdziłem - przepraszam.
:-)

--
Bydlę

Data: 2010-08-03 20:52:21
Autor: SQLwiel
Wyścig dookoła Polski
W dniu 2010-08-03 18:35, Bydlę pisze:
[...]

Masz szczęście, że nie musiałeś po Katowicach dziś po południu jeździć. Miasto sparaliżowane, jak Manhattan 11.09.2001 tylko po to, żeby motłoch pooglądał reklamy (i to na trzech kanałach)

--
Dziękuję.
    Pozdrawiam.

Wyścig dookoła Polski