Wyścig kapitalistyczny

Data: 2016-01-29 02:18:37
Autor: zdumiony
Wyścig kapitalistyczny
Dobrze oddaje to reklama mBanku:
https://www.youtube.com/watch?v=CQqp-5bzJ0k
Ktoś mógłby powiedzieć że dla klienta to dobrze, ale człowiek jest nie tylko klientem.
Gdy mam pieniądze i jest klientem to może mu się to podobać, ale gdy życie jest zaganianiem na śmierć to nie.

Data: 2016-01-29 10:44:21
Autor: t-1
Wyścig kapitalistyczny
W dniu 29.01.2016 o 02:18, zdumiony pisze:
Dobrze oddaje to reklama mBanku:
https://www.youtube.com/watch?v=CQqp-5bzJ0k
Kto¶ mógłby powiedzieć że dla klienta to dobrze, ale człowiek jest nie
tylko klientem.
Gdy mam pieni±dze i jest klientem to może mu się to podobać, ale gdy
życie jest zaganianiem na ¶mierć to nie.

Masz rację, to jest niezno¶ne.
Ale na szczę¶cie nie ma obowi±zku tak ostro pracować, gdy się nie chce.
Inaczej niż w komunizmie, gdzie do wydajnej pracy w obozie zapędzano knutem.

Data: 2016-01-29 11:20:28
Autor: zdumiony
Wyścig kapitalistyczny
W dniu 29.01.2016 o 10:44, t-1 pisze:
Masz rację, to jest niezno¶ne.
Ale na szczę¶cie nie ma obowi±zku tak ostro pracować, gdy się nie chce.
Inaczej niż w komunizmie, gdzie do wydajnej pracy w obozie zapędzano
knutem.

Tylko że tu zapędza się głodem. Może nie w naszym "kapitalizmie z ludzk± twarz±" ale w konserwatywno-liberalnym raju z pewno¶ci±.

Data: 2016-01-29 02:29:42
Autor: Jakub A. Krzewicki
Wy¶cig kapitalistyczny
W dniu pi±tek, 29 stycznia 2016 11:18:39 UTC+1 użytkownik zdumiony napisał:
> [...]

Tylko że tu zapędza się głodem. Może nie w naszym "kapitalizmie z ludzk± twarz±" ale w konserwatywno-liberalnym raju z pewno¶ci±.

U nas akurat zapędza się nud± i pustyni± kulturaln±.

Data: 2016-01-29 11:34:17
Autor: zdumiony
Wyścig kapitalistyczny
W dniu 29.01.2016 o 11:29, Jakub A. Krzewicki pisze:
Tylko że tu zapędza się głodem. Może nie w naszym "kapitalizmie z ludzk±
twarz±" ale w konserwatywno-liberalnym raju z pewno¶ci±.

U nas akurat zapędza się nud± i pustyni± kulturaln±.

Lepiej niż wymuszać głodem.

Data: 2016-01-29 17:19:08
Autor: andal
Wy¶cig kapitalistyczny
On Fri, 29 Jan 2016 02:29:42 -0800, Jakub A. Krzewicki wrote:

W dniu piÄ…tek, 29 stycznia 2016 11:18:39 UTC+1 uĹĽytkownik zdumiony
napisał:
> [...]
> knutem.

Tylko że tu zapędza się głodem. Może nie w naszym "kapitalizmie z
ludzką twarzą" ale w konserwatywno-liberalnym raju z pewnością.

U nas akurat zapędza się nudą i pustynią kulturalną.

a gdzie wy jestescie Jakubie ?

w swiatach duchowych nuda i pustynia kulturalna ?

popedz swe duchy do roboty ;-)

Data: 2016-01-29 12:59:33
Autor: stevep
Wy¶cig kapitalistyczny
W dniu .01.2016 o 10:44 t-1 <t-1@todlaspamu.pl> pisze:

[...]

Tia, choć powszechnie obowi±zywała zasada "czy się stoi, czy się leży ...".
--
  stevep
-- -- -

Data: 2016-01-29 14:57:56
Autor: t-1
Wyścig kapitalistyczny
W dniu 29.01.2016 o 12:59, stevep pisze:

Tia, choć powszechnie obowi±zywała zasada "czy się stoi, czy się leży ...".

My¶lałem, że masz lepsze rozeznanie w temacie.
Zasada zaczęła obowi±zywać gdy przestano budować komunizm.
Więc wysyłaj dalej wskazane linki, za co ci płac±, a nie zabieraj głosu samodzielnie.

Data: 2016-01-29 16:10:09
Autor: Marek Czaplicki
Wyścig kapitalistyczny
t-1 pisze na pl.soc.polityka w dniu piÄ…tek, 29 stycznia 2016 14:57:

W dniu 29.01.2016 o 12:59, stevep pisze:

Tia, choć powszechnie obowiązywała zasada "czy się stoi, czy się leży
...".

Myślałem, że masz lepsze rozeznanie w temacie.
Zasada zaczęła obowiązywać gdy przestano budować komunizm.
Więc wysyłaj dalej wskazane linki, za co ci płacą, a nie zabieraj głosu
samodzielnie.

Widać "przestano budować" bo zbudowano. I od tamtej pory "każdemu wg potrzeb, od każdego według zdolności". :-)

Data: 2016-01-29 17:40:30
Autor: stevep
Wy¶cig kapitalistyczny
W dniu .01.2016 o 14:57 t-1 <t-1@todlaspamu.pl> pisze:

[...]

A ty "samodzielny" debilu bzdzij za darmo.
--
  stevep
-- -- -

Data: 2016-01-29 15:32:10
[...]