Wyścigowy debiut

Data: 2015-08-24 12:47:23
Autor: dddddddd
Wyścigowy debiut
W dniu 24.08.2015 o 00:08, Tomasz Pyra pisze:
To mam za sobą debiut w wyścigach górskich.
GSMP Sopot 2015 ukończone.

Zabawa fajna, ale mało jeżdżenia - w sumie w ciągu weekendu 11 podjazdów po
3km.
Wynik słaby, bo "fura się nie napędza" ;)

https://www.youtube.com/watch?v=6RSn3_UjU3M

fajnie ;)
to bez pilota?
co to za "antyradar" świeci na kolana pilota?
co myślisz o oponach Profil na deszcz?

Łukasz

Data: 2015-08-24 23:15:58
Autor: Tomasz Pyra
Wyścigowy debiut
Dnia Mon, 24 Aug 2015 12:47:23 +0200, dddddddd napisał(a):

[...]

Wyścigi są bez pilota

co to za "antyradar" świeci na kolana pilota?

Metromierz zwany też halda.
Potrafi mierzyć czas, odległość i jeszcze parę pierdół :)

co myślisz o oponach Profil na deszcz?

Ale których?
Slickach?
Na Profilach nie jeździłem, ale pewnie po docięciu będą ok, ale tylko w
najbardziej miękkiej mieszance i pod warunkiem że uda się utrzymać ich
temperaturę.
W ruchu drogowym, gdzie nie uda się utrzymać temperatury będzie dramat.

Data: 2015-08-25 02:45:28
Autor: Lewis
Wyścigowy debiut
W dniu 2015-08-24 o 12:47, dddddddd pisze:

co myślisz o oponach Profil na deszcz?

Mam i używam na 1/4mili mieszanka miękka, rozgrzane kleją bardzo dobrze.
Do cywilnego samochodu niestety kompletnie się nie nadają.
Wyją jak potępieńce i nawet docięte na deszczu są słabe.

Lewis

Wyścigowy debiut