Grupy dyskusyjne   »   pl.misc.telefonia.gsm   »   "WyÅ›lij SMS, odbierz nagrodÄ™" - naci Ä…ganie klientów trwa

"Wyślij SMS, odbierz nagrodę" - naci ąganie klientów trwa

Data: 2011-01-06 09:30:39
Autor: TGor
"Wyślij SMS, odbierz nagrodę" - naci ąganie klientów trwa
On 2011-01-05 21:21, animka wrote:

Wywoływanie wrażenia, że konsument bezwarunkowo wygra nagrodę np. po

Informacja "gratulacje! wygrałeś! prezes zawija 100000zł w gazetę!" to nie wywoływanie wrażenia, ale konkretna informacja, więc sąd powinien każdemu z otrzymujących takiego SMSa zasądzić ww sumę. ;-)

TG

--
................................................................................
"Ja mam astmę i (dzięki postawie arcybiskupa Ozorowskiego)
mam pleśń na suficie swojej łazienki. Ponadto mam reumatyzm."

Data: 2011-01-06 21:04:30
Autor: animka
"Wyślij SMS, odbierz nagrodę" - naci ąganie klientów trwa
W dniu 2011-01-06 09:30, TGor pisze:
On 2011-01-05 21:21, animka wrote:

Wywoływanie wrażenia, że konsument bezwarunkowo wygra nagrodę np. po

Informacja "gratulacje! wygrałeś! prezes zawija 100000zł w gazetę!" to
nie wywoływanie wrażenia, ale konkretna informacja, więc sąd powinien
każdemu z otrzymujących takiego SMSa zasądzić ww sumę. ;-)

Racja. Poszkodowanym zwrotu pieniążków pani Streżyńska nie zasądzila.

--
animka

Data: 2011-01-06 23:29:33
Autor: Maciej Bebenek (news.onet.pl)
"Wyślij SMS, odbierz nagrodę" - naci ąganie klientów trwa
W dniu 2011-01-06 21:04, animka pisze:
W dniu 2011-01-06 09:30, TGor pisze:
On 2011-01-05 21:21, animka wrote:

Wywoływanie wrażenia, że konsument bezwarunkowo wygra nagrodę np. po

Informacja "gratulacje! wygrałeś! prezes zawija 100000zł w gazetę!" to
nie wywoływanie wrażenia, ale konkretna informacja, więc sąd powinien
każdemu z otrzymujących takiego SMSa zasądzić ww sumę. ;-)

Racja. Poszkodowanym zwrotu pieniążków pani Streżyńska nie zasądzila.


Czy ty, dziecino, umiesz czytać? Myślisz, że prezesem każdego urzędu centralnego jest Streżyńska? :-P

Data: 2011-01-07 02:54:42
Autor: animka
"Wyślij SMS, odbierz nagrodę" - naci ąganie klientów trwa
W dniu 2011-01-06 23:29, Maciej Bebenek (news.onet.pl) pisze:
W dniu 2011-01-06 21:04, animka pisze:
W dniu 2011-01-06 09:30, TGor pisze:
On 2011-01-05 21:21, animka wrote:

Wywoływanie wrażenia, że konsument bezwarunkowo wygra nagrodę np. po

Informacja "gratulacje! wygrałeś! prezes zawija 100000zł w gazetę!" to
nie wywoływanie wrażenia, ale konkretna informacja, więc sąd powinien
każdemu z otrzymujących takiego SMSa zasądzić ww sumę. ;-)

Racja. Poszkodowanym zwrotu pieniążków pani Streżyńska nie zasądzila.


Czy ty, dziecino, umiesz czytać? Myślisz, że prezesem każdego urzędu
centralnego jest Streżyńska? :-P

Dobrze dziadziu, nauczę się czytać. Napij się ziólek przed snem.

--
animka

Data: 2011-01-07 16:03:16
Autor: TGor
"Wyślij SMS, odbierz nagrodę" - naci ąganie klientów trwa
On 2011-01-06 23:29, Maciej Bebenek (news.onet.pl) wrote:

Czy ty, dziecino, umiesz czytać? Myślisz, że prezesem każdego urzędu
centralnego jest Streżyńska? :-P

Ziobro już nie jest?

--
................................................................................
"Ja mam astmę i (dzięki postawie arcybiskupa Ozorowskiego)
mam pleśń na suficie swojej łazienki. Ponadto mam reumatyzm."

"Wyślij SMS, odbierz nagrodę" - naci ąganie klientów trwa

Nowy film z video.banzaj.pl wiêcej »
Redmi 9A - recenzja bud¿etowego smartfona