Wyświetlnia reklam w Aliorze - moja reklamacja

Data: 2012-02-02 13:51:25
Autor: Waldek
Wyświetlnia reklam w Aliorze - moja reklamacja

Użytkownik "xbartx" <bart@hashzero.net> napisał w wiadomości news:jgdvls$f75$5inews.gazeta.pl...

Na pewno plus dla Aliora, że odpowiada żywy człowiek i nie wkleja stosu
gotowych regułek z formularza dopisując na końcu od siebie 3 słowa.
Odpowiedź na reklamację jak widać jest bardzo pokrętną logiką farbowana i
nie wiem czy mam siłę dalej w to brnąć ;) Chyba będę musiał gdzie indziej
poszukać pomocy.

Nie prosciej filtr sobie dopisac  niz sie z nimi chandryczyc ?
- ja juz nie mam tego problemu ;)

Pozdro

Wyświetlnia reklam w Aliorze - moja reklamacja