Wyższa kultura bankowości, czyli deb ile w placówce Aliora.

Data: 2010-07-12 20:08:00
Autor: Przemysław Adam Śmiejek
Wyższa kultura bankowości, czyli deb ile w placówce Aliora.
Za tydzień będę miał czas , więc przyfiluję głupka i pokazowo zamknę
rachunek ;), wystawiając kumplowi pełnomocnictwo poświadczone przed
notariuszem.

Myślisz, że ktokolwiek się tym przejmie? Synek, jesteś jeden pojedynczy
upierdliwy z punktu widzenia banku kliencik. Z Twojego odejścia dla nich
sama radość.

--
Przemysław Adam Śmiejek

Data: 2010-07-12 20:15:43
Autor: Rafał \"SP\" Gil
[...]

Wku*wię debila, który personalnie mnie olał, i poczuję chorą satysfakcję. To raz.

A dwa, po prostu zagłosuję nogami jak to miewam w zwyczaju - nie pasuje mi produkt (ten nie pasuje ze względu na poziom intelektu przeciętnego pracownika), to się go pozbywam, i wcale nie chodzi mi o to by ktokolwiek się tym przejął. Po prostu będę trzymał pieniądze w miejscu, które będę uważał za lepsze, niż miejsce dotychczasowe. Do "wpadki" nowego miejsca ...

Części do skuterów   Kaski z homologacjÄ…   Części do motocykli

Data: 2010-07-12 20:24:14
Autor: Przemysław Adam Śmiejek
Wyższa kultura bankowości, czyli deb ile w placówce Aliora.
A dwa, po prostu zagłosuję nogami jak to miewam w zwyczaju - nie pasuje
mi produkt (ten nie pasuje ze względu na poziom intelektu przeciętnego
pracownika), to siÄ™ go pozbywam, i wcale nie chodzi mi o to by
ktokolwiek siÄ™ tym przejÄ…Å‚.

No jak nie chodzi, skoro piszesz:

Wku*wię debila, który personalnie mnie olał, i poczuję chorą
satysfakcjÄ™. To raz.

Więc zależy ci na tym, żeby się ktoś przejął. A ja ci mówię, że on się
nie przejmie. Bo i czym? Twoim zamknięciem rachunku? Premię straci czy co?

--
Przemysław Adam Śmiejek

Data: 2010-07-12 20:28:55
Autor: Rafał \"SP\" Gil
[...]

Broń boże, zależy mi tylko i wyłącznie na wrodzonej złośliwości i podkurwienie zawodnika do czerwoności, co by się jako białko poczuł jak ja czułem się w tamtym momencie. Czyli tu akurat chcę chamstwo zwalczyć siłom i godnościom osobistom.

Z innej mańki - zrobię tą konkretną rzecz dla sportu i własnej satysfakcji ...

Części do skuterów   Kaski z homologacjÄ…   Części do motocykli

Data: 2010-07-12 20:33:46
Autor: Przemysław Adam Śmiejek
[...]

Skup się: W jaki sposób to, że zamkniesz konto kogokolwiek, w tym
wspomnianego osobnika, choćby lekko dotknie, o białkach itepe nie
wspominając? Jakby do mnie upierdliwy kursant przyszedł wypisać się z
kursu, to bym się ucieszył głównie, a nie podcośtamał do czerwoności.
Jakbyś był strategiczny klient, to może i by się gość zmartwił.

--
Przemysław Adam Śmiejek

Data: 2010-07-12 20:39:10
Autor: Rafał \"SP\" Gil
[...]

Skup się - człek ów widział mnie raz w życiu i z uśmiechem na twarzy olał ciepłym moczem ... Podkur*ię go raz a skutecznie, i będę miał swoją "chorą potrzebę" zaspokojoną. To nie "procedury" bankowe mnie olały, a wyższa kultura, którą do firmy człowiek ów wniósł. On mnie (człowieka) wkur*ił jako człowiek, więc ja człowiek, wkur*ię jego - człowieka ... jeśli pali, to se będzie po moim wyjściu pewnikiem musiał zapalić ...

Jakbyś był strategiczny klient, to może i by się gość zmartwił.

Widzisz tu jakiekolwiek zakusy na zadanie ciosu doprowadzającego bank do upadku ? Bo tak jakoś wynika z Twoich postów, jakobym chciał zachwiać całym bankiem...

Części do skuterów   Kaski z homologacjÄ…   Części do motocykli

Data: 2010-07-12 20:55:48
Autor: Przemysław Adam Śmiejek
Wyższa kultura bankowości, czyli deb ile w placówce Aliora.
Skup się - człek ów widział mnie raz w życiu i z uśmiechem na twarzy
olał ciepłym moczem ... Podkur*ię go raz a skutecznie, i będę miał swoją
"chorÄ… potrzebÄ™" zaspokojonÄ….

Weź ochłoń, bo ci się faktycznie białko zetnie. Od 10 listów nie
odpowiadasz na moje pytanie JAK, tylko wyjaśniasz DLACZEGO. Mam w dupie
DLACZEGO. Ciekawi mnie aspekt JAK. Więc weź łaskawie odpowiedz mi w
końcu na proste pytanie:

Dlaczego uważasz, że zamknięcie przez ciebie rachunku ,,podkurwi go raz
a skutecznie''?

On mnie (człowieka)
wkur*ił jako człowiek, więc ja człowiek, wkur*ię jego - człowieka ...

To jest odpowiedź na DLACZEGO. A nie na JAK.

Jakbyś był strategiczny klient, to może i by się gość zmartwił.
Widzisz tu jakiekolwiek zakusy na zadanie ciosu doprowadzajÄ…cego bank do
upadku ? Bo tak jakoś wynika z Twoich postów, jakobym chciał zachwiać
całym bankiem...

Więc ci tłumaczę jeszcze raz (siódmy?): Bez tego to on się niespecjalnie
przejmie twoim zamknięciem konta. Mlaśnie gryzoniem parę razy i będzie
sobie nadal ze spokojem pracował w tym banku, wręcz zadowolony, że już
więcej nie przyjdziesz tam.

--
Przemysław Adam Śmiejek

Data: 2010-07-13 11:33:37
Autor: witrak()
Wy¿sza kultura bankowo¶ci, czyli debile w placówce Aliora.
Przemys³aw Adam ¦miejek wrote:
W dniu 2010-07-12 20:39, "Rafa³ \"SP\" Gil" pisze:
Skup siê - cz³ek ów widzia³ mnie raz w ¿yciu i z u¶miechem na twarzy
ola³ ciep³ym moczem ... Podkur*iê go raz a skutecznie, i bêdê mia³ swoj±
"chor± potrzebê" zaspokojon±.

We¼ och³oñ, bo ci siê faktycznie bia³ko zetnie. Od 10 listów nie
odpowiadasz na moje pytanie JAK, tylko wyja¶niasz DLACZEGO. Mam w dupie
DLACZEGO. Ciekawi mnie aspekt JAK. Wiêc we¼ ³askawie odpowiedz mi w
koñcu na proste pytanie:

Dlaczego uwa¿asz, ¿e zamkniêcie przez ciebie rachunku ,,podkurwi go raz
a skutecznie''?

On mnie (cz³owieka)
wkur*i³ jako cz³owiek, wiêc ja cz³owiek, wkur*iê jego - cz³owieka ...

To jest odpowied¼ na DLACZEGO. A nie na JAK.

Jakby¶ by³ strategiczny klient, to mo¿e i by siê go¶æ zmartwi³.
Widzisz tu jakiekolwiek zakusy na zadanie ciosu doprowadzaj±cego bank do
upadku ? Bo tak jako¶ wynika z Twoich postów, jakobym chcia³ zachwiaæ
ca³ym bankiem...

Wiêc ci t³umaczê jeszcze raz (siódmy?): Bez tego to on siê niespecjalnie
przejmie twoim zamkniêciem konta. Mla¶nie gryzoniem parê razy i bêdzie
sobie nadal ze spokojem pracowa³ w tym banku, wrêcz zadowolony, ¿e ju¿
wiêcej nie przyjdziesz tam.

Wiesz co ? Chyba budujesz podstawy do uwa¿ania Cê za cz³owieka ma³o pojêtnego na kolejnej grupie ? ;-)

Przecie¿ go¶æ napisa³, co zrobi. Ja to interpretujê tak: RSPG wchodzi, podchodzi do tego samego gostka za lad± i wyci±ga trefny DO, mówi±c co chce zrobiæ. S³yszy odpowied¼ ("Nie da siê, bo pan mo¿e byæ oszustem")  itd. Wtedy spokojnie kiwa na kolegê, który pokazuje "bia³ko" od notariusza i czekaj± na wyp³atê...

Pro¶ciej ju¿ nie mo¿na :-)

witrak()

Data: 2010-07-13 14:53:47
Autor: Przemys³aw Adam ¦miejek
W dniu 2010-07-13 11:33, witrak() pisze:
Wiesz co ? Chyba budujesz podstawy do uwa¿ania Cê za cz³owieka ma³o
pojêtnego na kolejnej grupie ? ;-)

Przeszkadza ci to?

Przecie¿ go¶æ napisa³, co zrobi.

Niespecjalnie. Napisa³, ¿e wyda kasê na notariusza i zamknie konto.

[...]

No i pracownik banku wyp³aci kasê. Nadal nie wiem jak to go ma
,,podkurwiæ raz a skutecznie''. Ze swojego wyp³aci? premiê  straci? A
mo¿e opiniê mu to zepsuje albo go dziewczyna rzuci?

Mo¿liwe, ¿e jestem ma³o pojêtny, ale jako wyj±tkowy nerwus nadal nie
widzê w tym, co opisa³e¶, nic denerwuj±cego.

--
Przemys³aw Adam ¦miejek

Data: 2010-07-13 15:06:14
Autor: MarekZ
Wy¿sza kultura bankowo¶ci, czyli debile w placówce Aliora.
U¿ytkownik "Przemys³aw Adam ¦miejek" <niechce@spamu.pl> napisa³ w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:i1hnkv$vfq$1@news.onet.pl...

Mo¿liwe, ¿e jestem ma³o pojêtny, ale jako wyj±tkowy nerwus nadal nie
widzê w tym, co opisa³e¶, nic denerwuj±cego.

Widaæ ¿e po prostu nie masz do¶wiadczenia w ¶wiadomym wkurzaniu innych. :D

Jak siê ma odpowiednie umiejêtno¶ci oraz dobrze sprecyzowane zamiary, to robi±c cokolwiek, w szczególno¶ci np. otwieraj±c lub zamykaj±c rachunek, mo¿na skutecznie wkurwiæ osobê po drugiej stronie bankowego biurka.

Data: 2010-07-13 15:30:06
Autor: Przemys³aw Adam ¦miejek
W dniu 2010-07-13 15:06, MarekZ pisze:
Widaæ ¿e po prostu nie masz do¶wiadczenia w ¶wiadomym wkurzaniu innych. :D

Siako¶ tak nie widzê powodu do celowego wkurzania kogokolwiek.

Jak siê ma odpowiednie umiejêtno¶ci oraz dobrze sprecyzowane zamiary, to
robi±c cokolwiek, w szczególno¶ci np. otwieraj±c lub zamykaj±c rachunek,
mo¿na skutecznie wkurwiæ osobê po drugiej stronie bankowego biurka.

Skoro tak mówisz.... Mnie tam by zamkniêcie rachunku przez upierdliwca
nie wkurwi³o nawet trochê, a jedynie przynios³o ulgê.

--
Przemys³aw Adam ¦miejek

Data: 2010-07-16 22:18:54
Autor: Rafał \"SP\" Gil
Wyższa kultura bankowości, czyli deb ile w placówce Aliora.

SiakoÅ› tak nie widzÄ™ powodu do celowego wkurzania kogokolwiek.

A o "zemście" Ty słyszał ?

Skoro tak mówisz.... Mnie tam by zamknięcie rachunku przez upierdliwca
nie wkurwiło nawet trochę, a jedynie przyniosło ulgę.

Bo  codziennie każdy pracownik banku cierpiaÅ‚ katusze przez to, że  robiÅ‚em przelewy przez sieć ...

To była moja 2 kontakta z bankiem ... i wystarczyła do oceny profesjonalizmu pracowników. Jakoś nie czuję się bezpiecznie gdy imbecyle zarządzają moimi ciężko zarobionymi pieniędzmi ...

Części do skuterów   Kaski z homologacjÄ…   Części do motocykli

Data: 2010-07-16 22:16:29
Autor: Rafał \"SP\" Gil
Wyższa kultura bankowości, czyli deb ile w placówce Aliora.

Przecież gość napisał, co zrobi.
Niespecjalnie. Napisał, że wyda kasę na notariusza i zamknie konto.

Skąd założenie, że wydam choć złotówkę na notariusza ?