Wy偶sza kultura bankowo艣ci, czyli debile w plac贸wce Aliora.

Data: 2010-07-12 12:48:43
Autor: Rafa艂 \"SP\" Gil
Wy偶sza kultura bankowo艣ci, czyli debile w plac贸wce Aliora.
Miejsce akcji: Alior ul. Krawiecka 1.

Bohaterzy:

- ROR w aliorze z saldem powy偶ej 5 kPLN
- bankomaty ka偶dej sieci twierdz膮ce, 偶e "brak 艣rodk贸w"
- t臋py pracownik, kt贸rego z imienia i nazwiska *jeszcze* nie wymieni臋 ... a wymieni臋 g艂upka

Wchodz臋 do banku, podaj臋 dow贸d osobisty, z charakterystycznym p臋kni臋ciem wzd艂u偶 (klasyka polskich DO) ... M贸wi臋 cz艂ekowi co by sprawdzi艂 o co kaman, 偶e bankomaty nie chc膮 wyda膰 pieni膮dza ... on w艂azi na konto i m贸wi, 偶e pieni膮dze s膮. Ja odpowiadam, 偶e wiem, i w艂a艣nie chc臋 dowiedzie膰 si臋 dlaczego ka偶dy bankomat 艂膮cznie z tym ich w plac贸wce twierdzi inaczej. Odpowied藕 pada, 偶e to nie jego problem. Mam z艂o偶y膰 reklamacj臋 do w艂a艣ciciela bankomatu. Nie dociera do imbecyla, 偶e musia艂bym "poskar偶y膰" si臋 chyba do ka偶dego banku w Polsce. M贸wi臋 kolesiowi, 偶e w takim razie prosz臋 o wyp艂at臋 kasy w ichniej kasie ...

I tu zaczyna si臋 awantura - na podstawie (sic!) podrobionego dokumentu pieni臋dzy mi nie wyp艂ac膮 ... P臋kni臋cie DO sugeruje, 偶e jest podrobiony. Wkur*iony na maksa, sk艂adam odr臋cznie napisane wypowiedzenie umowy prowadzenia rachunku i dostaj臋 odmow臋 potwierdzenia wp艂ywu (kopi臋 z "wp艂yn臋艂o dnia dajmy na to) ...

Na pro艣b臋 o wezwanie kierownika/dyrektora plac贸wki dowiaduj臋 si臋, 偶e derektor b臋dzie "p贸藕niej" ... postanawiam poczeka膰 do "p贸藕niej" bo wieczorem jad臋 zagramanic臋 i potrzebuj臋 pieni臋dzy .... po p贸艂 godzinie imbecyl z u艣miechem od ucha do ucha m贸wi mi, 偶e w sumie mo偶e derektor b臋dzie p贸藕niej, bo nie ma obowi膮zku siedzie膰 w plac贸wce ...

Uzasadnienie odmowy wyp艂aty pieni臋dzy i przyj臋cia dyspozycji zamkni臋cia konta - podrobiony dow贸d i (lol) ustawa o przeciwdzia艂aniu praniu i terroryzmowi. 呕eby by艂o weso艂o na ten sam dow贸d w ten sam spos贸b OTWORZONO MI W艁A艢NIE rachunek w aliorze.

Sk膮d si臋 bierze takich debili do roboty ?

Za tydzie艅 b臋d臋 mia艂 czas , wi臋c przyfiluj臋 g艂upka i pokazowo zamkn臋 rachunek ;), wystawiaj膮c kumplowi pe艂nomocnictwo po艣wiadczone przed notariuszem.

A rachunek do zamkni臋cia za tak膮 awari臋 i absolutny brak ch臋ci pomocy, mimo, 偶e awaria zawiniona na mur beton przez aliora. Finalnie kas臋 po偶yczy艂em od znajomego ... Niesmak jednak pozosta艂.

--
Rafa艂 "SP" Gil - http://www.rafalgil.pl/
Naprawa skuter贸w i motocykli MOTOPOWER http://www.motopower.pl/

Data: 2010-07-12 11:02:56
Autor: Mateusz Nowak
Wy縮za kultura bankowo禼i, czyli debile w plac體ce Aliora.
On 12 Lip, 12:48, "Rafa \"SP\" Gil" <use...@motopower.pl> wrote:

Wchodz do banku, podaj dow骴 osobisty, z charakterystycznym
p阫ni阠iem wzd硊 (klasyka polskich DO) ...

A nie przysz硂 tak koledze do g硂wy 縠by wymieni p阫ni阾y DO? Zadyma
zadym, ale AFAIK to p阫ni阾y DO jest niewa縩y. Ten kto otwiera na
taki DO rachunek albo by niedoinformowany, albo przymkn背 oko, ale ja
od pracownika banku raczej nie oczekiwa砨ym takiej postawy. Ten
pracownik, kt髍y ci p蠹niej obs硊giwa mia wg mnie prawo odm體i
wyp砤ty je秎i masz p阫ni阾y DO. Inna sprawa jest taka, 縠 je秎i by硂
tak jak napisa砮 to zrobi to faktycznie jak g硊pek ;)

--
MN

Data: 2010-07-12 20:09:42
Autor: Rafa艂 \"SP\" Gil
Wy偶sza kultura bankowo艣ci, czyli deb ile w plac贸wce Aliora.
W dniu 2010-07-12 20:02, Mateusz Nowak pisze:

A nie przysz艂o tak koledze do g艂owy 偶eby wymieni膰 p臋kni臋ty DO? Zadyma
zadym膮, ale AFAIK to p臋kni臋ty DO jest niewa偶ny.

Wiesz ... debilowi nie pomog艂o to, 偶e mia艂em przy sobie NIEP臉KNI臉TY paszport i NIEP臉KNI臉TE prawo jazdy ... i te偶 nie wyp艂aci艂 ... mam wra偶enie, 偶e 偶ona nie da艂a czy co艣 w ten dese艅, i to by艂o przyczyn膮 zaj艣cia ...

Ten kto otwiera艂 na
taki DO rachunek albo by艂 niedoinformowany, albo przymkn膮艂 oko, ale ja
od pracownika banku raczej nie oczekiwa艂bym takiej postawy.

Zaraz zaraz ... raz - na jakiej podstawie oceniasz, 偶e p臋kni臋ty na  d艂ugo艣ci (bez od艂ama艅/od艂upa艅/odprysk贸w) DO jest niewa偶ny ? Pytam, bo nie wiem ...

pracownik, kt贸ry ci臋 p贸藕niej obs艂ugiwa艂 mia艂 wg mnie prawo odm贸wi膰
wyp艂aty je艣li masz p臋kni臋ty DO. Inna sprawa jest taka, 偶e je艣li by艂o
tak jak napisa艂e艣 to zrobi艂 to faktycznie jak g艂upek ;)

No by艂o ... szkoda, 偶e by艂em przyci艣ni臋ty logistyk膮 wyjazdu - bo gdybym mia艂 te 45 minut wi臋cej czasu po prostu skoczy艂bym do notariusza, upe艂nomocni艂 kumpla kt贸ry by艂 ze mn膮, i "omin膮艂" imbecylizm pracownika plac贸wki z wy偶sz膮 kultur膮, i pewnie wykszta艂ceniem ...

Data: 2010-07-12 11:31:22
Autor: Mateusz Nowak
Wy縮za kultura bankowo禼i, czyli debile w plac體ce Aliora.
On 12 Lip, 20:09, "Rafa \"SP\" Gil" <use...@motopower.pl> wrote:

Zaraz zaraz ... raz - na jakiej podstawie oceniasz, 縠 p阫ni阾y
na 燿硊go禼i (bez od砤ma/od硊pa/odprysk體) DO jest niewa縩y ?
Pytam, bo nie wiem ...

Z czas體 praktyk w Urz阣zie Miasta. P阫ni阾y (uszkodzony w jakikolwiek
spos骲) = niewa縩y, i nie ma zmi硊j. Co si naogl眃a砮m i nas硊cha砮m
niestworzonych opowie禼i os骲, kt髍e notorycznie wk砤daj DO do tylnej
kieszeni spodni i siadaj na nim... Art. 40. 1. Ustawy o ewidencji
ludno禼i i dowodach osobistych - "Posiadacz dowodu osobistego ma
obowi眤ek wymieni ten dokument w razie: (...) 2) uszkodzenia dowodu
osobistego (...)."

--
MN

Data: 2010-07-12 20:35:43
Autor: Rafa艂 \"SP\" Gil
W dniu 2010-07-12 20:31, Mateusz Nowak pisze:

Zaraz zaraz ... raz - na jakiej podstawie oceniasz, 偶e p臋kni臋ty
na  d艂ugo艣ci (bez od艂ama艅/od艂upa艅/odprysk贸w) DO jest niewa偶ny ?
Pytam, bo nie wiem ...
Z czas贸w praktyk w Urz臋dzie Miasta. P臋kni臋ty (uszkodzony w jakikolwiek
spos贸b) = niewa偶ny, i nie ma zmi艂uj. Co si臋 naogl膮da艂em i nas艂ucha艂em
niestworzonych opowie艣ci os贸b, kt贸re notorycznie wk艂adaj膮 DO do tylnej
kieszeni spodni i siadaj膮 na nim... Art. 40. 1. Ustawy o ewidencji
ludno艣ci i dowodach osobistych - "Posiadacz dowodu osobistego ma
obowi膮zek wymieni膰 ten dokument w razie: (...) 2) uszkodzenia dowodu
osobistego (...)."

OK, co jednak nie zmienia syt, 偶e mia艂em przy si臋 paszport, i PJ :)

BTW - nosz臋 wszelkie tego typu rzeczy w portfelu w "dzia艂ce" na KK ... i drugi m贸j plastikowy dow贸d ju偶 tak wygl膮da ... jako艣 karty p艂atnicze (opr贸cz lukasowej) mnie si臋 jeszcze nie pop臋ka艂y ...

Data: 2010-07-12 20:49:12
Autor: Przemys艂aw Adam 艢miejek
W dniu 2010-07-12 20:35, "Rafa艂 \"SP\" Gil" pisze:
BTW - nosz臋 wszelkie tego typu rzeczy w portfelu w "dzia艂ce" na KK ... i
drugi m贸j plastikowy dow贸d ju偶 tak wygl膮da ... jako艣 karty p艂atnicze
(opr贸cz lukasowej) mnie si臋 jeszcze nie pop臋ka艂y ...

Mam DO sw贸j od 5 lat ten sam i nic mu si臋 nie sta艂o. O jakim p臋kaniu
m贸wisz?

--
Przemys艂aw Adam 艢miejek

Data: 2010-07-12 21:10:29
Autor: Rafa艂 \"SP\" Gil
W dniu 2010-07-12 20:49, Przemys艂aw Adam 艢miejek pisze:

[...]

1. Otw贸rz google, i wpisz s艂owo P臉KNI臉TY ... z 7 podpowiedzi google by膰 mo偶e wywnioskujesz, 偶e problem jest powszechny ... (7 to ta przed p臋kni臋tym s艂oikiem w dupie, dow贸d stoi wy偶ej) ...

2. Sp贸jrz na DO z ty艂u ... na dole tylnej cz臋艣ci masz 3 rz臋dy liter/cyfr ... klasyczne p臋kni臋cie DO przebiega r贸wnolegle do tej lini tekstu - oko艂o 3 milimetr贸w nad g贸rn膮 lini膮 ... patrz膮c z przodu DO p臋kni臋cie idzie dok艂adnie  na wierzcho艂ku napisu NUMER DOWODU osobistego.

Data: 2010-07-12 21:21:58
Autor: Przemys艂aw Adam 艢miejek
W dniu 2010-07-12 21:10, "Rafa艂 \"SP\" Gil" pisze:
1. Otw贸rz google, i wpisz s艂owo P臉KNI臉TY ... z 7 podpowiedzi google by膰
mo偶e wywnioskujesz, 偶e problem jest powszechny ... (7 to ta przed
p臋kni臋tym s艂oikiem w dupie, dow贸d stoi wy偶ej) ...

Mamy inne google, bo moje znajduj膮 p臋kni臋tego je偶a na pocz膮tek, a potem
inne. Nic o DO pod has艂em P臉KNI臉TY. Fakt, jak ju偶 wpisa膰 ca艂e zdanie
,,p臋kni臋ty dow贸d osobisty'' to znajduje si臋 Wikipedia:

Cz臋艣膰 wsp贸艂czesnych dowod贸w osobistych wykonanych z poliw臋glanu  posiada
wady fabryczne i bardzo 艂atwo p臋ka.

Wi臋c mo偶e i tak, ale wida膰 trafiam na inn膮 cz臋艣膰, bo nie spotka艂em.

--
Przemys艂aw Adam 艢miejek

Data: 2010-07-12 21:27:07
Autor: Rafa艂 \"SP\" Gil

http://img251.imageshack.us/img251/8317/googlewd.jpg

Cz臋艣膰 wsp贸艂czesnych dowod贸w osobistych wykonanych z poliw臋glanu  posiada
wady fabryczne i bardzo 艂atwo p臋ka.
Wi臋c mo偶e i tak, ale wida膰 trafiam na inn膮 cz臋艣膰, bo nie spotka艂em.

No dzi艣 mnie sprowokowa艂e艣 do ogarni臋cia tematu w googlach ... w sensie jak zapyta艂e艣, to wpisa艂em co by sprawdzi膰. Ja mia艂em 2 p臋kaj膮ce, w mojej rodzinie wszystkie p臋k艂y (mama w og贸le nie nosi przy sobie DO, trzyma w szafie, i wyci膮ga okazjonalnie - a p臋k艂 ...

St膮d moje przekonanie o p臋kliwo艣ci tych偶e, ale to ju偶 oftopicujemy ...

Data: 2010-07-13 10:03:38
Autor: Robert Kois
Wy偶sza kultura bankowo艣ci, czyli deb ile w plac贸wce Aliora.
Dnia Mon, 12 Jul 2010 20:35:43 +0200, "Rafa \"SP\" Gil" napisa(a):

karty p砤tnicze (opr骳z lukasowej) mnie si jeszcze nie pop阫a硑 ...

Mi p阫硑 2 polbankowe goldy, na pasku. Dzia砤硑 :).
Jedn wymieni砮m ze wzgl阣u na p阫ni阠ie a drug przy okazji wymiany na
tak ze zwrotem. Te co p阫硑 wytrzyma硑 po p蟪 roku, aktualne si od roku
trzymaj (no z MC zaczyna z砤zi folia, ale na razie tylko lekko na rogu).
:)

--
Kojer

Data: 2010-07-13 15:06:14
Autor: mvoicem
(13.07.2010 10:03), Robert Kois wrote:
[...]

Mi w砤秐ie zaczyna p阫a roczny Aquarius. Akurat w tym miejscu w kt髍ym
ko馽zy si "kieszonka" na kart w portfelu.

p. m.

Data: 2010-07-12 21:08:14
Autor: wspolna-flaszka.pl
[...]

co nie znaczy ze stary jest niewazny (do momentu wymiany)

--
Ja wiem czego potrzebujesz ....
http://programdofakturowania.info.pl

Data: 2010-07-12 12:15:27
Autor: Mateusz Nowak
Wy縮za kultura bankowo禼i, czyli debile w plac體ce Aliora.
On 12 Lip, 21:08, "wspolna-flaszka.pl"
<przemyslaw.roki...@niesfornazyta.pl> wrote:
> [...]
>osobistego (...)."

co nie znaczy ze stary jest niewazny (do momentu wymiany)

Ustawa stanowi 縠by wymiany DO dokona niezw硂cznie po stwierdzeniu
zniszczenia. Wtedy podczas wyrabiania nowego DO powiniene pos硊giwa
si starym DO (tym, kt髍y b阣zie wymieniany) wraz z po秝iadczeniem
z硂縠nia wniosku o wymian - 縜dnen bank ani instytucja nie powinny
wtedy kwestionowa takiego zestawu.

--
MN

Data: 2010-07-13 10:14:44
Autor: Michal Jankowski
Wy縮za kultura bankowo禼i, czyli debile w plac體ce Aliora.
"Rafa \"SP\" Gil" <usenet@motopower.pl> writes:

Wiesz ... debilowi nie pomog硂 to, 縠 mia砮m przy sobie NIEP蔏NI蔜Y
paszport i NIEP蔏NI蔜E prawo jazdy ... i te nie wyp砤ci ... mam
wra縠nie, 縠 縪na nie da砤 czy co w ten dese, i to by硂 przyczyn
zaj禼ia ...

No to w ogole nie pokazuj tego DO, tylko sam paszport.   MJ

Data: 2010-07-12 11:22:31
Autor: xbartx
Wy縮za kultura bankowo禼i, czyli debile w plac體ce Aliora.
Dnia Mon, 12 Jul 2010 12:48:43 +0200, Rafa艂 \"SP\" Gil napisa艂(a):

Miejsce akcji: Alior ul. Krawiecka 1.

A gdzie to? W Polsce?

--
xbartx

Data: 2010-07-12 04:23:24
Autor: Homzik
Wy縮za kultura bankowo禼i, czyli debile w plac體ce Aliora.
Google m體i, 縠 Wroc砤w.

Data: 2010-07-12 13:24:02
Autor: Rafa艂 \"SP\" Gil
Wy偶sza kultura bankowo艣ci, czyli deb ile w plac贸wce Aliora.
W dniu 2010-07-12 13:23, Homzik pisze:
Google m贸wi, 偶e Wroc艂aw.

Dobrze gada :)

Data: 2010-07-12 12:59:13
Autor: MarekZ
Wy偶sza kultura bankowo艣ci, czyli debile w plac贸wce Aliora.
U偶ytkownik ""Rafa艂 \"SP\" Gil"" <usenet@motopower.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci grup dyskusyjnych:i1ertv$n1c$1@node1.news.atman.pl...
Miejsce akcji: Alior ul. Krawiecka 1.

A przez internet w pozycji "saldo dost臋pne" (nie "saldo ksi臋gowe") widzisz te 艣rodki?

Data: 2010-07-12 11:22:02
Autor: xbartx
Wy縮za kultura bankowo禼i, czyli debile w plac體ce Aliora.
Dnia Mon, 12 Jul 2010 12:59:13 +0200, MarekZ napisa艂(a):

A przez internet w pozycji "saldo dost臋pne" (nie "saldo ksi臋gowe")
widzisz te 艣rodki?

No w艂a艣nie. Je偶eli kasa jest dost臋pna, to mo偶na przela膰 gdzie艣 indziej i normalnie wyp艂aci膰 a bankowi podzi臋kowa膰 za tak膮 wsp贸艂prac臋.

--
xbartx

Data: 2010-07-12 13:23:36
Autor: Rafa艂 \"SP\" Gil
W dniu 2010-07-12 12:59, MarekZ pisze:

A przez internet w pozycji "saldo dost臋pne" (nie "saldo
ksi臋gowe") widzisz te 艣rodki?

By艂o w dost臋pnych.

Data: 2010-07-12 13:47:02
Autor: Jajek
""Rafa艂 \"SP\" Gil"" <usenet@motopower.pl> wrote in message news:i1ertv$n1c$1node1.news.atman.pl...
[...]

Niez艂y z Ciebie zadymiarz, nie chcia艂bym mie膰 takiego klienta, pewnie wszyscy odetchn膮 z ulg膮 kiedy "pokazowo" zamkniesz rachunek.

--
Radek

Data: 2010-07-12 13:55:28
Autor: mvoicem
(12.07.2010 13:47), Jajek wrote:
[...]

No s艂uchaj, kole艣 nie mo偶e wyp艂aci膰 kasy w aliorowym bankomacie a od
niedysponenta s艂yszy o tym 偶e "to si臋 trzeba skar偶y膰 w艂a艣cicielowi
bankomatu" ... nie widz臋 tutaj 偶adnego zadymiastwa.

p. m.

Data: 2010-07-12 14:00:00
Autor: MarekZ
Wy偶sza kultura bankowo艣ci, czyli debile w plac贸wce Aliora.
U偶ytkownik "Jajek" <2asas1@1ss2ss.com> napisa艂 w wiadomo艣ci grup dyskusyjnych:i1evbp$r3q$1@inews.gazeta.pl...

Niez艂y z Ciebie zadymiarz, nie chcia艂bym mie膰 takiego klienta, pewnie wszyscy odetchn膮 z ulg膮 kiedy "pokazowo" zamkniesz rachunek.

Je艣li opisana sytuacja jest prawdziwa, to wo艂a o pomst臋 i nie ma nic wsp贸lnego z zadymiarstwem. Inna rzecz czy to realne aby pracownicy Aliora tak si臋 zachowywali.

Data: 2010-07-12 13:00:19
Autor: xbartx
Wy縮za kultura bankowo禼i, czyli debile w plac體ce Aliora.
Dnia Mon, 12 Jul 2010 14:00:00 +0200, MarekZ napisa艂(a):

Je艣li opisana sytuacja jest prawdziwa, to wo艂a o pomst臋 i nie ma nic
wsp贸lnego z zadymiarstwem. Inna rzecz czy to realne aby pracownicy
Aliora tak si臋 zachowywali.

Mo偶e gdzie艣 po drodze posz艂y jakie艣 z艂o艣liwe uwagi tudzie偶 niewybredne komentarze a dalej to ju偶 samo posz艂o ;)

--
xbartx

Data: 2010-07-12 15:20:10
Autor: M艂otkowy
W dniu 2010-07-12 15:00, xbartx pisze:
[...]

Klientowi wolno. A pracownikowi wolno co najwy偶ej powiedzie膰 wtedy, 偶e przeprasza, ale nie widzi mo偶liwo艣ci dalszej obs艂ugi szanownego pana. I ew. poprosi膰 swojego koleg臋 lub szefa.

--
Dzi臋kuj臋. Pozdrawiam.            M艂otkowy

Data: 2010-07-12 17:36:01
Autor: Rafa艂 \"SP\" Gil
Wy偶sza kultura bankowo艣ci, czyli deb ile w plac贸wce Aliora.
W dniu 2010-07-12 15:00, xbartx pisze:

Mo偶e gdzie艣 po drodze posz艂y jakie艣 z艂o艣liwe uwagi tudzie偶 niewybredne
komentarze a dalej to ju偶 samo posz艂o ;)

Ani gram ... Po prostu t艂umaczono mi ci膮gle 偶e pos艂uguj臋 si臋 fa艂szywym dokumentem ... jedyny element zaczepny jaki zastosowa艂em to pytanie, dlaczego nie wzywa 贸w imbecyl policji skoro ma z艂odzieja na miejscu i z艂odziej nie chce wyj艣膰 dobrowolnie i czeka na wyp艂at臋.

Nie mia艂em czasu na "dymienie" i komplikowanie sobie dnia - kantory zaraz pozamykaj膮, auto ju偶 spakowane, nic tylko wyp艂aci膰 pieni膮dz i jecha膰.

Data: 2010-07-12 17:30:32
Autor: xbartx
Wy縮za kultura bankowo禼i, czyli debile w plac體ce Aliora.
Dnia Mon, 12 Jul 2010 17:36:01 +0200, Rafa艂 \"SP\" Gil napisa艂(a):

[...]

No to rzeczywi艣cie 艂adnie wsadzili Ciebie na lewe sanki. W sumie mog艂e艣 domaga膰 si臋 aby gdzie艣 wy偶ej podzwoni膰 czy co艣 aby w ko艅cu kto艣 kompetentny podj膮艂 decyzj臋, bo tak jak m贸wisz skoro jeste艣 rzekomym crackerem dowodu osobistego, to niech wezw膮 policj臋, ale je偶eli nie to niech wyp艂ac膮 pieni膮dze.

Nie mia艂em czasu na "dymienie" i komplikowanie sobie dnia - kantory
zaraz pozamykaj膮, auto ju偶 spakowane, nic tylko wyp艂aci膰 pieni膮dz i
jecha膰.

No trzeba by艂o pr贸bowa膰 to pu艣ci膰 na inne konto jak masz, albo w og贸le walut臋 zakupi膰 troch臋 prz臋dzej np w walutomacie (oczywi艣cie je偶eli potrzebujesz tej kt贸ra tam jest dost臋pna). --

Data: 2010-07-13 00:47:58
Autor: Kris
Wy偶sza kultura bankowo艣ci, czyli debile w plac贸wce Aliora.

U偶ytkownik "MarekZ" <brak@adresu.w.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:i1evir$sq7$1srv.cyf-kr.edu.pl...
[...]

Autor postu go艣c to jakis pieniacz. poszukajcie jego starych post贸w ale z tego co pamietam to podobnie zachowywa艂 juz sie w kilku bankach.
Takim zdjecia robi i "tych klientow nie obslugujemy';))

Data: 2010-07-13 00:53:41
Autor: Rafa艂 \"SP\" Gil
W dniu 2010-07-13 00:47, Kris pisze:

Autor postu go艣c to jakis pieniacz. poszukajcie jego starych
post贸w ale z tego co pamietam to podobnie zachowywa艂 juz sie w
kilku bankach.
Takim zdjecia robi i "tych klientow nie obslugujemy';))

Sztuk jedna. No ale dla podrz臋dnego pijaczka pisz膮cego po nocach na usenecie, to mo偶e si臋 mno偶y膰 w oczach :)

Data: 2010-07-13 13:31:19
Autor: Kris
Wy偶sza kultura bankowo艣ci, czyli debile w plac贸wce Aliora.

U偶ytkownik ""Rafa艂 \"SP\" Gil"" <usenet@motopower.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:i1g6d9$uvp$1node2.news.atman.pl...
Sztuk jedna. No ale dla podrz臋dnego pijaczka pisz膮cego po nocach na usenecie, to mo偶e si臋 mno偶y膰 w oczach :)
BZWBK i BPH tez podobne problemy mia艂es. A dodatkowo Tw贸j chamski jezyk i juz widac co z Ciebie wyros艂o

Kris

Data: 2010-07-12 13:51:45
Autor: Animka
W dniu 2010-07-12 12:48, "Rafa艂 \"SP\" Gil" pisze:
[...]

[...]

Napisz skarg臋 do dyrektora Centrali (Al. Jerozolimskie).

--
animka

Data: 2010-07-12 15:49:31
Autor: zenek
Animka pisze:
[...]

Wyslij mu zdechla rybe w paczce.

:):):)

Data: 2010-07-12 19:05:25
Autor: XYZ
On 12.07.2010 12:48, "Rafa艂 \"SP\" Gil" wrote:
Uzasadnienie odmowy wyp艂aty pieni臋dzy i przyj臋cia dyspozycji zamkni臋cia
konta - podrobiony dow贸d i (lol) ustawa o przeciwdzia艂aniu praniu i
terroryzmowi.
U mnie z kolei nie spodoba艂y si臋 obroty na aliorowym rachunku (pewnie trafi艂y do pralni) i otrzyma艂em na pocz膮tku czerwca telefon od dyrektora plac贸wki, gdzie otwiera艂em konta. Kaza艂 mi si臋 t艂umaczy膰 z obrot贸w na rachunku, wspomnia艂 te偶 co艣 o powy偶szej ustawie i jeszcze "wpisaniem do rejestru niesolidnych klient贸w". Bez komentarza... Oczywi艣cie powiedzia艂em, 偶eby w takim razie przys艂ali mi wypowiedzienie. Jestem teraz za granic膮, wi臋c nie podj膮艂em 偶adnych dalszych krok贸w.

Data: 2010-07-12 20:08:00
Autor: Przemys艂aw Adam 艢miejek
[...]

My艣lisz, 偶e ktokolwiek si臋 tym przejmie? Synek, jeste艣 jeden pojedynczy
upierdliwy z punktu widzenia banku kliencik. Z Twojego odej艣cia dla nich
sama rado艣膰.

--
Przemys艂aw Adam 艢miejek

Data: 2010-07-12 20:15:43
Autor: Rafa艂 \"SP\" Gil
W dniu 2010-07-12 20:08, Przemys艂aw Adam 艢miejek pisze:

[...]

Wku*wi臋 debila, kt贸ry personalnie mnie ola艂, i poczuj臋 chor膮 satysfakcj臋. To raz.

A dwa, po prostu zag艂osuj臋 nogami jak to miewam w zwyczaju - nie pasuje mi produkt (ten nie pasuje ze wzgl臋du na poziom intelektu przeci臋tnego pracownika), to si臋 go pozbywam, i wcale nie chodzi mi o to by ktokolwiek si臋 tym przej膮艂. Po prostu b臋d臋 trzyma艂 pieni膮dze w miejscu, kt贸re b臋d臋 uwa偶a艂 za lepsze, ni偶 miejsce dotychczasowe. Do "wpadki" nowego miejsca ...

Data: 2010-07-12 20:24:14
Autor: Przemys艂aw Adam 艢miejek
W dniu 2010-07-12 20:15, "Rafa艂 \"SP\" Gil" pisze:
[...]

No jak nie chodzi, skoro piszesz:

Wku*wi臋 debila, kt贸ry personalnie mnie ola艂, i poczuj臋 chor膮
satysfakcj臋. To raz.

Wi臋c zale偶y ci na tym, 偶eby si臋 kto艣 przej膮艂. A ja ci m贸wi臋, 偶e on si臋
nie przejmie. Bo i czym? Twoim zamkni臋ciem rachunku? Premi臋 straci czy co?

--
Przemys艂aw Adam 艢miejek

Data: 2010-07-12 20:28:55
Autor: Rafa艂 \"SP\" Gil
W dniu 2010-07-12 20:24, Przemys艂aw Adam 艢miejek pisze:

[...]

Bro艅 bo偶e, zale偶y mi tylko i wy艂膮cznie na wrodzonej z艂o艣liwo艣ci i podkurwienie zawodnika do czerwono艣ci, co by si臋 jako bia艂ko poczu艂 jak ja czu艂em si臋 w tamtym momencie. Czyli tu akurat chc臋 chamstwo zwalczy膰 si艂om i godno艣ciom osobistom.

Z innej ma艅ki - zrobi臋 t膮 konkretn膮 rzecz dla sportu i w艂asnej satysfakcji ...

Data: 2010-07-12 20:33:46
Autor: Przemys艂aw Adam 艢miejek
W dniu 2010-07-12 20:28, "Rafa艂 \"SP\" Gil" pisze:
[...]

Skup si臋: W jaki spos贸b to, 偶e zamkniesz konto kogokolwiek, w tym
wspomnianego osobnika, cho膰by lekko dotknie, o bia艂kach itepe nie
wspominaj膮c? Jakby do mnie upierdliwy kursant przyszed艂 wypisa膰 si臋 z
kursu, to bym si臋 ucieszy艂 g艂贸wnie, a nie podco艣tama艂 do czerwono艣ci.
Jakby艣 by艂 strategiczny klient, to mo偶e i by si臋 go艣膰 zmartwi艂.

--
Przemys艂aw Adam 艢miejek

Data: 2010-07-12 20:39:10
Autor: Rafa艂 \"SP\" Gil
W dniu 2010-07-12 20:33, Przemys艂aw Adam 艢miejek pisze:

[...]

Skup si臋 - cz艂ek 贸w widzia艂 mnie raz w 偶yciu i z u艣miechem na twarzy ola艂 ciep艂ym moczem ... Podkur*i臋 go raz a skutecznie, i b臋d臋 mia艂 swoj膮 "chor膮 potrzeb臋" zaspokojon膮. To nie "procedury" bankowe mnie ola艂y, a wy偶sza kultura, kt贸r膮 do firmy cz艂owiek 贸w wni贸s艂. On mnie (cz艂owieka) wkur*i艂 jako cz艂owiek, wi臋c ja cz艂owiek, wkur*i臋 jego - cz艂owieka ... je艣li pali, to se b臋dzie po moim wyj艣ciu pewnikiem musia艂 zapali膰 ...

Jakby艣 by艂 strategiczny klient, to mo偶e i by si臋 go艣膰 zmartwi艂.

Widzisz tu jakiekolwiek zakusy na zadanie ciosu doprowadzaj膮cego bank do upadku ? Bo tak jako艣 wynika z Twoich post贸w, jakobym chcia艂 zachwia膰 ca艂ym bankiem...

Data: 2010-07-12 20:55:48
Autor: Przemys艂aw Adam 艢miejek
W dniu 2010-07-12 20:39, "Rafa艂 \"SP\" Gil" pisze:
Skup si臋 - cz艂ek 贸w widzia艂 mnie raz w 偶yciu i z u艣miechem na twarzy
ola艂 ciep艂ym moczem ... Podkur*i臋 go raz a skutecznie, i b臋d臋 mia艂 swoj膮
"chor膮 potrzeb臋" zaspokojon膮.

We藕 och艂o艅, bo ci si臋 faktycznie bia艂ko zetnie. Od 10 list贸w nie
odpowiadasz na moje pytanie JAK, tylko wyja艣niasz DLACZEGO. Mam w dupie
DLACZEGO. Ciekawi mnie aspekt JAK. Wi臋c we藕 艂askawie odpowiedz mi w
ko艅cu na proste pytanie:

Dlaczego uwa偶asz, 偶e zamkni臋cie przez ciebie rachunku ,,podkurwi go raz
a skutecznie''?

On mnie (cz艂owieka)
wkur*i艂 jako cz艂owiek, wi臋c ja cz艂owiek, wkur*i臋 jego - cz艂owieka ...

To jest odpowied藕 na DLACZEGO. A nie na JAK.

[...]

Wi臋c ci t艂umacz臋 jeszcze raz (si贸dmy?): Bez tego to on si臋 niespecjalnie
przejmie twoim zamkni臋ciem konta. Mla艣nie gryzoniem par臋 razy i b臋dzie
sobie nadal ze spokojem pracowa艂 w tym banku, wr臋cz zadowolony, 偶e ju偶
wi臋cej nie przyjdziesz tam.

--
Przemys艂aw Adam 艢miejek

Data: 2010-07-13 11:33:37
Autor: witrak()
Wy縮za kultura bankowo禼i, czyli debile w plac體ce Aliora.
Przemys砤w Adam iejek wrote:
W dniu 2010-07-12 20:39, "Rafa \"SP\" Gil" pisze:
Skup si - cz砮k 體 widzia mnie raz w 縴ciu i z u秏iechem na twarzy
ola ciep硑m moczem ... Podkur*i go raz a skutecznie, i b阣 mia swoj
"chor potrzeb" zaspokojon.

We och硂, bo ci si faktycznie bia砶o zetnie. Od 10 list體 nie
odpowiadasz na moje pytanie JAK, tylko wyja秐iasz DLACZEGO. Mam w dupie
DLACZEGO. Ciekawi mnie aspekt JAK. Wi阠 we 砤skawie odpowiedz mi w
ko馽u na proste pytanie:

Dlaczego uwa縜sz, 縠 zamkni阠ie przez ciebie rachunku ,,podkurwi go raz
a skutecznie''?

On mnie (cz硂wieka)
wkur*i jako cz硂wiek, wi阠 ja cz硂wiek, wkur*i jego - cz硂wieka ...

To jest odpowied na DLACZEGO. A nie na JAK.

Jakby by strategiczny klient, to mo縠 i by si go舵 zmartwi.
Widzisz tu jakiekolwiek zakusy na zadanie ciosu doprowadzaj眂ego bank do
upadku ? Bo tak jako wynika z Twoich post體, jakobym chcia zachwia
ca硑m bankiem...

Wi阠 ci t硊macz jeszcze raz (si骴my?): Bez tego to on si niespecjalnie
przejmie twoim zamkni阠iem konta. Mla秐ie gryzoniem par razy i b阣zie
sobie nadal ze spokojem pracowa w tym banku, wr阠z zadowolony, 縠 ju
wi阠ej nie przyjdziesz tam.

Wiesz co ? Chyba budujesz podstawy do uwa縜nia C za cz硂wieka ma硂 poj阾nego na kolejnej grupie ? ;-)

Przecie go舵 napisa, co zrobi. Ja to interpretuj tak: RSPG wchodzi, podchodzi do tego samego gostka za lad i wyci眊a trefny DO, m體i眂 co chce zrobi. S硑szy odpowied ("Nie da si, bo pan mo縠 by oszustem")  itd. Wtedy spokojnie kiwa na koleg, kt髍y pokazuje "bia砶o" od notariusza i czekaj na wyp砤t...

Pro禼iej ju nie mo縩a :-)

witrak()

Data: 2010-07-13 14:53:47
Autor: Przemys砤w Adam iejek
W dniu 2010-07-13 11:33, witrak() pisze:
Wiesz co ? Chyba budujesz podstawy do uwa縜nia C za cz硂wieka ma硂
poj阾nego na kolejnej grupie ? ;-)

Przeszkadza ci to?

Przecie go舵 napisa, co zrobi.

Niespecjalnie. Napisa, 縠 wyda kas na notariusza i zamknie konto.

[...]

No i pracownik banku wyp砤ci kas. Nadal nie wiem jak to go ma
,,podkurwi raz a skutecznie''. Ze swojego wyp砤ci? premi  straci? A
mo縠 opini mu to zepsuje albo go dziewczyna rzuci?

Mo縧iwe, 縠 jestem ma硂 poj阾ny, ale jako wyj眛kowy nerwus nadal nie
widz w tym, co opisa砮, nic denerwuj眂ego.

--
Przemys砤w Adam iejek

Data: 2010-07-13 15:06:14
Autor: MarekZ
Wy縮za kultura bankowo禼i, czyli debile w plac體ce Aliora.
U縴tkownik "Przemys砤w Adam iejek" <niechce@spamu.pl> napisa w wiadomo禼i grup dyskusyjnych:i1hnkv$vfq$1@news.onet.pl...

Mo縧iwe, 縠 jestem ma硂 poj阾ny, ale jako wyj眛kowy nerwus nadal nie
widz w tym, co opisa砮, nic denerwuj眂ego.

Wida 縠 po prostu nie masz do秝iadczenia w 秝iadomym wkurzaniu innych. :D

Jak si ma odpowiednie umiej阾no禼i oraz dobrze sprecyzowane zamiary, to robi眂 cokolwiek, w szczeg髄no禼i np. otwieraj眂 lub zamykaj眂 rachunek, mo縩a skutecznie wkurwi osob po drugiej stronie bankowego biurka.

Data: 2010-07-13 15:30:06
Autor: Przemys砤w Adam iejek
W dniu 2010-07-13 15:06, MarekZ pisze:
Wida 縠 po prostu nie masz do秝iadczenia w 秝iadomym wkurzaniu innych. :D

Siako tak nie widz powodu do celowego wkurzania kogokolwiek.

Jak si ma odpowiednie umiej阾no禼i oraz dobrze sprecyzowane zamiary, to
robi眂 cokolwiek, w szczeg髄no禼i np. otwieraj眂 lub zamykaj眂 rachunek,
mo縩a skutecznie wkurwi osob po drugiej stronie bankowego biurka.

Skoro tak m體isz.... Mnie tam by zamkni阠ie rachunku przez upierdliwca
nie wkurwi硂 nawet troch, a jedynie przynios硂 ulg.

--
Przemys砤w Adam iejek

Data: 2010-07-16 22:18:54
Autor: Rafa艂 \"SP\" Gil
Wy偶sza kultura bankowo艣ci, czyli deb ile w plac贸wce Aliora.
W dniu 2010-07-13 15:30, Przemys艂aw Adam 艢miejek pisze:

Siako艣 tak nie widz臋 powodu do celowego wkurzania kogokolwiek.

A o "zem艣cie" Ty s艂ysza艂 ?

Skoro tak m贸wisz.... Mnie tam by zamkni臋cie rachunku przez upierdliwca
nie wkurwi艂o nawet troch臋, a jedynie przynios艂o ulg臋.

Bo  codziennie ka偶dy pracownik banku cierpia艂 katusze przez to, 偶e  robi艂em przelewy przez sie膰 ...

To by艂a moja 2 kontakta z bankiem ... i wystarczy艂a do oceny profesjonalizmu pracownik贸w. Jako艣 nie czuj臋 si臋 bezpiecznie gdy imbecyle zarz膮dzaj膮 moimi ci臋偶ko zarobionymi pieni臋dzmi ...

Data: 2010-07-16 22:16:29
Autor: Rafa艂 \"SP\" Gil
Wy偶sza kultura bankowo艣ci, czyli deb ile w plac贸wce Aliora.
W dniu 2010-07-13 14:53, Przemys艂aw Adam 艢miejek pisze:

Przecie偶 go艣膰 napisa艂, co zrobi.
Niespecjalnie. Napisa艂, 偶e wyda kas臋 na notariusza i zamknie konto.

Sk膮d za艂o偶enie, 偶e wydam cho膰 z艂ot贸wk臋 na notariusza ?