Wyższej Kulturze się w główce przewró ciło.

Data: 2013-05-30 19:45:31
Autor: azot
Wyższej Kulturze się w główce przewró ciło.
Chciałem znajomej pomóc założyć lokatę internetową na 4,2 %. Doszedłem do:

https://aliorbank.pl/retail/extW68IDepositPP.do

Myślałem, że wystarczy przelać kasę na lokatę bo przecież "pecunia non olet", a tam rubryka: "źródło pochodzenia środków." No i nie wiemy co wpisać.
Moja znajoma czerpie kasę z nierządu, no i nie wiadomo pod co to podciągnąć. W ogóle aż strach pomyśleć czy by przyjęli jakby wiedzieli skąd ona te pieniądze ma.

A fuj......

Data: 2013-05-30 19:52:39
Autor: xbartx
Wy¿szej Kulturze siê w g³ówce przewróci³o.
Dnia Thu, 30 May 2013 19:45:31 +0200, azot napisał(a):

Myślałem, że wystarczy przelać kasę na lokatę bo przecież "pecunia non
olet", a tam rubryka: "źródło pochodzenia środków." No i nie wiemy co
wpisać.
Moja znajoma czerpie kasÄ™ z nierzÄ…du, no i nie wiadomo pod co to
podciągnąć. W ogóle aż strach pomyśleć czy by przyjęli jakby wiedzieli
skÄ…d ona te pieniÄ…dze ma.

Muszą czymś karmić bik-dejta ;)

--
xbartx

Data: 2013-05-30 20:44:09
Autor: MarcinF
Wy¿szej Kulturze siê w g³ówce przewróci³o.
W dniu 2013-05-30 19:45, azot pisze:

No i nie wiemy co
wpisaæ.

To wybierz z listy odmowê odpowiedzi.

Data: 2013-05-30 22:35:09
Autor: ikarek
Użytkownik "azot" <zafriko@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ko837v$s9q$2news.task.gda.pl...
[...]

Haha, gdy jakiś czas temu zakładałem telefonicznie lokatę, to pani
zaskoczyłe mnie tym pytaniem. Na skutek oszołomienia odpowiedziałem
zgodnie z prawdą, że środki pochodzą z handlu narkotykami, ale pani
nie uznała odpowiedzi... więc wybrałem bezpieczniejszą (wydawało by się)
opcję, że "z pracy", a na to pani: to ja wpiszę "inne". Wtedy zrozumiałem,
że z wyższą kulturą nie wygram i przestałem się dziwić :)

Data: 2013-05-31 07:56:41
Autor: zgred
Wyższej Kulturze się w główce prze wróciło.
W dniu 2013-05-30 19:45, azot pisze:
Chciałem znajomej pomóc założyć lokatę internetową na 4,2 %. Doszedłem do:

Moja znajoma czerpie kasÄ™ z nierzÄ…du,

Rzucisz adres?
:)

--

DziÄ™kujÄ™. Pozdrawiam.   Zgred.

Data: 2013-05-31 10:07:00
Autor: Andrzej Kubiak
Wyższej Kulturze się w główce prze wróciło.
Dnia Fri, 31 May 2013 07:56:41 +0200, zgred napisa³(a):

Moja znajoma czerpie kasê z nierz±du,
Rzucisz adres?

Wiejska 4/6/8.

AK

Data: 2013-05-31 10:20:14
Autor: Zbynek Ltd.
Wy¿szej Kulturze siê w g³ówce przewróci³o.
Andrzej Kubiak napisa³(a) :

Pani Biedroñ, czy Anna G? :-D

    Zbyszek
PGP key: 0x5351FDE3

Data: 2013-05-31 14:53:50
Autor: TM
Wy¿szej Kulturze siê w g³ówce przewróci³o.

U¿ytkownik "Zbynek Ltd." <sp2scf.spamstoper@poczta.onet.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:ko9mhn$nfe$1node1.news.atman.pl...
Andrzej Kubiak napisa³(a) :
Dnia Fri, 31 May 2013 07:56:41 +0200, zgred napisa³(a):

Moja znajoma czerpie kasê z nierz±du,
Rzucisz adres?

Wiejska 4/6/8.

Pani Biedroñ, czy Anna G? :-D

-- Pozdrawiam
   Zbyszek
PGP key: 0x5351FDE3

Odwied¼ psychiatrê. Masz skojarzenia godne schizofrenii paranoidalnej.

Data: 2013-06-01 01:04:13
Autor: Chris94
Wyższej Kulturze się w główce przewró ciło.
Dnia Thu, 30 May 2013 19:45:31 +0200, azot napisa³(a):

My¶la³em, ¿e wystarczy przelaæ kasê na lokatê bo przecie¿ "pecunia non olet", a tam rubryka: "¼ród³o pochodzenia ¶rodków." No i nie wiemy co wpisaæ.

Nie s±dzê ¿eby Alior sam sobie to pytanie wymy¶li³. Mo¿emy siê wkrótce
spodziewaæ tego pytania tak¿e w innych bankach.

--
Pozdrowienia,
Krzysztof

Data: 2013-05-31 21:11:16
Autor: Konfabulator
Wy¿szej Kulturze siê w g³ówce przewróci³o.
To dziêki historii z Chiñczykami co codziennie wp³acali po kilka mln gotówk± do kasy i transferowali do jakiego¶ lewego banku na Ukrainie czy Bia³orusi. By³o o tym g³o¶no w gazetach i KNF im kaza³ zmiany zrobiæ to zrobili, ¿e wp³acaj±c deklarujesz pochodzenie.

Wyższej Kulturze się w główce przewró ciło.