Wy偶szej Kulturze si臋 w g艂贸wce przewr贸ci艂o.

Data: 2013-05-30 22:35:09
Autor: ikarek
Wy偶szej Kulturze si臋 w g艂贸wce przewr贸ci艂o.
U偶ytkownik "azot" <zafriko@gazeta.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:ko837v$s9q$2news.task.gda.pl...
Chcia艂em znajomej pom贸c za艂o偶y膰 lokat臋 internetow膮 na 4,2 %. Doszed艂em do:

https://aliorbank.pl/retail/extW68IDepositPP.do

My艣la艂em, 偶e wystarczy przela膰 kas臋 na lokat臋 bo przecie偶 "pecunia non olet", a tam rubryka: "藕r贸d艂o pochodzenia 艣rodk贸w." No i nie wiemy co wpisa膰.
Moja znajoma czerpie kas臋 z nierz膮du, no i nie wiadomo pod co to podci膮gn膮膰. W og贸le a偶 strach pomy艣le膰 czy by przyj臋li jakby wiedzieli sk膮d ona te pieni膮dze ma.

A fuj......

Haha, gdy jaki艣 czas temu zak艂ada艂em telefonicznie lokat臋, to pani
zaskoczy艂e mnie tym pytaniem. Na skutek oszo艂omienia odpowiedzia艂em
zgodnie z prawd膮, 偶e 艣rodki pochodz膮 z handlu narkotykami, ale pani
nie uzna艂a odpowiedzi... wi臋c wybra艂em bezpieczniejsz膮 (wydawa艂o by si臋)
opcj臋, 偶e "z pracy", a na to pani: to ja wpisz臋 "inne". Wtedy zrozumia艂em,
偶e z wy偶sz膮 kultur膮 nie wygram i przesta艂em si臋 dziwi膰 :)

Wy偶szej Kulturze si臋 w g艂贸wce przewr贸ci艂o.